جدیدترین مدل های عینک آفتابی بچگانه دخترانه و پسرانه ۲۰۲۲

0

عینک آفتابی بچگانه ۲۰۲۲, استفاده از عینک آفتابی برای همه ی افراد در سنین مختلف در همه ی فصل ها و روزهای سال ضروری است .در روزهای تابستانی و حتی ابری حتما از عینک آفتابی استفاده کنید.  به همین دلیل، ما امروز جدیدترین مدل های عینک آفتابی بچگانه ۲۰۲۲ دخترانه برای دختربچه ها و جدیدترین مدل عینک آفتابی پسرانه بچگانه ۲۰۲۲ برای پسربچه ها را برای شما قرار داده ایم. برای دیدن این تصاویر، با ما همراه باشید.

عینک آفتابی بچگانه

چند نکته پیرامون خرید عینک آفتابی برای بچه ها

اشعه‌های فرابنفش خورشید علاوه بر پوست بر چشم و بینایی هم تاثیرات منفی دارند از این رو، خوب است در خرید عینک آفتابی برای کودکان خود وسواس بیشتری به خرج دهید و گزینه‌های مناسب را انتخاب و خریداری کنید. توصیه متخصصان این است که کودکان از سنین بسیار پایین از عینک آفتابی استفاده کنند زیرا چشم‌هایشان به  نور و خورشید بسیار حساس است. با استفاده از عینک آفتابی می‌توان از بروز بیماری‌های مربوط به سن همچون آب‌مروارید و دژنراسیون ماکولار پیشگیری کرد.

مدل جدید عینک آفتابی بچگانه

از آنجایی که بینی کودکان به رشد کامل خود نرسیده است، یکی از نکات مهم در انتخاب عینک کودکان پل بینی مناسب می‌باشد. فریم‌های فلزی به‌علت داشتن پل بینی قابل تنظیم مناسب‌تر می‌باشند و قرار گرفتن فریم‌های پلاستیکی بر روی بینی کوچک کودکان مشکل‌تر است. اگر پل فریم و بینی کودک متناسب نباشد، به خصوص بعد از نصب شیشه‌های عینک، این عدم تناسب موجب سر خوردن عینک به سمت پایین خواهد شد.

عینک کودکان مدل 1401

عدسی‌های ساخته شده از پلی کربنات برای کودکان بسیار مناسب هستند چرا که فشرده‌ترین و مقاوم‌ترین نوع عدسی‌های پلاستیک می‌باشند. این عدسی‌ها به دلیل سبکی وزن برای شماره‌های بالا نیز گزینه مناسبی هستند. عدسی‌های پلی کربنات دارای لایه ضد خش بوده و از چشم‌ها در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت می‌کنند و به علت ایمن بودن برای فعالیت‌های ورزشی کودکان مناسب‌تر هستند.

انواع جدیدترین مدل های عینک آفتابی بچگانه ۲۰۲۲

عینک آفتابی

عینک آفتابی دخترانه

عینک پسرانه

مدل عینک آفتابی بچگانه خوشگل برای دختربچه ها ۲۰۲۲

عینک دخترانه

مدل عینک آفتابی بچگانه خوشگل برای پسربچه ها ۱۴۰۱

عینک آفتابی مناسب کودکان

عینک اصل بچگانه

چند نکته درباره عینک بچگانه

مدل جدیدعینک آفتابی

با ما همراه باشید.

نظرات