آیا پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات فردا آلودگی هوا

3

آیا پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات فردا آلودگی هواآلودگی هوا پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و خوزستان و اهواز و ایلام و شهرهای جنوبی و تعطیلی ادارات به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی ادارات پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خوزستان و اهواز و شهرهای غربی و شهرهای جنوبی کشور خبر تعطیلی روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات فردا آلودگی هوا

آیا پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات فردا آلودگی هوا

🔹هنوز خبری درباره تعطیلی روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بطور رسمی از سوی دولت اعلام می شود

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس و دانشگاه های شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

در حال تکمیل….

وضعیت آب و هوای فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران آفتابی پیش‌بینی می‌شود. فردا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ آسمان پایتخت آفتابی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا ۲۹ اردیبهشت ماه آفتابی با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه آفتابی با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه ۳۱ اردیبهشت آفتابی و با حداقل دمای ۱۸ درجه و با حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته با میانگین ۱۶۳ بود و کیفیت هوای پایتخت برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بود. آلاینده شاخص هم‌اکنون با میانگین ۱۲۴ است و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم قرار دارد.

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده اسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ساعت بعدازظهر و شب به ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود براین اساس امروز تا فردا با نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی غربی، گاهی کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

با افزایش تدریجی تندی باد تا ساعات پایانی دوشنبه کاهش غلظت ذرات معلق در بیشتر مناطق مورد انتظار خواهد بود، اگرچه وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات احتمال گسیل گردوخاک از مناطق مستعد و ورود آن از نواحی غربی کشور کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

3 دیدگاه در “آیا پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات فردا آلودگی هوا

  1. M گفت:

    تعطیله یا نه ؟

  2. حسام گفت:

    بابا بگید دیگه تعطیل هست یا نه؟

  3. پدره آلودگی هوا 🗿 گفت:

    خبری نشده هنوز؟

نظرات