آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس تراکتور پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

1

سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس و تراکتور شروع به فروش بلیت های بازی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس برای روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ کرده و فوتبال دوستان و هواداران این دو تیم مطرح کشورمان می توانند با مراجعه به سامانه ticket.tractor-club.com بلیط تماشای مسابقه دو تیم پرسپولیس و تراکتور در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

خرید بلیط بازی پرسپولیس تراکتور پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401

آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس تراکتور پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیت فروشی بازی پرسپولیس و تراکتور بازگشایی شد. رقابت دو تیم پرسپولیس و تراکتور در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت و از ساعت ۱۹ میزبان پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز خواهد بود و این دو تیم مطرح با حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت.

سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال بازی پرسپولیس و تراکتور

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار پرسپولیس و تراکتور از سامانه ticket.tractor-club.com برای تهیه بلیت موردنظرشان استفاده کنند. انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی دیدار پرسپولیس- تراکتور تبریز تهیه کنید

توجه: ظهر امروز سه شنبه ۲۷ ادریبهشت سامانه‌ی بلیط فروشی بازی تراکتور و پرسپولیس امکان پذیر است

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

شرایط حضور در ورزشگاه

هواداران فقط با داشتن شرایط مصوبه ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا موارد ذیل را جهت حضور هواداران در ورزشگاه الزامی است

همراه داشتن کارت ملی در زمان ورود به ورزشگاه الزامی می باشد. همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای بازی، از دیگر الزامات تعیین شده برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران است.

بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت، ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود و بلیت‌های این بازی از ساعت ۱۹ امروز تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید : آدرس سایت خرید بلیط مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و قیمت بلیط و هتل [/quote

قیمت بلیت بازی

امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیط فروشی بازی پرسپولیس و تراکتور بازگشایی شد و قیمت فروش بلیط بازی تراکتور و پرسپولیس پنج هزار تومان اعلام شده است.

بلیط‌ فروشی این دیدار صرفاً از درگاه الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت و حضوری در محل ورزشگاه نخواهد بود. هواداران هنگام مراجعه به ورزشگاه باید حتماً کارت شناسایی، کارت دو دوز واکسیناسیون و پرینت یا نسخه الکترونیکی بلیط خود را به همراه داشته باشند.

هواداران تراکتور و پرسپولیس برای تهیه بلیت باید به سامانه اعلام شده مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند و در صورتی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، ثبت‌نام آنها مورد تایید قرار گرفته و می‌توانند بلیت بازی را تهیه کنند.

نحوه خرید بلیت در سایت بسیار آسان بوده و امکان خرید برای پنج نفر در یک مراجعه وجود دارد.

با توجه به لینک شدن سایت بلیت فروشی باشگاه به سامانه «ایران من»، تنها افرادی که حداقل ۱۴ روز از زمان دریافت دوز دوم واکسن آنان گذشته است، امکان خرید بلیت بازی را خواهند داشت.

هواداران بدون تهیه بلیت از طریق سامانه، به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ چرا که به هیچ عنوان بلیت فروشی دستی یا اینترنتی در ورزشگاه انجام نمی‌شود و از ورود افراد بدون بلیت جلوگیری خواهد شد.

1 دیدگاه در “آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس تراکتور پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

  1. ابراهیم تقوی گفت:

    بهترین تیم

نظرات