جدیدترین انواع مدل های صندل تابستانی پسرانه ۱۴۰۱

0

“صندل تابستانی پسرانه ۱۴۰۱”. جدیدترین مدل صندل هایی هست که در فصل تابستان بسیار مورد توجه  قرار میگیرد. این صندل ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرد. در ادامه این مطلب ما  جدیدترین انواع مدل های صندل تابستانی پسرانه ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

صندل پسرانه

راهنمای خرید کفش صندل

صندل نوعی پوشش برای پا یا پای افزار می باشد. حالت ظاهری آنها به شکل روباز خواهد بود و معمولا وزن سبکی هم دارند. برخی از مدل صندل های موجود در بازار در قسمت پشت پا یا همان مچ دارای بندی هستند که راه رفتن را بسیار راحت تر می کنند. برخی از آنها هم فاقد بند هستند و فقط در قسمت جلویی آنها پوششی وجود دارد که بر روی پا قرار می گیرد.

صندل تابستانی

 

آشنایی با انواع مختلف صندل مردانه موجود در بازار به لحاظ جنس: صندل مردانه چرمی: این مدل از صندل ها نسبت به سایر صندل های موجود در بازار، شکل بسیار زیبایی دارند. قیمت این مدل ها بالاتر است، علت آن هم جنس چرمی می باشد که در ساخت آنها به کار رفته است. معمولا آقایان به استفاده از این مدل صندل ها علاقه ی زیادی دارند، شاید علت این امر راحت، نرم و بادوام بودن صندل چرم است.

صندل

صندل مردانه اسپرت: این صندل ها حالت اسپورت دارند، البته منظور از اسپرت، ورزشی بودن این مدل نیست. بلکه منظور از این عبارت این است که برای افرادی که جوان هستند مناسب است. در حالی که صندل های چرمی را معمولا افرادی که سن بالاتری دارند استفاده می کنند. البته این عقیده به طور کلی نیست و همه ی افراد با هر سن و سال و با هر سلیقه ای می توانند مدلی که تمایل دارند را به پا کنند.

صندل پسرانه تابستانی

قیمت صندل مردانه در بازار از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا می کند. با تمام این ها فراموش نکنید که در هنگام خرید یک صندل مردانه حتما به نکات گفته شده در حرف تازه توجه داشته باشید و برای پوشش پاهای خود که از آن به عنوان قلب دوم انسان یاد می شود به دنبال خرید یک محصول استاندارد و بادوام باشید

جدیدترین انواع مدل های صندل تابستانی پسرانه ۱۴۰۱

کفش راحتی

صندل بچگانه

کفش کودکانه

صندل کودکانه

دمپایی

مدل جدید صندل پسرانه

صندل تابستانی 1401

با ما همراه باشید

نظرات