تاریخ دقیق روز جهانی پسر ۲۰۲۴ کی هست + تاریخ روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است

0

تاریخ دقیق روز جهانی پسر ۲۰۲۴ کی هست + تاریخ روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است

تاریخ روز جهانی پسر ۲۰۲۴ در تقویم ۱۴۰۳ برابر است با ۱۶ می ۲۰۲۴ و در تقویم شمسی روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ می باشد.

سالهاست که بحث های زیادی مبنی بر اینکه چرا روز پسر در تقویم نیست در محافل عمومی مطرح شده میشود حالا با ثبت ۱۶ می و ۲۶ اردیبهشت به عنوان روز پسر ارشد این روز را برای پسران نامگذاری نموده اند.

یکی از اهداف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین روزی است برای اینکه با فرزند یا نوه پسر بیشتر وقت بگذرانند.

تاریخ و روز دقیق روز جهانی پسر کی هست و تاریخچه و علت نامگذاری روز جهانی پسر در ۱۶ می + تاریخچه روز جهانی پسر و دلیل روز جهانی پسر چیست و تاریخ روز جهانی پسر ۲۰۲۴ در تقویم سال ۱۴۰۳ در ایران چندمه همراه با جزئیات و مناسبت نامگذاری روز جهانی پسر و تاریخ و روز دقیق را در ادامه می خوانید

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم میلادی و علت نامگذاری + تاریخچه روز جهانی پسر

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم ۲۰۲۳ با متن تبریک روز پسر مبارک

تاریخ روز جهانی پسر ۲۰۲۴ در تقویم ۱۴۰۳ برابر است با ۱۶ می ۲۰۲۴ و در تقویم شمسی روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ می باشد.

شانزدهم می ۲۰۲۴، روز پسر در تقویم جهانی است که معمولا با ارسال پیام و هدیه دادن به فرزندان ذکور خانواده و پسرهای عزیز شاخ شمشاد گرامی داشته می شود. روز جهانی پسر با هدف تمرکز بر شادی و سلامتی پسران نامگذاری شده است و به روز پسر ارشد هم معروف است.

۱۶مه روز جهانی پسر (World Sons Day) در تقویم میلادی نامگذاری است.

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم سال ۱۴۰۳ برابر با روز ۲۶ اردیبهشت و ۱۶ می ۲۰۲۴ است. متن تبریک روز پسر مبارک در تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم ۱۴۰۳

با شعار و اهداف روز جهانی پسر تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین روزی است برای اینکه با فرزند یا نوه پسر بیشتر وقت بگذرانند.

یکی از چالش های مهم کاربران و خانواده ها نداشتن روزی به نام روز پسر بوده است و بیشتر خانواده های پسر دار و دارای فرزند پسر علاقه مند بودند که در تقویم روزی به نام روز پسران اختصاس یاید. اما چند سالی است که این مناسبت در تقویم میلادی وجود دارد. آیا میدانید که دلیل روز پسر چیست و بنیانگذار روز پسر کیست؟ روز جهانی پسران از سال ۲۰۱۸ توسط دکتر جروم تلوکسینگ مدرس دانشگاه از جمهوری ترینیداد و توباگو، ایجاد شد.

تاریخچه روز جهانی پسر

در حالی که هنوز یک واقعیت ناشناخته است، از سال ۲۰۱۸، ۱۶ می به عنوان روز جهانی کودک پسر نامگذاری شده است. محبوبیت آن در بخش هایی از هند، آمریکای شمالی، دریای کارائیب و در قاره آفریقا در حال افزایش است.

تاریخ روز جهانی پسر ۱۴۰۳

روز ۱۶ می

تاریخ روز جهانی پسر ۱۴۰۳ در تقویم شمسی:

روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

البته ناگفته نماند که چند سالی است که ۲۶ شهریور را به مناسبت روز تولد کمبوجیه پسر کوروش کبیر روز پسر می نامند، البته بطور رسمی در تقویم ما ایران ثبت نشده و از سوی کاربران شبکه های اجتماعی و در تقویم هخامنشی روز پسر نامگذاری شده است

اهداف نامگذاری

روز جهانی پسران برای تمرکز بر پسران و بهزیستی آنها است. این شامل مواردی است که برای شادی ، سلامتی و ارزشمند بودن در خانواده و جامعه به آنها نیاز دارند.همچنین یک روز برای گذراندن اوقات خاص با فرزند (فرزند) و نوه های خود در انجام کارهایی که آنها دوست دارند ، می باشد.

در روز پسر و البته ( پسر ارشد ) به آنها کارت یا نامه ای از قدردانی خود برای آنها در زندگی بودن بدهید. برای فرزندان ، نوه ها و پسران خانواده و اجتماع خود یک رهبر باشید ، زیرا با هم کمک می کنیم تا جهان به مکانی بهتر برای همه تبدیل شود.

هر پسری باید بزرگ شود تا به مرد شرافتمندی و صداقت تبدیل شود و بتواند در راه حیاتی برای خانواده ، جامعه ، ملت خود سهیم باشد و بتواند جهان را به مکانی بهتر برای پسران و دختران در همه جا تبدیل کند.

روز جهانی پسران همه عناصر مثبت را که پسران به خانواده ها و جوامع خود می آورند ، جشن می گیرد. همچنین موضوعات و چالش هایی که پسران در هنگام رشد با آنها روبرو هستند را برجسته می کند.

 

نظرات