آیا فردا شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

14

آیا فردا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات الودگی هوا و بارش باران و طوفان شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران در شهرهای تهران و البرز و خوزستان و اهواز و ایلام و شهرهای جنوبی و تعطیلی ادارات به دلیل گردوخاک و تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و رعد و برق و تگرگ فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا فردا شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

آیا فردا شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

توجه: تعطیلی مدارس سردشت بعلت گردو غبار

گرد و غبار و ریز گرد‌ها مدارس سردشت را تعطیل کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سردشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس تصمیم مدیریت بحران شهرستان سردشت به جهت بروز پدیده گرد و غبار و ریز گرد‌های بیش از حد استاندارد، تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی و پیش دبستانی و آموزشگاه‌های علمی آزاد این شهرستان امروز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۷در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

بر پایه این اطلاعیه در صورت تداوم شرایط جوی گرد و غبار تعطیلی نوبت بعد از ظهر متعاقباً اعلام خواهد شد.

روز پنج نیز بر اثر وقوع پدیده گرد و غبار، آسمان شهرستان سردشت در وضعیت ناسالم و حتی خیلی خطرناک قرارگرفته بود و میزان آلودگی آن به پنج برابر حد مجاز رسید.

***

دانش آموزان عزیز توجه کنند هنوز درباره تعطیلی فردا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ تصمیمی گرفته نشده و تا ساعاتی دیگر این بخش بروزرسانی خواهد شد.

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

درباره تعطیلی استان تهران و مشهد و بوشهر و چهارمحال و بختیاری فردا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ و الودگی هوا و گردوغبار و گردوخاک و بارندگی خبری نشده و مشخص نیست آیا فردا تهران تعطیل است؟ و یا همچنین خبری از تعطیلی مدارس تهران و البرز و کرج و تبریز و مشهد و تبریز و خوزستان و اهواز و شهرهای غربی و جنوبی به علت آلودگی هوا و طوفان و رعد و برق و تگرگ نشده است.

در حال تکمیل..

هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی سامانه بارشی وارد کشور شده و در بیشتر شهرها و استان ها بارش باران آبگرفتگی رخ داده است و ادامه فعالیت سامانه بارشی تا بعدازظهر یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گردوخاک و در مناطق مستعد پدیده تگرگ ادامه دارد.

اخرین خبر کارشناس هواشناسی از وضعیت آب و هوای شهرها و شاخص هوا، شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ سامانه بارشی در سمنان، اصفهان، یزد، نیمه شمالی فارس، نیمه شمالی کرمان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، کردستان، قم، مرکزی، همدان فعال خواهد بود و همچنین یک‌شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۸: مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، نیمه شرقی یزد و نیمه شمالی کرمان بارش ادامه دارد

توجه کنید که احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتمال برخورد صاعقه و ریزش تگرگ، احتمال آب‌گرفتگی معابر به‌طور محلی، احتمال خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید محلی، احتمال آسیب به سازه‌های موقت وجود دارد.

صادق ضیاییان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در نوار شرقی، شمال غرب و سواحل دریای خزر ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد همچنین در برخی مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود. چهارشنبه (۱۴ اردیبهشت) بارش در نوار شمالی کشور و در شمال استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شنبه(۱۷ اردیبهشت) بارش در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت. پنجشنبه و جمعه (۱۵و۱۶اردیبهشت) در غرب، جنوب غرب و مرکز کشور وزش باد قابل توجه است.

 

14 دیدگاه در “آیا فردا شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

  1. ارمیا گفت:

    اراک فقط مدارس ابتدایی تعطیله؟

  2. یه بدبخت گفت:

    کاش تعطیل بود این امتحانات تر زده بهمون ب خدا

  3. گفت:

    خداوکیلی سرده کرج

  4. Free fire گفت:

    اهواز تعطیله؟

  5. .. گفت:

    کردستان هوا خیلی الودست اما تعطیل نکردن. کی معلوم میکنن؟

  6. صابر گفت:

    آیا تهران تعطیل است

  7. S گفت:

    اراک طعتیله مدارس

  8. Ok گفت:

    الان فقط تنها کاری که میتونی بکنی اینه که نظر هارو بزاری نمیتونی جوابی بدی به ما؟

  9. جواد گفت:

    سلام فردا مدارس مشهد تعطیلی هست ؟؟؟؟؟

  10. Ok گفت:

    خب معلوم شد ؟

  11. سامیار گفت:

    خدا کنه تعطیل باشه فردا

  12. Ok گفت:

    چه ساعتی معلوم میشه که تعطیله یا نه؟

  13. A گفت:

    اهواز نمیتونیم نفس بگشیم فردا ادارات تعطیله یا خیر؟

  14. یکتا گفت:

    لطفا بگین تعطیل یا نه

نظرات