جدیدترین انواع مدل های پیراهن مجلسی زنانه ۲۰۲۲ + راهنمای خرید

0

پیراهن مجلسی زنانه ۲۰۲۲ مدل اروپایی : یکی از مهم ترین دغدغه هایی که همه خانم ها از چندین هفته تا چندین ماه قبل از رفتن به یک مهمانی یا عروسی دارند، انتخاب لباسی مجلسی شیک و مناسب است. در حرف تازه سعی داریم نکات مهم برای انتخاب لباس مجلسی زنانه را عنوان کنیم تا با در نظر داشتن این نکات بتوانید زیباترین و شیک ترین لباس مجلسی زنانه و دخترانه ۲۰۲۲ را انتخاب و خریداری نمایید.

پیراهن مجلسی زنانه

راهنمای خرید

اگر دارای قد کوتاه یا متوسطی هستید بجای پوشیدن لباس های مجلسی بلند، لباس های بالای زانو بپوشید تا قد بلندتر به نظر برسید و اگر دارای و هیکلی توپر هستید بهتر است لباس های مجلسی با یقه هفت را انتخاب نمایید و از پوشیدن لباس های مجلسی یقه گرد اجتناب کنید. اگر  اندام ریزی دارید، باید از پوشیدن لباس های امپایر که خط دامن آنها زیر سینه قرار می گیرد، اجتناب کنید. زیرا این لباس های مجلسی خطای دید ایجاد کرده و قد را کوتاه تر نشان خواهند داد.

اگر دارای قد بلند و اندامی باریک هستید، از پوشیدن لباس های تک رنگ خودداری کنید، و لباس‌هایی با طرح و خطوط عمودی انتخاب نمایید. همچنین افراد قد بلند می بایست از پوشیدن لباس های مجلسی تنگ و چسبان خودداری نمایند. برای این افراد پیراهن‌هایی که قسمت دامن آنها فون باشد گزینه بسیار مناسبی است.

نکات مهم در خرید پیراهن مجلسی زنانه

یکی از نکات مهم دیگری که برای انتخاب لباس مجلسی می ‌توان در نظر گرفت، رنگ مو و رنگ چشم‌ها است. بهترین گزینه برای افراد با رنگ چشم آبی، می‌تواند رنگ‌های گرم مانند نارنجی، زرد و طلایی باشد. رنگ‌هایی مانند قرمز، صورتی و قهوه ای برای افراد با رنگ چشمان سبز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین برای چشمان قهوه ای، رنگ‌های خنثی و سرد از قبیل آبی و سبز بسیار مناسب است. علاوه بر رنگ چشم، رنگ مو نیز در انتخاب لباس می تواند حائز اهمیت باشد. برای رنگ موهای بلوند و قهوه ای لباس های مجلسی با رنگ‌های گرم بهترین گزینه است. و برای موهای مشکی بهترین رنگ‌ برای انتخاب لباس مجلسی رنگ‌های تیره و براق می باشد.

جدیدترین انواع مدل های پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه ۲۰۲۲

لباس مجلسی زنانه

پیراهن مجلسی مخصوصا خواهر داماد

لباس مخصوصا مجلس مهم

مدل لباس مجلسی 2022

مدل جدید پیراهن مجلسی 1401

با ما همراه باشید

نظرات