مدل لباس مجلسی حریر ساده و طرحدار با یقه های ژورنالی

0

“ مدل لباس مجلسی حریر ۲۰۲۲ “، مدل لبـاس مجلسی حریر طرح دار , مدل لبـاس مجلسی حریر شیشه ای, مدل لبـاس حریر گلدار مجلسی , مدل لباس حریر کوتاه, مدل لبـاس مجلسی حریر طرح دار بلند, مدل لبـاس حریر دخترانه, مدل لبـاس حریر ساده, مدل لباس با پارچه کرپ حریر گلدار  را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. حریر کرپ نوعی از حریر است که مات است، حالتی تقریبا لخت دارد اما در عین حال حجم پذیر است، زبری آن مشابه پارچه کرپ است و شفافیت و نازکی آن مشابه حریر ابریشم (شناخته شده‌ترین نوع حریر) است. از حریر کرپ معمولا در دوخت شومیز، تونیک و پیراهن‌های مجلسی کوتاه استفاده می‌شود.

مدل لباس مجلسی حریر 2022

مدل لباس مجلسی حریر ۲۰۲۲

حریری بسیار لخت و بسیار براق است و به همین دلیل محبوب‌ترین نوع حریر برای دوختن لباس مجلسی حریر است. در عین حال که بسیار سبک است، با جلوه لخت و سنگینی که ایجاد می‌کند مناسب بسیاری از افراد با فرم‌های مختلف اندام است. از این حریر می‌توان در دوخت لباس خواب، لباس عروس، لباس مجلسی حریر، پیراهن‌های میهمانی، دامن‌های کوتاه و بلند و بلوز استفاده کرد. اگر در یک عصر تابستانی به یک مجلس دعوت شده‌اید، به نظر شما لباسی مناسب‌تر از یک پیراهن حریر گلدار برای شرکت در این مراسم وجود خواهد داشت؟ پیراهن حریر گل دار یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس مجلسی حریر است و درست همانند پیراهن اسکیتر، بسیار انعطاف پذیر است و می‌توان از این پیراهن در بیشتر مراسم‌ها استفاده کرد. دقت کنید که اگر به یک مجلس رسمی دعوت شده‌اید شاید پیراهن حریر گل دار، بهترین انتخاب نباشد.

مدل لباس مجلسی حریر 2022

مدل لباس مجلسی حریر ۱۴۰۱

پیراهن میدی پراهنی است که قد آن دقیقا تا زیر زانوی شماست. پیراهن‌های میدی حریر بدون آستین، بهترین انتخاب برای یک میهمانی شبانه تابستانه هستند. دقت کنید که اگر میهمانی شما در فضای باز برگزار می‌شود، شاید پیراهن ماکسی حریر انتخاب بهتری باشد. چرا که با توجه به سبک بودن پارچه حریر و احتمال وزش باد در تابستان ممکن است با پیراهن اسکیتر و میدی دچار مشکل بشوید.

در صورتی که می‌خواهید لباس حریر زنانه را در ماشین لباسشویی بشویید، فکر شستن لباس‌های دیگر را در ماشین لباسشویی از سر خود بیرون کنید. چرا که لباس‌های دیگر در چرخش ماشین لباسشویی باعث ساییده شده پارچه حریر می‌شوند و کیفیت لباس حریر زنانه را از بین می‌برند.
در این صورت حتما لباس حریر را جدا از لباس‌های دیگر بشویید. همچنین به یاد داشته باشید که روسری حریر را به همراه شومیز یا بلوز حریر و لباس شب حریر در ماشین لباسشویی قرار ندهید. چرا که ممکن است بلوز یا شومیز حریر زنانه شامل دکمه یا زیپی باشد که باعث آسیب لباس‌های دیگر شود.

مدل لباس مجلسی حریر 2022

مدل لباس مجلسی حریر 2022

مدل لباس مجلسی حریر 2022

مدل لباس مجلسی حریر 2022

مدل لباس مجلسی حریر 2022

مدل لباس مجلسی حریر 2022

مدل لباس مجلسی حریر 2022

 

مدل لباس مجلسی حریر 2022

نظرات