دانلود فیلم کامل برنامه دورهمی حامد آهنگی عید فطر ۱۴۰۱ با پخش انلاین

0

دانلود کامل فیلم برنامه حامد آهنگی در دورهمی مهران مدیری با پخش آنلاین و دانلود برنامه دورهمی مهران مدیری با حضور حامد آهنگی با سکانس های هیجانی و مهیج را در ادامه با پخش آنلاین ببینید

دانلود فیلم کامل برنامه دورهمی حامد آهنگی عید فطر 1401 با پخش انلاین

دانلود فیلم کامل برنامه دورهمی حامد آهنگی عید فطر ۱۴۰۱ با پخش انلاین

حضور متفاوت حامد آهنگی در دورهمی مهران مدیری به مناسبت عید سعید فطر ۱۴۰۱، از یکشنبه ۱۱ اردیبهشت تا جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰، روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

حامد آهنگی این هفته میهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری خواهد بود و قرار است در مسابقه دورهمی شرکت کند که برنامه کامل را پس از پخش در لینک زیر دانلود کنید:

گفتنی است که به مناسبت عید فطر و تعطیلات پیام هفته, شبکه نسیم میهمانان این هفته را معرفی کرد که شرکت کننده و بازیگران این قسمت ها از حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه گرفته تا علیرضا خمسه، کامران تفتی و سوگل طهماسبی هستند.

تیزر برنامه روزهای ۱۱ تا ۱۶ فصل پنجم مسابقه دورهمی از سوی عوامل منتشر شد و در این قسمت از مسابقه «دورهمی»، مهران مدیری، میزبان چهره‌هایی همچون علیرضا خمسه، حامد اهنگی، غلامرضا نیکخواه، کامران تفتی و سوگل طهماسبی خواهد شد

ویژه برنامه «دورهمی» برای عید سعید فطر، از یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) تا جمعه (۱۶ اردیبهشت)، ساعت ۲۱:۳۰، روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

مسابقه دورهمی از عید نوروز ۱۴۰۱ شروع به پخش کرده و پیش از آنکه فصل چهارم دورهـمی به پایان رسد، مهران مدیری کارگردان این برنامه، در قسمت آخر دورهمی که با حضور احسان علیخانی اجرا شد؛ گفته بود که تاکنون ساخت سری پنجم برنامه قطعی نشده و فعلا درگیر ساخت سریالش برای شبکه نمایش خانگی است.

او فصل تازه دورهمـی را مسابقه‌ای عجیب و سخت می‌داند که در آن از بازوی روباتیک استفاده می‌شود و تمرکز روی سوالات فرهنگی و سینمایی است.

نظرات