جدیدترین انواع مدل های صندل تابستانی بچگانه دخترانه بندی و کشی ۱۴۰۱

0

صندل تابستانی بچگانه دخترانه ۱۴۰۱ : کودکان معمولاً دیگر از سن ۲ سالگی به بعد می‌توانند به‌ خوبی راه بروند و حتماً نیاز به پاپوش‌ هایی مانند کفش و صندل دارند. در فصل‌های گرم سال پوشیدن صندل‌ های بچگانه دخترانه برای کودکان به دلیل داشتن طرح‌های فانتزی و بانمک هم برای آنها جذاب است و هم باعث حفاظت پاهای آنها در هنگام راه‌ رفتن می‌شود.

صندل دخترانه تابستانی 1401

راهنمای خرید

صندل دخترانه بچگانه مناسب برای کودکان باید: وزن سبکی داشته باشد، از مقاومت و دوام خوبی برخوردار باشد، اندازه آن متناسب با اندازه پای کودک باشد، کفی آن نرم و انعطاف‌پذیر و ترجیحاً از نوع طبی باشد، زیره آن از ضخامت خوبی برخوردار باشد، رویه آن نرم و راحت باشد، بندهای تعبیه شده در طراحی آن از جنس مرغوبی ساخته شده باشد، از لحاظ ظاهری نیز زیبا باشد تا کودک از پوشیدن آن لذت ببرد.

صندل بچگانه

یک صندل خوب باید آن قدر نرم و انعطاف ‌پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود. از طرف دیگر زیره صندل نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود. از بهترین، انعطاف پذیرترین و راحت ترین صندل ها برای کودکان، صندل هایی از جنس چرم است. البته کفش هایی از جنس پلاستیک (پلی اورتان) نرم هم برای بچه ها مناسب است اما کفش های که جنس بسیار خشکی دارند، گزینه مناسبی برای کودکان محسوب نمی شوند.

مدل های صندل دخترانه

فراموش نکنید که یک صندل هر چند هم کیفی باشد، زمانی می‌تواند مدت بیشتری همراهیتان کند که مراقبش باشید پس: صندل را دور از تابش مستقیم خورشید نگه‌داری نمایید، استفاده خواهر و برادر کوچک شما از صندل ممکن است سبب خرابی زود هنگام آن شود، بهتر است از دسترس آنان دور باشد، نگه‌داری صندل‌های دخترانه در جاکفشی یا طبقه مخصوص کفش کودکان حائز اهمیت است، می‌توانید صندل دخترانه را به کمک پودر لباسشویی شسته و تمیز نمایید، محیط‌های مرطوب و نمناک، مکان مناسب و خوبی برای نگه‌داری این دسته از محصولات نیستند.

جدیدترین انواع مدل های صندل تابستانی بچگانه دخترانه بندی و کشی ۱۴۰۱

کفش تابستانی

 

کفش دخترانه

وقتی والدین برای خرید صندل‌ های تابستانی بچگانه به بازار مراجعه می‌کنند با مدل‌ های بسیار متنوعی از این محصول روبه‌ رو می‌شوند که به دلیل داشتن ظاهری زیبا و شیک، گاهاً دل‌فریب بوده و تمایل آنها را برای خرید بیشتر می‌کند.

کفش مجلسی دخترانه

روش های مراقبت از صندل

صندل مجلسی

جنس خوب صندل

صندل زنانه

صندل دخترانه فانتزی

با ما همراه باشید

نظرات