خبر ازدواج کیمیا علیزاده تکواندو کار کشورمان

0

خبر ازدواج کیمیا علیزاده تکواندو کار کشورمان

ازدواج کیمیا علیزاده : امروز که روز عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد ما مسلمانان بود ، خبر خوب ازدواج دو هنرمند و بازیگر خوب کشورمان یعنی ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل را در پست قبلی برای شما منتشر کردیم ، اما در این مطلب هم قصد داریم خبر از ازدواج یکی از پرافتخارترین ورزشکاران بانوی کشورمان یعنی کیمیا علیزاده تکواندوکار مطرح کشورمان را به اطلاع شما عزیزان و کاربران مجله اینترنتی حرف تازه را به خدمتتان برسانیم.

ازدواج کیمیا علیزاده

ستاره تکواندو که با بدشانسی در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی با پارگی رباط صلیبی این رقابت‌ها را از دست داد امروز ازدواج کرد.

کیمیا علیزاده که قرار بود در مسابقات آسیایی جاکارتا پرچمدار کاروان ایران باشد، در آستانه این رقابت‌ها با بدشانسی بزرگی مواجه شد و رباط صلیبی او را از این مسابقات دور کرد.

با این حال خبر جالب توجه از این ستاره تکواندوکار ازدواج او بود.

ازدواج کیمیا علیزاده

ازدواج کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده، تنها مدال آور تکواندو بانوان ایران در المپیک با انتشار این تصویر در استوری اینستاگرامش، خبر از ازدواج خود داد

کیمیا علیزاده زنوزی (زاده ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج)، تکواندوکار ایرانی است. او در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد. وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌است. کیمیا با هیجده سال سن جوان‌ترین مدال‌آور تاریخ ایران در ادوار المپیک است.

پیش از او ناصر گیوه‌چی در المپیک ۱۹۵۲ هلسینکی کم‌سن‌ترین مدال‌آور ایران با ۱۹ سال سن بود.

کیمیا ۱۹ تیرماه سال ۱۳۷۷ در کرج از خانواده‌ای آذری زاده شـده‌ است. مادرش اهل استان اردبیل و پدرش نیز اهل شهر زنوز یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی که در بخش مرکزی شهرستان مرند واقع شده‌است هستند. کیمیا فرزند بزرگ خانواده ویک برادر کوچکتر از خود نیز دارد.

نظرات