بهترین هدیه تولد برای پدر ؛ ایده های برتر برای خرید کادو مردانه

1

بهترین هدیه تولد برای پدر ؛ ایده های برتر برای خرید کادو مردانه

یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به انسان عطا نموده نعمت پدر است. پدر برای فرزند یک تکیه گاه مستحکم است که می توان در هر شرایطی از او کمک خواست و در مقابل درد و رنج و سختی ها به او پناه برد. اما این نعمت در دنیا همیشگی نیست و بایستی تا وقتی در کنارمان هست از تک تک لحظات در کنارش استفاده کرد و با تمام وجود قدردان زحمات و سپاسگذار مهربانی هایش بود.

روز تولد پدر یکی از ایام سال است که می توان آن را بهانه قرار داد برای تشکر از زحمات و الطاف بی منت او. ما با تدارک هدیه تولد برای پدر و جشن گرفتن سالروز تولدش می توانیم به او نشان دهیم که تا چه اندازه وجودش در زندگی ما با ارزش است و چقدر ما دوست اش داریم و برایش ارزش قائل هستیم و حواسمان هست که او چقدر برای ما زحمت می کشد.

 بهترین هدیه تولد برای پدر

اما چه کادو تولدی می تواند پدرمان را خوشحال کند و چه هدیه ای برای پدر تدارک ببینیم که مناسب و در خور شان و منزلت پدر باشد؟ اگر از خود پدرها در این خصوص سوال کنیم حتما پاسخ خواهیم گرفت که خود شما برای من هدیه هستید و پولتان را الکی هزینه نکنید!

اگر شما هم ایده ای برای خرید کادو تولد برای پدر ندارید با ما همراه باشید تا در لیست بهترین هدیه برای مرد ها که در ادامه پیشنهاد می کنیم نگاهی بیاندازید شاید محصولی باشد که شما نیز بپسندید.

بهترین هدیه تولد پدر

گلدان گیاه سانسوریا

برای پدرهایی که سنی از آنها گذشته و یا عاشق گل و گیاه هستند بهترین کادو تولد یک گلدان از یک گیاه زیباست. شما با هدیه دادن گلدان گیاه سانسوریا حس خوب مراقبت از یک موجود زنده و لذت سبز نگاه داشتن آن را نیز هدیه می دهید.

گیاه سانسوریا بسیار زیباست و برگ های پهن، بزرگ و خوش فرمی دارد که می توان آن را داخل آپارتمان هم بخوبی نگهداری کرد. این گیاه به نور کم مقاوم و شرایط نگهداری آسانی دارد و از این بابت می توان آن را بدون مشکل تا مدت زمان طولانی نگهداری نمود.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

اگر پدر شما اهل مطالعه است و یا وقت کافی برای مطالعه دارد بهترین کادو برای پدر شما یک کتاب با موضوع مورد علاقه اش است. کتاب هنر شفاف اندیشیدن نوشته رولف دوبلی است که این روزها به یکی از پرفروشترین کتاب های بازار تبدیل شده است و یکی از دلایل معروف شدن این کتاب نیز ترجمه توسط عادل فردوسی پور است.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن در مورد خطاهای شناختی می گوید که کم و بیش همه ما هنگام تفکر در مورد مسائل مختلف با آن درگیر هستیم و در این کتاب سعی شده تا براساس مشاهدات علمی، نتایج آماری، استدلال‌ها و استنتاج‌های منطقی و با ذکر مثال‌ها و نمونه‌های ملموس این اشتباهات شناختی را مشخص کرده و راه های گریز از آنها را در هنگام تفکر پویا به مخاطب آموزش می دهد. بعد از مطالعه این کتاب شما ذهن شفاف تری داشته و می توانید تصمیمات بهتری در زندگی خود بگیرید.

بهترین هدیه تولد برای پدر

ادکلن ساواج برند دیور (Dior Sauvage)

یکی از بهترین کادو ها برای مردان در تمام سنین عطر و ادکلن است. ویژگی مهم عطر ادکلن این است که برای همه افراد قابل استفاده بود و براحتی قابل تهیه کردن است. اگر پدر شما به رایحه ادکلن خاصی علاقه مند است می توانید همان مدل و رایحه را برایش تهیه کنید. اگر که رایحه خاص و مدل خاصی را مد نظر ندارید ما ادکلن ساواج از برند دیور را پیشنهاد می کنیم.

این ادکلن رایحه تند و خنک مردانه ای دارد که پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. در هنگام اسپری این ادکلن در ابتدا رایحه ترنج و فلفل به مشام می رسد و کمی بعد ترکیبی از اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان و نعناع هندی است که فضا را عطرآگین می کند و در پایان نیز لابدانیوم، آمبروکسان و سدر است که رایحه جذاب و مردانه آن را تکمیل می کند.

موزن بینی و ابرو فیلیپس مدل nt3160

موزن بینی، گوش و ابرو برای رعایت بهداشت فردی و حفظ آراستگی بسیار وسیله مناسبی است. اصلاح کردن موی داخل بینی و موهای زائد رو و داخل گوش بسیار مشکل است و اگر با بی دقتی انجام شود ممکن آسیب زا باشد.

موزن فلیپس مدل nt3160 بدون سیم بوده و بوسیله باطری انرژی خود را تامین می کند که این خود باعث می شود تا دامنه حرکتی مناسبی داشته باشد. این موزن دارای تیغه های استیل است و ضد آب می باشد. از این موزن می توانید برای مرتب کردن ابروها و حتی خط مو هم استفاده کرد.

بهترین هدیه تولد برای پدر

فلاسک استنلی مدل Go

اگر پدر شما اهل کوهنوردی، کمپینگ، گردش و مسافرت است یک فلاسک عایق حرارتی می تواند برایش هدیه ای خوشحال کننده و پر کاربرد باشد. در یک فلاسک خوب می تواند هم نوشیدنی گرم و هم نوشیدنی سرد را بدون آنکه مشکل بهداشتی ایجاد کند تا مدتها نگهداری نمود.

برند استنلی یک برند آمریکایی است که بصورت تخصصی به تولید انواع لوازم کمپینگ و فلاسک های مسافرتی می پردازد و فلاسک مدل Go آن نیز یکی از بهترین تولیداتش است. این فلاسک دارای رویه داخلی استیل و پوشش بیرونی سرامیک است تا بخوبی مایعات را در داخل خود نگهداری نموده و از رد و بدل شدن حرارت با محیط خارج جلوگیری کند. گنجایش این فلاسک مسافرتی ۰٫۷ لیتر است می توان بودن نشت انواع نوشیدنی گرم و سرد را در آن نگهداری نمود.

ست کیف و کمربند مردانه چرم MONT BLANC مدل MB500

ست کیف و کمربند یکی از رایج ترین و بهترین کادوهای تولد برای پدر ها و مردان به حساب می آید. کیف پول و کمربند از اکسسوری های مردانه است که همه مردان به آن احتیاج دارند و هر چند وقت بایستی با مدل جدید آن را تعویض کرد.

ست کیف و کمربند مونت بلانک مدل MB500 از چرم طبیعی تولید شده است و برش و دوخت و دوز آن به روش صنعتی و کاملا تمیز و بدون نقص انجام شده است. این ست کیف و کمربند دارای دو کیف پول کوتاه و بلند است که کیف بلند آن را می توان در داخل کت استفاده کرده و کیف کوتاه در جیب شلوار به آسانی قابل نگهداری است. در داخل هر دو کیف پول جای کافی برای انوع کارت اعتباری و شناسایی پیش بینی شده است.

در اینجا پیشنهادهای ما برای خرید هدیه تولد برای پدر به پایان رسید. امیدواریم ایده های ما مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید بهترین کادو برای بهترین مرد زندگیتان را با الهام گرفتن از ایده های این مقاله تهیه کنید. شما نیز اگر ایده و پیشنهاد جذابی در این خصوص دارید با ما به اشتراک بگذارید.

1 دیدگاه در “بهترین هدیه تولد برای پدر ؛ ایده های برتر برای خرید کادو مردانه

  1. طاهره گفت:

    ایده ها عالی بودن و تعدادشون کم بود

نظرات