اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال فرمانروای نقابدار با نقش +عکس و داستان کامل

0

اسامی بازیگران سریال فرمانروای نقابدار شبکه پنج با معرفی اسامی هنرپیشه های تمام نقش ها و خلاصه داستان سریال فرمانروای نقابدار (پادشاه صاحب ماسک) تا ساعت پخش و تکرار از شبکه پنج سیما ۱۴۰۱ و با بازی و حضور بازیگرانی چون یو سونگ هو، کیم سو هیون، شین هیون سو، یون سو هی و… را میخوانید.

بازیگران سریال فرمانروای نقابدار

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال فرمانروای نقابدار +عکس و داستان کامل

بازیگران سریال کره ای فرمانروای نقابدار (پادشاه صاحب ماسک) یکی از سریالهای جذاب و پر بیننده تلویزیون کره بوده که در برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ از شبکه کی اس تی پخش شد و حالا در اردیبهشت ۱۴۰۱ روی انتن شبکه پنج رفته است در این سریال بازیگران شناخته شده کشور کره از جمله یو سونگ هو، کیم سو هیون، کیم میونگ سو، یون سو هی، هیو جون هو و پارک چول مین و… به ایفای نقش می‌پردازند.

اسامی بازیگران سریال فرمانروای نقابدار

این مجموعه همکاری دوبارهٔ کیم سو-هیون و یو سونگ-هو بود که پیش از این در مجموعهٔ دلم برات تنگ شده (۲۰۱۳) همبازی بوده‌اند و همچنین همکاری دوبارهٔ کیم میونگ-سو و یون سو-هی بوده‌است که پیش از این در روز بعد از اینکه بهم زدیم (۲۰۱۶) همبازی بوده‌اند.

زمان پخش و تکرار سریال فرمانروای نقابدار

سریال تاریخی پادشاه ماسک (فرمانروای نقابدار) به کارگردانی سون هیونگ سیوک در ژانر درام – عاشقانه محصول ۲۰۱۷ کره جنوبی است از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه پنج در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۱۹ پخش می شود

این سریال کره ای محبوب در ژانر تاریخی، سیاسی، ملودرام، عاشقانه و کمدی به کارگردانی نو دو چول و نویسندگی پارک هه جین محصول سال ۲۰۱۷ کشور کره است.

سریال فرمانروای نقابدار

موضوع و داستان سریال فرمانروای نقابدار

موضوع و خلاصه داستان سریال فرمانروای نقابدار (سریال پادشاه صاحب ماسک) درباره این است که در قرن ۱۸ ام میلادی سازمانی مرموز با فروش آب در چوسان قدرت فراوانی به دست آورده و به مردم زجر کشیده آسیب بیشتری وارد کرد. اما از سوی دیگر پادشاه عادل آن زمان ساکت ننشسته و به همراه معشوقه اش در جهت مبارزه با آنها برخواست.
داستان در حدود سال های ۱۷۰۰ میلادی رخ می دهد. سازمانی به رهبری پینسوهو با فروش آب در سراسر چوسان منافع و قدرت فراوانی بدست آورده است. ولیعهد لی سان با کمک همسرش گا هیون با این سازمان مبارزه میکند و به تنها امید مردم زجر کشیده مبدل می شود و در مسیر حاکمی عادل پا میگذارد..

موضوع و داستان سریال فرمانروای نقابدار

در طول سلسله چوسان، پسری که پادشاه یی یون در انتظار آن است به دنیا می‌آید، اما در ازای جانش، پادشاه قدرت اداره تامین آب را به انجمن مخفی “پیونسو” که دولت را در اختیار دارد، واگذار می‌کند. پادشاه صورت ولیعهد را با ماسک می‌پوشاند و او را مخفیانه بزرگ می‌کند تا از او در برابر گروه پیونسو محافظت کند.

شانزده سال بعد، ولیعهد یی سان، که به عنوان یک مرد جوان محترم بزرگ شد، نقاب خود را بر می‌دارد و مخفیانه قصر را ترک می‌کند و به شهر می‌رود تا بفهمد چرا از زمان تولدش نقاب زده است. هدف او ملاقات با استاد وو بو است، تنها کسی که دلیل نقاب زدن او را می‌داند.

ولیعهد یی سان سپس با دختر یک مقام عالی‌رتبه بانو هان گایون و مرد جوانی که هم نام خودش یی سان است ملاقات می‌کند، بین آنها دوستی عمیقی ایجاد می‌شود.

پس از مدتی، انجمن مخفی پیونسو پادشاه یی یون را ترور کرد اما ولیعهد یی سان فرار کرد. گروه پیونسو یک پادشاه جعلی را بر تخت سلطنت نشاند و با استفاده از داروی مشکوک با خواص سمی این پادشاه و کل دربار امپراتوری را تحت کنترل خود درآورد. ولیعهد با مشاهده رنج مردم تصمیم می‌گیرد خود را وقف مبارزه با گروه پیونسو کند و تاج و تخت خود را پس بگیرد.

بیوگرافی بازیگران سریال فرمانروای نقابدار

بیوگرافی بازیگران سریال فرمانروای نقابدار

  • یو سونگ-هو (ولیعهد یی سان)
  • کیم سو-هیون (بانو هان گایون)
  • کیم میونگ-سو (رعیت یی-سان)
  • یون سو-هی (کیم هواگون)
  • هو جون-هو (دائه موک)
  • پارک چول-مین (استاد وو-بو)
  • کیم سئو کیونگ در نقش گون
  • شین هیون سو در نقش یی چونگ وون
  • کیم بیونگ چول در نقش کیم وو جائه
  • لی چائه یانگ در نقش مائه چانگ
  • کیم سان کیونگ در نقش ملکه مادر

بازیگران سریال فرمانروای نقاب دار

سریال «فرمانروای نقاب دار» در سال ۲۰۱۷ در رویداد جوایز درامای کره جنوبی که مربوط به بهترین‌های تلویزیون در کره جنوبی است و از سال ۲۰۰۷ به این طرف برگزار می شود توانست جوایز بهترین سریال، بهترین فیلمنامه و بهترین استعداد بازیگری برای نو مین جئون را دریافت کند.

این سریال در جوایز سالانه شبکه ام بی سی نیز در ۱۳ شاخه نامزد شد که مهمترین جایزه سال مربوط به بهترین درام سال را به مجموعه تاریخی «یاغی: سارقی که مردم را دزدید» واگذار کرد.

کیم سو هیون (Kim So-hyun)

 

سریال فرمانروای نقابدار

متولد ۴ ژوئن ۱۹۹۹ (سن ۲۲ ساله)
استرالیا
ملیت کره جنوبی
آموزش دانشگاه هانیانگ

کیم سو هیون (زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۹۹) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۶ در دوران کودکی فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا برای بازی در نقش‌های محوری در فیلم Moon Embracing توجه عمومی را به خود جلب کرد.

یون سو هی (Yoon So-hee)

بازیگران سریال فرمانروای نقابدار

متولد ۷ مه ۱۹۹۳
اشتوتگارت، بادن-وورتمبرگ، آلمان
شغل بازیگر
سال‌های فعالیت ۲۰۱۳–اکنون

یون سو هی زاده ۷ مه ۱۹۹۳ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.
فهرست

یون در ۷ مه ۱۹۹۳ در اشتوتگارت آلمان به دنیا آمد و شش سال قبل از بازگشت به سئول در آنجا زندگی کرد.[۱] در سال ۲۰۱۱، او به عنوان یک رشته مهندسی شیمی و بیومولکولی در KAIST، یکی از دانشگاه های علمی و تحقیقاتی معتبر کره جنوبی ثبت نام کرد

کیم میونگ سو (Kim Myung Soo)

بازیگران سریال فرمانروای نقابدار

کیم میونگ سو  ۱۳ مارس ۱۹۹۲
سئول، کره جنوبی
دانشگاه آلما ماتر دایکیونگ

سالهای فعالیت ۲۰۱۰–اکنون
کیم میونگ سو (زادهٔ ۱۳ مارس ۱۹۹۲) که به طور حرفه‌ای با نام L شناخته می‌شود، یک خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او اولین خواننده گروه پسر Infinite در سال ۲۰۱۰ و زیر گروه آن Infinite F در سال ۲۰۱۴ بود.

معرفی برخی عوامل

  • نام فارسی سریال : پادشاه: صاحب ماسک (فرمانروای نقابدار)
  • ژانر (موضوع) : تاریخی، درام، رمانتیک
  • زبان : کره ای
  • انتشار اولیه : ۲۰۱۷
  • محصول کشور : South Korea
  • کارگردان: نو دو-چول و پارک وون-گوک
  • تهیه کننده: لی سونگ کون
  • نویسنده: پارک هی جین
  • تعداد قسمت ها: ۴۰

 

نظرات