زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال حوالی پاییز از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

0

ساعت و زمان پخش و تکرار سریال حوالی پاییز از شبکه آی فیلم و ساعت دقیق پخش سریال حوالی پاییز از آی فیلم اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱ را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

زمان پخش و تکرار سریال حوالی پاییز از شبکه آی فیلم 1401

زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال حوالی پاییز از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + ساعت تکرار

سریال محبوب حوالی پاییز بعد از پایان سریال بزنگاه روی آنتن شبکه آی فیلم رفته و در حال پخش است. این سریال را می توانید از ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ هر شب بجز پنجشنبه ها در ساعت ۲۰ تماشا کنید و تکرار و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۴ و ۱۲ بازپخش می‌شود.

حوالی پاییز نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی با موضوع حادثه منا در سال ۹۴ است که از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال با نام اولیه «بازگشت» در آبان ۱۳۹۷ از شبکه سه به پخش رسید.

حوالی پاییز محصول مرکز سیمافیلم و دربارهٔ حادثه منا است. سریال “حوالی پاییز” در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه آبان ماه ۱۳۹۷ پخش شده است.

این سریال ملودرامی عاشقانه به نویسندگی حسین نمازی و براساس طرحی از معصومه بیات است که داستان عاشقی نامتعارف جوانی ایرانی («مهران») با بازی حسین مهری به دختری عرب («ساره») با بازی بازیگر لبنانی آن ماری سلامه را روایت می‌کند؛ این دو باهم ازدواج می‌کنند و قصه این سریال در ادامه و با سفر دو پسر خانواده به حج، گوشه ای از درد و رنج خانواده شهدای منا را در حج خونین سال ۹۴ به تصویر می‌کشد.

نظرات