جدیدترین انواع مدل های ست مانتو شلوار تابستونی ۱۴۰۱

0

ست مانتو شلوار تابستونی ۱۴۰۱ : کی از دغدغه های هر خانمی هنگام خرید مانتو ست کردن مانتو با شلوار مناسب خودشه. ست کردن مانتو با شلواری که بتونه استایل شما رو تکمیل کنه و یه جذابیت و هماهنگی به ظاهر شما بده، انتخاب خیلی سختی است. ست مانتو شلوار تابستانی زنانه ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ شیک در طرح های مجلسی و اسپرت بهترین گزینه برای شماست. با ما همراه باشید.

ست مانتو شلوار تابستونی 1401

راهنمای خرید

در ست کردن مانتو و شلوار باید به رنگ، جنس و مدل آن ها دقت کنید زیرا برخی از رنگ ها اصلا با هم همخوانی ندارند و باید در انتخاب رنگ لباس دقت کنید. برخی از مدل مانتوها باید با شلوار جین ست شوند و برخی از مدل مانتو ها فقط با شلوار پارچه ای گشاد هماهنگی دارند.

ست مانتو شلوار تابستونی

مدل کات اوت یکی از مدل های مانتو بهاری تابستانی است که می تواند گزینه خوبی برای یک انتخاب مناسب فصل تابستان باشد و اگر به دنبال داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد هستید می توانید با انتخاب مانتوهای کات اوت در تابستان امسال استایلی متفاوت برای خود انتخاب کنید.

مدل شیک مانتو تابستانی

در انتخاب لباس و بخصوص مانتو رنگ و طرح روی لباس همیشه برای خانم در هنگام انتخاب و خرید جایگاه خاصی داشته است در زمان خرید مانتو تابستانی توجه به رنگ مانتو از اهمیت زیادی برخوردار است. افراد باید رنگ مانتو را به گونه ای انتخاب کنند که با رنگ پوست آنها بیشترین هماهنگی را داشته باشد.

ست مانتو شلوار

فراموش نکنید که پوشیدن مانتوهایی که برای اندام شما هستند می‌تواند نواقص اندام را به خوبی پوشش دهند. برای مثال قد مانتو را باید با توجه به قد فرد انتخاب کرد. به اینگونه که خانم‌های قد بلند بهتر است از مانتو های کوتاه و با بلندایی تا بالای زانو استفاده کند و خانم های کوتاه قد از مانتو های بلند استفاده کنند.

جدیدترین انواع مدل های ست مانتو و شلوار تابستانی زنانه ۱۴۰۱

چه رنگی مناسب تابستان است

یکی از مدل های مانتو  این مدل است که با برش هایی جذاب و خلاقانه قسمت های مختلف آن کات شده است. معمولاً در قسمت آستین و پایین مانتو برشهای خواص زده میشود که لباس را از حالت معمولی آن به یک مدل زیبا و خاص تبدیل می کند.

شلوار مناسب مانتو آبی

در این صورت باعث زیباتر نشان دادن آنها خواهد شد. برای مثال افرادی که دارای پوست های روشن هستند رنگ های مانند آبی سیر، قهوه ای، قرمز و صورتی برای آنها پیشنهاد می شود. همینطور افرادی با پوست های تیره نیز می توانند از رنگ های آبی ملایم، فیروزه‌ای، سبز یشمی و مشکی استفاده کنند. همچنین توجه به رنگ مانتو با توجه به محیطی که می خواهید از آن استفاده کنید نیز موضوعی با اهمیت است. معمولاً مانتوهایی با رنگ خنثی یا تیره و یک دست برای محیط های کاری انتخابی مناسب هستند.

شلوار تابستانی

توجه به این آیتم باعث می شود که قد آنها نرمال به نظر برسد. همینطور افرادی که دارای اندامی چاق هستند، بهتر است از مانتو های با برش های ساده استفاده کنند. مانتو های چین دار به هیچ وجه برای خانم های چاق به پیشنهاد نمی شوند.

ست لباس زنانه

مانتو کتی

ست لباس مجلسی

با ما همراه باشید

 

نظرات