معرفی و دانلود برترین انیمیشن های ۲۰۲۲

0

انیمیشن ها روح شما را به پرواز در می آورند، خستگی ها، ناتوانی ها و محدودیت ها در دنیای کارتونی انیمیشن ها معنایی ندارد بلکه تماشا آن میتواند یک روان درمانی بسیار مناسب باشد.

 برترین انیمیشن های 2022

همه ی ما در دوران کودکی با کارتون هایی که از تلویزیون پخش می شد قد کشیده ایم و قطعا برخی از آنها برای شما حس خوب یا تداعی خاطرات گذشته اند از کشتی وایکینگ ها و ویکی خردسال که به تنهایی با مغز نابغه اش تمامی مشکلات سفر وایکینگ ها را حل و فصل می کرد تا خونه مادبزرگ و آن سرود ابتدای آن که هنوز هم برای ما یادآور صفای کودکی است اما امروزه دنیای کارتون ها پیشرفت بزرگی کرده اند و نحوه تولید آنها نیز با تجهیزات پیشرفته تری صورت می گیرد و از دل آن انیمه هایی بیرون می آید که میتواند به راحتی کاندید برترین های سال میلادی باشد، داستان های غنی، شخصیت های با احساس، پردازش فنی عالی باعث شده تا امروزه انیمیشن ها بسیار حرفه ای تر از قبل تولید شوند. برای دانلود انیمیشن رسانه ای بهتر از ناب مووی نیافتیم.

انیمیشن های جدید

۱-      دانلود انیمیشن عصر یخبندان: داستان های اسکرات

برترین انیمیشن های 2022

عصر یخبندان: داستان های اسکرات ، عصر یخبندان: ماجراهای اسکرات یا آیس ایج: اسکرات تیلز (Ice Age: Scrat Tales) یک مجموعه انیمیشن ماجراجویانه، کمدی و خانوادگی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک دانی لانگ، مایکل براردینی، جف گابور، لیزا آلن کین، مت مان، اریک پرا و درو واینی می‌ باشد که توسط کمپانی Blue Sky Studios تولید و منتشر شده است؛ فصل اول این انیمیشن در قالب ۶ قسمت در تاریخ ۱۳ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی توسط کمپانی دیزنی پلاسDisney+i در کشور آمریکا منتشر می‌ شود؛ تهیه کنندگی سریال عصر یخبندان: ماجراهای اسکرات را نیز کریس وج، رابرت ال بیرد، دانی لانگ و آنتونی نیسی به صورت مشترک برعهده داشته‌ اند؛ در نسخه اصلی این انیمیشن کریس وج در نقش کاراکتر اسکرات و کاری والگرن نیز در نقش بچه اسکرات به صداپیشگی پرداخته‌‌اند؛ این مجموعه پس از عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد دومین اسپین آف فرنچایز عصر یخبندان محسوب می‌شود که بر روی شخصیت اسکرات تمرکز دارد؛ عصر یخبندان: داستان های اسکرات مجموعه‌ای متشکل از شش انیمیشن کوتاه کاملا جدید با بازی اسکرات، سنجاب بامزه و نگون بخت ماجراهای «عصر یخبندان» است که فراز و نشیب‌های پدر شدن را تجربه می‌کند؛ او و شخصیت دوست‌داشتنی و شیطان Baby Scrat با یکدیگر پیوند برقرار کرده و برای به دست آوردن بلوط بسیار ارزشمند، دائما با هم رقابت می ‎کنند.

۲-      دانلود انیمـیشن داستان جینجر

کارتون سینمایی داستان جینجر (Ginger’s Tale) یک انیمیشن محصول کشور روسیه به کارگردانی Konstantin Shchekin است که در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی Vverh منتشر شد. این انیمیشن در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در سال ۲۰۲۰ نامزد یک جایزه و در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۲۰ هم برنده جایزه بهترین فیلم انمیشن شده است. در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون یوری عسگراف، سرگئی بورونوف، لودمیلا گنیلووا، آناستازیا لاپینا، واسیلی میشچنکو به صداپیشگی پرداخته اند. پاتر، مردی مهربان و فقیر است. او یک روز سنگی جادویی پیدا میکند که او را ثروتمند میکند. اکنون ملکه شیطانی تصمیم میگیرد او را به قتل برساند. ناب مووی مرجع انیمیشن های جدید با دوبله فارسی می باشد.

۳-      دانلود انیمـیشن نیروهای ویژه

کارتون تیم فک‌ها، نیروهای ویژه یا سیل تیم (Seal Team) انیمیشنی ماجراجویی و کمدی به کارگردانی مشترک گریگ کامرون و کین کروداس محصول کشورهای آمریکا و آفریقای جنوبی است که در سال ۲۰۲۱ میلادی توسط دو کمپانی Cinema Management Group و Triggerfish Animation تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن تیم فک‌ها را نیز گریگ کامرون، برایان کلیولند و جیسون کلیولند به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده‌‌‌اند؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون جی.کی. سیمونز، کریستین شال، پاتریک واربرتون، شارلتو کوپلی، دولف لاندگرن، متیو ریس، جسی تی آشر، ریچارد استیون هورویتز، درن نوریس، بامپر رابینسون به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌ اند؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ انیمیشن تیم فک‌ها پس از پخش به دلیل گرافیک زیبا، داستان جذاب و همچنین شخصیت‌پردازی‌ها، با استقبال گسترده از سوی مخاطبین کودک روبرو شد. در مورد یک فک دوست داشتنی به نام کوین است که پس از کشته شدن بهترین دوستش در حمله کوسه‌ها، تیمی از فک‌ها را تشکیل می‌دهد تا با کوسه‌های بی‌ رحمی که به منطقه فک‌ها حمله می‌ کنند، مبارزه کرده و دریای آزاد را از آن‌ها پس بگیرند.

۴-      دانلود انیمیشن خانه

برترین انیمیشن های 2022

مینی سریال خانه یا هاوس (The House) یک مجموعه انیمیشن کمدی سیاه و درام به کارگردانی مشترک پالوما بائزا، اما دی سواف، نیکی لیندروث فون باهر و مارک جیمز رولز محصول کشورهای آمریکا و انگلستان می‌باشد که توسط کمپانی Nexus Studios تولید و منتشر شده است؛ همچنین فصل اول این انیمیشن در قالب ۳ قسمت در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ نویسندگی سریال تماشایی خانه را نیز اندا والش برعهده داشته‌‌ است و در نسخه اصلی این سریال افرادی همچون هلنا بونهام کارتر، متیو گود، کلودی بلاکلی، پل کی، میراندا ریچاردسون، میا گاث، ویل شارپ حضور دارند؛ سریال خانه به روش استاپ موشن و ویژه بزرگسالان ساخته شده است که سه داستان متفاوت پیرامون یک خانه را در دوره‌ های زمانی مختلف و با شخصیت‌های متفاوت روایت می‌ کند. این انیمه زیبا را با دوبله فارسی ببینید.

نظرات