جدیدترین انواع مدل های مانتو خنک تابستانی مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱

0

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۱ : با فرا رسیدن فصل گرما به یکی از مهمترین لباس‌هایی تبدیل می شود که خانم ها به دنبال خرید آن هستند. حال اینکه یک مانتو تابستانی خوب چه خصوصیاتی دارد و با توجه به چه نکاتی باید اقدام به خرید مانتو تابستانی با مدل های شیک و مد روز ۱۴۰۱ نمود ، موضوعی است که در حرف تازه به آن پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

مانتو خنک تابستانی

راهنمای خرید

رنگ یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید لباس است. خصوصا زمانی که آن لباس مانتو تابستانی باشد. علاوه بر اینکه رنگ لباس می تواند بر زیبایی، بیان ابعاد شخصیتی و حضور در موقعیت های مختلف موثر باشد، در جذب گرما نیز تاثیر گذار بوده و این موضوع می تواند یکی از عوامل مهم و تعیین کننده برای خرید مانتو تابستانی باشد. مانتو تابستانی رنگ روشن استفاده کنید. چرا که رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای، سرمه ای و…. گرما را به خود جذب کرده و همچنین باعث آسیب رسیدن به پوست و بدن می شوند.

مانتو تابستانی

مانتوهای تنگ و جذب باعث فشار بر بدن شده و عرق را روی بدن برای مدت طولانی تری نگه می دارند. همچنین لباس های تنگ فاصله بین پوست بدن و لباس را کم کرده و به دلیل نبودن فضای کافی بین مانتو و پوست بدن باعث آسیب رساندن و ایجاد التهاب های پوستی در دراز مدت می شوند. خصوصا در فصل تابستان و هنگام خرید مانتو تابستانی در نظر داشته باشید تا از خرید مانتوهای تنگ و جذب خودداری کنید. مدل مانتو عبایی به دلیل راحتی می تواند بهترین انتخاب برای تابستان باشد.

مانتو زنانه مدل جدید

بسیاری از افراد هستند که هنگام خرید مانتو تابستانی سراغ قیمت های ارزان رفته و چند طرح و رنگ از آن را برای خود می خرند. بی خبر از آن که در این نوع مانتو ها کیفیت فدای کمیت شده و تمام آن مانتو ها روی هم کیفیت یکی را هم نخواهند داشت! پس ضروری است هنگام خرید مانتو تابستانی ابتدا کیفیت را در اولویت قرار دهید. با توجه تنوع پارچه های نخی برای دوخت مانتو تابستانی، به راحتی نمی توان جنس خوب را از بد تشخیص داد و ممکن است خرید بی کیفیتی داشته باشید. به عنوان مثال بسیاری از مانتوهای تابستانی کم کیفیت بعد از یکبار شسته شدن رنگ خود را از دست داده و به اصطلاح آب نیز می روند.

انواع مدل های جدید مانتو خنک تابستانی مجلسی و اسپرت ویژه ۱۴۰۱

مانتو تابستانی مدل عبایی

مانتو سفید تابستانی

چه رنگی بپوشیم در تابستان

مانتو فانتزی

مانتو جلوباز

مانتو خنک

مانتو کوتاه تابستانی

با ما همراه باشید

نظرات