چهارچوب فرانسوی

0

در این مقاله می خواهیم به بررسی چهارچوب فرانسوی و موارد استفاده و کاربرد این چهارچوب در مبحث درب ضد سرقت بپردازیم. کاربرد چهارچوب فرانسوی عمدتا برای درب های ورودی ساختمان و درب های اتاقی مناسب است . در واقع چهارچوب فلزی فرانسوی برای اتاق خواب با ورودی ۹۵ تا ۸۵ سانتی متر و ورودی سرویس از ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر بسیار مناسب است.

به طور کلی چهارچوب فرانسوی سهم قابل توجه ای را در بازار از تسخیر کرده است و مهمترین علت آن نیز به علت استحکام و ماندگار طولانی مدت می باشد که این سبک چهارچوب ها این ویژگی ها را دارند. یکی از مهمترین فاکتورهایی که مورد توجه است ، ویژگی رنگ پذیری چهارچوب فرانسوی ( فلزی ) است که از مهمترین علت های محبوبیت چهارچوب فرانسوی است.

مهمترین کاربری چهار چوب های فرانسوی برای درب های ورودی منازل مثل درب ضد سرقت و درب های لابی که دارای وزن بالایی هستند است .  توصیه اکید می شود که در این نوع درب ها از چهارچوب های فلزی استفاده نمایید.

چهارچوب چوبی 

 چهارچوب فرانسوی

در هر چهارچوب ، شامل دو عدد تیرک عمودی در دو طرف قاب است و یک تیرک افقی در سردر و یک تیرک افقی در کف می باشد که مجموعا” آستانه درب را تشکیل داده اند و مهم نیست که شکل درب ضد سرقت چگونه باشد حتی اگر به صورت غیر استاندارد هم باشد این نکته اولیه را باید بخاطر داشت که درب باید درون چهارچوب بی افتد و چفت شود که البته این نکته استحکام درب را در پی خواهد داشت به خصوص اینکه بحث غیر استاندارد بودن در مورد بحث است.

قیمت چهارچوب فرانسوی

در حال حاظر قیمت این مدل چهارچوب ها در بازار به وزن و جنس آهن استفاده شده بستگی دارد ، شروع  قیمت این نوع چهارچوب ها از ۵۰۰ هزار تومن به بالا است. قیمت ها با توجه به جنس و وزن آهن به کار رفته در چهاچوب در بازار متغیر است.

چهارچوب فرانسوی

نکات خرید چهارچوب فلزی

امروزه در این شرایط اقتصادی ، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری مهمترین عامل در انجام پروژه ها است ، همچنین قیمت چهارچوب های فلزی درب ضد سرقت که بر اساس وزن آن ها تعیین می شود امری بسیار مهم است ،  در نتیجه انتخاب چهارچوب های سبک از چند طریق هزینه های شما را به طرز چشم گیری کاهش می دهد ، همچنین شما پول کمتری را نیز بابت چهارچوب درب ضد سرقت می پردازید و وزن کلی سازه ها را کاهش می دهید و این به معنی صرفه جویی در طراحی و مصالح ساختمانی می باشد.

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر داشت جنس چهارچوب فلزی است که باید با توجه به نوع و محل استفاده انتخاب و خریداری شود .

نکته ی دیگری که در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر قرار داشته باشید این است که چهارچوب خریدارای شده دارای جوشکاری با حداکثر کیفیت باشد و این دلیل ،  مهم ترین عامل در خرید چهارچوب فلزی است زیرا یک جوشکاری محکم و بسیار بادوام می باشد و شما یک بار برای همیشه یک چهارچوب فلزی با کیفیت را خریداری می کنید .

درب ضد سرقت در شیراز

با توجه به اهمیت خرید درب ضد سرقت ، خرید درب ضد سرقتی که از نظر کیفیت و عایق بندی دارای کیفیت خوبی باشد در بازار ایران اندک است ، همچنین از بهترین درب های ضد سرقت های که در بازار ایران موجود است مدل درب ضد سرقت ترک بوده که توسط کشور ترکیه تولید میشود و در ایران فروخته می شود. درب های ضد سرقت ترک جدا از کیفیت بالا در رویه های استفاده شده  دارای کیفیت عالی در خود درب و همچنین دارای قفل های معتبر و با کیفیت است.

نمایندگی درب ضد سرقت راشا در تهران با فروش درب های ضد سقت درجه ۱به صورت انلاین و همچنین حضوری در فروشگاه خود جزو معتبر ترین نمایندگی هایی است که در ایران بود.

برای خرید درب ضد سرقت در شیراز میتوانید با قیمت عمده از نمایندگی درب ضد سرقت راشا در تهران خرید کنید.

چهارچوب فرانسوی

گروه صنعتی راشا آماده فروش درب ضد سرقت در شیراز می باشد . برای خرید و نصب این درب های ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

نظرات