مزیت خرید ایکس باکس سری ایکس و اس برای ایرانی‌ها

0

گزارش و آمار فروش جهانی نشون دهنده اینه که تعداد ” خرید ایکس باکس ” نسبت به خرید کنسول‌های سونی توسط مردم عادی اکثرا پایین‌تر بوده و کنسول جدید Sony هم  تقریبا دو برابر Xbox جدید در جهان فروش داشته. در مورد بازی و لوازم جانبی هم تقریبا همین اتفاق افتاده و اکثر گیمرا همیشه منتظر فرشته جدید سونی نشسته‌اند.

 خرید ایکس باکس سری ایکس و اس

خب اگر کنسول‌های سونی انقدر خوبند! چرا از سری جدید کنسول‌های بازی مایکروسافت به عنوان قدرتمندترین و با کیفیت‌ترین کنسول جهان حرف می‌زنند؟ چرا مایکروسافت دائم پا به پای سونی کنسول‌هاش رو به روزرسانی می‌کنه؟ چرا فروش ایکس باکس سری اس و ایکس مخصوصا تو آمریکا و ایران به صورت قابل توجهی بالاست؟ و هزاران سوال دیگه که ما رو می‌رسونه به یک سوال کلی تر!

مزیت و برتری خرید ایکس باکس نسبت به کنسول‌های بازی دیگه چیه؟ مخصوصا برای ساکنین ایران!

شما چقدر از مزیت‌های کنسول Xbox خبر دارید؟ چقدر این باکس سرگرمی رو می‌شناسید؟ در ادامه می‌خوایم برتری‌های کنسول مایکروسافت و لذت‌های سری ایکس و اس رو بشمریم و البته باهاشون بیشتر آشنایی پیدا کنیم.

 معرفی کنسول مایکروسافت و مزیت‌های خرید ایکس باکس

مختصر براتون بگیم که مایکروسافت برای ارائه یک کنسول بازی با هزینه‌ی کمتر نسبت به رایانه شخصی و کنسول‌های رقیبش، دستگاهی رو بر مبنای تکنولوژی DirectX ساخت که اسمش شد DirectX Box و اسمش از همینجا میاد. سال ۲۰۰۰ ازش رونمایی کرد و شما می‌تونستید از سال ۲۰۰۲ طعم خرید ایکس باکس رو بچشید. کلی داستان رو پشت سر گذاشتند و رفتند تا سال ۲۰۰۵ با عرضه Xbox 360 تو دنیا مخصوصا آمریکا طرفدارای زیادی گرفتند!

غول مایکروسافت جایی قاپ رو از سونی دزدید که بلافاصله از ایده wii کمک گرفت و سنسورهای حرکتی کینکت رو تولید کرد که به شدت سر زبان‌ها افتاد و فروش بالایی داشت. بعدشم که Xbox One X,S و تازگی هم شاهد ابرغول ”  ایکس باکس سری ایکس ” و برادر کوچیکترش سری اس هستیم.

سال پیش سونی با کنسولps5  وارد این عرصه شد و مایکروسافت با دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس که دو کنسول مجزا برای دو سلیقه مختلف بودند وارد این رقابت شد. در اینکه سونی کنسول محبوب‌تر و قدیمی‌تری رو با بازی‌های انحصاری بیشتر داره شکی نیست ولی از چند جهت نباید کنسول‌های قدرت‌مند شرکت مایکروسافت و امکاناتشون رو نادیده گرفت.

ایکس باکس سری اس

مزایای Xbox  برای ایرانی‌ها

  1. بدون تعارف بگم! در کل خرید ایکس باکس برای ما ایرانی‌ها گزینه خوبیه چون با توجه به دلار تفاوت قیمت قابل توجهی با سونی برامون پیدا کرده و کنسول‌های ارزون‌تری رو می‌تونیم بخریم و همون لذت رو ببریم!
  2. کنسول‌های سری ایکس دارای پردازنده گرافیکی قوی‌تر نسبت به سونی هستند و قابلیت ۴k که واقعا از نظر کیفیت ثابت شده هستند.
  3. اما تمرکز ما روی کنسول سری اس هست که فکر میکنم مناسب‌ترین کنسول برای ما ایرانی‌ها باشه چون کنسولی با پردازنده‌های ضعیف‌تر نسبت به نسل نهم هست ولی قیمت بسیار پایین‌تری رو نسبت بهشون داره و بازی‌های نسل نهم رو به خوبی و به راحتی ساپورت می‌کنه. مایکروسافت به کسانی هم اهمیت داده که دلشون می‌خواد با هزینه کمتر بازی‌های روز دنیا رو بازی کنند اما شاید نتونند اونهمه هزینه گرافیک بدن!
  4. جالبه که لوازم جانبی Xbox توی کیفیت غالبا از سونی بهترند و توی قیمت اکثرا از سونی مناسب‌تر!
  5. در کلیات از نظر کارایی چیزی کمتر از پلی استیشن ندارید حتی امکانات آنلاین مختلف! بلکه به عنوان یک دستگاه مدیا پلیر قدرتمند هم می‌تونید ازش استفاده کنید.
  6. اما مهم‌ترین این مزیت‌ها سیستم گیم پس هست که خیلی کار رو در خرید بازی راحت‌تر می‌کنه. شما با خریدن یک اشتراک یک ساله سیستم گیم پس به بیشتر از ۳۰۰ بازی در سال به صورت رایگان دسترسی پیدا می‌کنید. (شاید فکر کنید که خب احتمالا بازی‌های با فروش کم  و ارزون توی این سیستم قرار گرفتند اما باید بدونید که خیلی از بازی‌های جدید در روز انتشار در این سیستم قرار می‌گیرند و بعضا بازی‌های بزرگی هم بودند مثل فورزا هورایزن یا فیفا و حتی الدن رینگ و… )

تمام این ویژگی‌ها باعث میشه که خرید ”  ایکس باکس سری اس ” برای ما ساکنین ایران به صرفه‌تر و بهتر باشه!

خرید Xbox از هزارتو

خرید کنسول، بازی و لوازم جانبی ایکس باکس در هزارتو!

 

خب این روزها قیمت‌ها توی ایران نوسانات زیادی رو دارند و کنسول Xbox هم ازاین بازه قیمتی دور نیست. اما تیم هزارتو این قول رو به همه ی مشتریانش داده که می‌تونه با پایین‌ترین قیمت ممکن با ارسال سریع این کنسول رو در اختیار شما قرار بده!

همچنین مشاورهایی رو داره که می‌تونند شما رو صادقانه در روند خرید کمک کنند. البته  تمامی لوازم جانبی ایکس باکس سری اس و تمام کنسول‌های مایکروسافت و هرچیزی که مرتبط با این کنسول هست رو موجود دارند! با تنوع و قیمتی که اونجاست خرید بازی و گیم پس رو برای شما راحت و لذت بخش‌تر از همیشه می‌کنند!

امکان خرید حضوری و آنلاین از سایت هزارتو، مشاوره تلفنی، تحویل اکسپرس تهران، ارسال رایگان خرید بالای یک میلیون و هشتصد هزار تومان برای تمامی نقاط کشور، پرداخت در محل تا سقف ۱۰ میلیون تومان در تهران، ارسال سریع به تمام شهرها و… از جمله تلاش‌های این مجموعه برای کسب لبخند رضایت شماست.

نظرات