چند مدل فینگر فود جدید ۱۴۰۱ با دیزاینی خاص

0

“ مدل فینگر فود جدید ۲۰۲۲ “، انواع فینگر فود بدون فر , اموزش رایگان فینگر فود , آموزش فینگر فود برای تولد , انواع فینگر فود سوخاری , فینگر فود ایرانی , سینی فینگر فود , فینگر فود تولد ارزان , فینگر فود ساده را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. فینگر فود به عنوان یکی از شاخه‌های هنر آشپزی و با توجه به جذابیت‌هایی که برای نسل جدید دارد، برای بسیاری از علاقمندان به دنیای آشپزی تازگی داشته و تمایل به آموزش فینگر فود دارند.

چند مدل فینگر فود جدید

مدل فینگر فود جدید ۲۰۲۲

فینگر فود را می‌توان به عنوان پیش غذا یا حتی غذای اصلی در مهمانی‌ها سرو کرد؛ هرچند که بهتر است برای غذای اصلی از فینگر فود گرم و برای پیش غذا از فینگر فود سرد استفاده کنیم. از سینی فینگر فود برای پذیرایی در مراسمی مثل عروسی و نامزدی، تولدها، و سایر جشن‌ها می‌توان استفاده کرد. به عنوان مزیت دیگر پذیرایی با فینگر فود می‌توان به این اشاره کرد که اندازه کوچک این نوع غذا باعث می‌شود بتوانید در مهمانی‌ها با انتخاب ترکیب‌های مختلف طعم‌های زیادی را مزه کنید.

چند مدل فینگر فود جدید

مدل فینگر فود جدید ۱۴۰۱

میهمانی جشن تولد، میهمانی دوستانه، میهمانی‌های سلف سرویسی، پیش غذای یک میهمانی مجلل مانند عروسی، میهمانی یک مراسم عصرانه نامزدی، میهمانی‌های دانشجویی شلوغ، جشن فارق التحصیلی، مهمانی عقد کنان سبک، مهمانی جشن تکلیف، مولوی‌ها و جشن‌ها به مناسبت اعیاد، مهمانی حنابندان و پاتختی و مهمانی سالگرد ازدواج، منوی غذای یک مهد کودک، مهمانی‌ها و دورهمی‌های عصرانه، پذیرایی در سفر (مثل قطار و هواپیما و کشتی)

غذا‌های فینگرفودی می‌توان در صرفه‌جویی زمان به ما کمک کند به‌خصوص برای افرادیکه شاغل هستند و زمان کافی برای پخت غذا برای مهمان را ندارند فینگرفود‌های گرم معمولاً در ٢٢ زمان پخت می‌شود بهترین روش این است که در زمان اول مواد اولیه فینگرفود را آماده کنید مثل رولت مرغ و بعد از ورود مهمانان سینی‌های نیمه آماده فینگرفود را در فر بگذارید و فینگرفود‌ها را داغ سرو کنید، مدل دیگر فینگرفود‌ها سرد است مثل سالاد الویه که می‌توانید آن‌ها را در قالب یا بین نان‌های تست تزیین کنید و در یخچال نگه‌داری کنید دیگر نیاز به‌وقت گذاشتن گرم کردن را ندارد و به‌راحتی از یخچال در می‌آورید و سرو می‌کنید.

چند مدل فینگر فود جدید

چند مدل فینگر فود جدید

چند مدل فینگر فود جدید

چند مدل فینگر فود جدید

چند مدل فینگر فود جدید

چند مدل فینگر فود جدید

 

چند مدل فینگر فود جدید

 

چند مدل فینگر فود جدید

چند مدل فینگر فود جدید

 

نظرات