بیوگرافی مهدی کرم پور کارگردان و همسرش +عکس و اینستاگرام و جنجال ها

0

بیوگرافی مهدی کرم پور کارگردان و همسرش + عکس و اینستاگرام و جنجال ها

بیوگرافی و سوابق مهدی کرم پور کارگردان و همسرش با عکس و اینستاگرام و سوابق و زندگی شخصی مهدی کرم پور کارگردان سینما و فیلمساز ایرانی و همسرش و ماجرای ازدواج و حواشی و جنجال های اخیر در سینما همراه با فیلم ها و سریال های وی را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

زندگینامه مهدی کرم پور کارگردان و همسرش +عکس و اینستاگرام و جنجال ها

بیوگرافی مهدی کرم پور (mehdi karampour)

مهدی کرم پور کارگردان و فیلمنامه نویس متولد ۳۰ بهمن ۱۳۵۵ در تهران، یکی از کارگردانان و نویسنده های معروف کشورمان بوده که سال ها در زمینه سینما و بازیگری و فیلمنامه نویسی فعالیت دارد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی سینما با درجه برگزیده است و

مهدی کرم پور کارگردان و نویسنده فیلم و فیلمنامه نویس کشورمان علاوه بر فیلمنامه نویسی و نویسندگی در سینما و تلویزیون تجربه بازیگری دارد و تاکنون در چند فیلم و سریال نیز ایفای نقش کرده است و سابقه مستند سازی نیز در کارنامه او دیده می شود.

زندگی شخصی مهدی کرم پور کارگردان

همسر مهدی کرم پور کیست

از زندگی شخصی و خصوصی او و اینکه آیا ازدواج کرده و همسری دارد یا نه خبری منتشر نشده است. اما او در برنامه دورهمی با اشاره به عاشق شدنش و ازدواجش گفته: من سالهاست عاشق هستم و همسرم خانم کرمی یکی از بهترین دستیاران و برنامه‌ریزان سینماست.

همسر مهدی کرم پور کیست

سوابق هنری

آقای کرم پور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با ساخت مستند و فیلم های کوتاه آغاز کردو او علاوه بر مستند سازی و فیلم کوتاهريال در زمنیه روزنامه نگاری و مطبوعات نیز فعالیست داشته است.

عکس های شخصی مهدی کرم پور

ایشان همچنین به تدریس سینما نیز می‌پردازد و در جشنواره‌های مختلفی عضو هیئت انتخاب و داوری آثار شرکت‌کننده بوده‌است. عضویت در آکادمی داوری سینمای ایران، عضویت در شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران، سخنگویی شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران، ریاست شورای صنفی نمایش خانه سینما، عضویت در شورای مرکزی جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، عضویت در مجمع مشاوران هیئت مدیره خانه سینما، عضویت در هیئت مؤسس انجمن فیلم کوتاه ایران و هیئت امنای انجمن سینمای جوان ایران و … از دیگر فعالیت ها و مسئولیت های اجرایی و مدیریتی این کارگردان شناخته شده است.

حواشی مهدی کرم پور کارگردان

مهدی کرم پور در تلویزیون

مهدی کرم پور تاکنون در تلویزیون و رسانه ملی مهمان چند برنامه پر بیننده بود که از جمله مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری و کتاب باز با اجرای سروش صحت را می توان نام برد.

او درباره شغل کارگردانی و فیلمسازی گفته: به عقیده من فیلم سازی بخشی از زندگی شخصی من است. وقتی وارد سینما شدم، خودم را سینماگر نمی‌دانم، بلکه جایی است که باید حرفایی را زد و من دوست دارم کارهای متفاوت را تجربه کنم و ساخت یک روند فیلم سازی را دوست ندارم.

مهدی کرم پور کارگردان کیست

کرم پور در سال ۱۳۸۱ با ساخت فیلم سینمایی «جایی دیگر» بطور حرفه ای وارد کارگردانی شد و در همان گام اول موفقیت زیادی را کسب کرد. او تاکنون فیلم‌های «چه کسی امیر را کشت؟»‌، «تهران در جست و جوی زیبایی» و «پل چوبی» و سوفی و دیوانه و پاییز و … کارگردانی کرده و با بازیگران معروف ایرانی همکار داشته است.

حواشی و جنجال ها

یکی از حواشی این کارگردان واکنش به ازدواج مهناز افشار و انتقاد از مرضیه برومند بود

پس از اظهارات مرضیه برومند دربارهٔ ازدواج مهناز افشار، مهدی کرم‌پور، در یادداشتی به انتقاد از مرضیه برومند گفت مهناز افشار با یاسین رامین در کمال صحت عقل و سلامت تن ازدواج کرده‌اند، وی‌همچنین گفت:

“خطبهٔ عقدشان (مهناز افشار و یاسین رامین) را هم سید محمد خاتمی خواند و به عکس اطلاع رسانی نادرست خانم مرضیه برومند من به شما می‌گویم که پرده پوشی هم در کار نبود و آقای خاتمی کاملاً عروس و داماد و خانواده‌هایشان را خوب می‌شناخت و پذیرفته بود و… حال همه هم خوب بود.”

پیج اینستاگرام مهدی کرم پور کارگردان سینما

همچنین مهدی کرم‌پور از جمله ۱۴۰ هنرمند ایرانی بود که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کرد

انصراف از جشنواره فیلم فجر از دیگر حواشی این کارگردان است.

مهدی کرم‌پو پس از سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در دی ۱۳۹۸، پیشنهاد داوری در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر را نپذیرفت

پیج اینستاگرام مهدی کرم پور کارگردان

صفحه اینستاگرام شخصی ایشان را با نشانی

mehdikarampour دنبال کنید

عکس مهدی کرم پور

آثار فیلم شناسی

  • سوفی و دیوانه (۱۳۹۵)
  • پل چوبی (۱۳۹۰)
  • تهران: سیم آخر اپیزود دوم فیلم طهران تهران (۱۳۸۸)
  • چه کسی امیر را کشت؟ (۱۳۸۴)
  • جایی دیگر (۱۳۸۱)
  • روی جادهٔ نمناک (۱۳۷۹)
  • دعوت (۱۳۷۶)
  • بودن یا نبودن (۱۳۷۶)
  • دیوار (۱۳۷۶)
  • عروسک کوکی (۱۳۷۵
  • شیفت شب (۱۳۸۸)
  • روز هشتم (۱۳۸۸)
  • روز هفتم (۱۳۸۶)
  • اخراجی (۱۳۸۶)
  • پاییز

مجموعه‌های تلویزیونی

  • سال‌های ابری (۱۳۹۳)
  • یه تیکه زمین (۱۳۹۱)

نظرات