راهنمای نحوه ثبت نام یارانه ۱۴۰۱ برای افراد جدید در سامانه my.gov.ir + آدرس سایت

0

راهنمای نحوه ثبت نام یارانه ۱۴۰۱ برای افراد جدید در سامانه my.gov.ir + آدرس سایت ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه برای افراد جدید که تا سال ۱۴۰۱ یارانه دریافت نکردند و برای جاماندگان یارانه را در ادامه میخوانید

راهنمای نحوه ثبت نام یارانه 1401 برای افراد جدید در سامانه my.gov.ir + آدرس سایت

نحوه ثبت نام یارانه ۱۴۰۱ برای افراد جدید در سامانه my.gov.ir + آدرس سایت

ثبت نام جاماندگان یارانه برای افراد جدید از سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سامانه my.gov.ir به صورت الکترونیکی آغاز شد. سرپرستان خانوارهایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه می‌باشند، ابتدا لازم است برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری # کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری نمایند و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت‌نام، نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سازمانی را ندارند.

ثبت نام بر اساس رقم اخر کد ملی

🔹زمان ثبت‌نام از متقاضیان جدید یارانه و جامانده بر اساس آخرین رقم سمت راست کدملی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ ۱۴۰۱ برای اعداد زوج و همچنین روز های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای اعداد فرد از طریق این درگاه است.

کسانی که رقم اخر کد ملی شان زوج (۲، ۴، ۶ و …) است جهت ثبت نام یارانه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ اقدام نمایند.
کسانی که رقم آخر کد ملی شان فرد (۱، ۳، ۵ و …) است در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه با سامانه معرفی شده مراجعه و نسبت به ثبت درخواست دریافت یارانه اقدام نمایند.

آدرس سامانه ثبت نام یارانه ۱۴۰۱ 

ثبت نام الکترونیکی جاماندگان یارانه معیشتی ۱۴۰۱ که شامل افراد جدید و جامانده می باشد در سامانه هدفمندسازی یارانه ها آغاز شد.

نحوه ثبت نام یارانه معیشتی ۱۴۰۱ برای افراد جامانده یا متقاضی جدید دریافت یارانه طبق مراحل ذیل است:

  1. شماره گیری کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴ جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام
  2. بعد از مرحله ۱ به آدرس اینترنتی my.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست یارانه اقدام شود
  3. لازم به ذکر است که جهت ثبت نام یارانه نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سارمانی نیست.

نکته مهم: در صورتی که در روزهای اعلام شده یعنی از سه شنبه تا جمعه افراد موفق به ثبت درخواست دریافت یارانه نشدند می‌توانند در روز شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ و یکشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند. شایان ذکر است که ثبت نام یارانه تنها محدود به این چند روز اعلامی نمی باشد و تاریخ جدیدی برای افرادی که اگر در این چند روز موفق به ثبت نام نشدند، متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدارک

  • شماره همراهی که به نام سرپرست خانواده باشد
  • کد ملی
  • کد پستی
  • تاریخ تولد
  • شماره شبا حساب بانکی سرپرست

 

نظرات