جدیدترین انواع مدل های شلوار کتان زنانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

مدل های شلوار کتان زنانه ۱۴۰۱ : اگر با شلوار جین میانه ی مناسبی ندارید و شلوار پارچه ای هم برای شما زیادی رسمی است . شلوار کتان زنانه می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. در ادامه انواع جدیدترین مدل های شلوار کتان زنانه ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ در طرح های مجلسی و اسپرت برای شما از مزون ها و پیج های اینستاگرامی جمع اوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

شلوار کتان زنانه 1401

راهنمای خرید

شلوار های کتان یک نوع شلوار کلاسیک و در رده ی شلوارهای نیمه رسمی میباشد. که در مکان ها و موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد . زیرا نه تنها برای استایل های روزمره مناسب است. بلکه برای استایل های رسمی نیز جذاب است. این نوع شلوار را به راحتی می توان با لباسهای دیگر ست کرد. چرا که از شلوارهای پارچه ای اسپرت تر همچنین از شلوارهای جین راحتی رسمی تر میباشد و در انواع فروشگاه های سرتا سر دنیا به فروش می رسد. مقاومت بالا، دیر چروک شدن و راحت اتو خوردن و قیمت مناسب تر از نکات مثبت شلوار کتان زنانه است.

شلوار کتان

استفاده از الیاف طبیعی در این نوع پارچه موجب شده تا هنگام استفاده از آن حس خنکی و راحتی داشته باشید. این نوع پارچه به دلیل نفوذپذیری، حالت کشانی و منعطف بودن و هم چنین خنکی برای تمامی افراد با هر نوع اندامی متناسب بوده و بیشتر در فصول گرم سال کاربرد دارند. استفاده از تنوع رنگ‌ها در تولید و طراحی این مدل از شلوار‌ها تمامی سلیقه‌های متفاوت را پوشش می‌دهد.

شلوار کتان مناسب چه فصلی هست

 

در هنگام خرید شلواری با جنس کتان به اولین نکته ای که باید توجه کرد جنس و نوع پارچه ی کتانی است. برخی پارچه های کتانی کتان کش هستند و بعضی دیگر کش نمی آیند. پس با دست زدن به پارچه و کمی کشیدن آن یا پرسیدن از فروشنده باید حتما از این مورد اطلاع پیدا کرد. المان های دیگری نیز وجود دارند که سبب می شوند خریدی بهتر و با توجه به نیازهایمان داشته باشیم مانند: رنگ، طرحدار یا ساده بودن پارچه، قد شلوار، مدل شلوار، فاق بلند یا فاق کوتاه بودن، اندازه ی عرض کمر، دکمه ای یا زیپی بودن شلوار، عرض دم پا.

مدل های جدید شلوار کتان زنانه و دخترانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱

شلوار کتان

یکی از انواع شلوار زنانه، شلوار کتان زنانه می‌باشد. شلوار کتان زنانه از آن مدل شلوار هایی است. که باید در کمد خود داشته باشید، این مدل نیز مثل شلوار جین دارای طرح های مختلفی است. که بیشتر مورد پسند استایل های شخصیتی و تیپ های رسمی تر است.

شلوار دم پا

شلوار زنانه

قیمت شلوار کتان

جنس شلوار کتان

شلوار رنگی دخترانه

انواع شلوار سفید

شلوار اسلش زنانه

با ما همراه باشید

 

نظرات