آیا فردا شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

1

آیا فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات الودگی هوا و بارش باران و طوفان شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران در شهرهای تهران و البرز و خوزستان و اهواز و ایلام و شهرهای جنوبی و تعطیلی ادارات به دلیل گردوخاک و تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و رعد و برق و تگرگ فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا فردا شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

آیا فردا شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

دانش آموزان عزیز توجه کنند تعطیلی فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد:

فوری: مدارس‌ مقطع پیش دبستانی و دبستان ۶ شهرستان خوزستان فردا شنبه دهم اردیبهشت‌ماه در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا نوبت صبح مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان‌های دشت آزادگان، حمیدیه، هویزه، اهواز، باوی و کارون فردا شنبه دهم اردیبهشت‌ماه تعطیل اعلام شد.

همچنین کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای قلبی و عروقی، تنفسی، آسم و نظایر آن هستند می‌توانند در‌ محل کار حضور پیدا نکنند.

با توجه به اینکه در توده همرفتی پیش‌بینی محدوده و شدت اثر امکان پذیر نیست در صورتی که ابتدا صبح فردا با شرایط ناگهانی روبرو شویم مراتب از طریق پایگاه اطلا‌ع‌رسانی استانداری خوزستان به عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

درباره تعطیلی استان تهران و مشهد و بوشهر و چهارمحال و بختیاری فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ و الودگی هوا و گردوغبار و گردوخاک و بارندگی خبری نشده و مشخص نیست آیا فردا تهران تعطیل است؟ و یا همچنین خبری از تعطیلی مدارس تهران و البرز و کرج و تبریز و مشهد و تبریز و خوزستان و اهواز و شهرهای غربی و جنوبی به علت آلودگی هوا و طوفان و رعد و برق و تگرگ نشده است.

در حال تکمیل..

هواشناسی ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

هواشناسی از ورود بارش های گسترده در سه روز آینده در برخی استان های ایران و احتمال بارش های رگباری و وقوع سیل در غرب ایران خبر داد.

جدیدترین پیش بینی های سازمان هواشناسی از احتمال وقوع بارش های گسترده در برخی استان های غربی ایران در سه روز آینده حکایت دارد و تا سه روز دیگر نواحی غربی کشور را فرا می‌گیرد و شاهد رگبارهایی با شدت و ضعف خواهیم بود.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که در روزهای آتی با ورود سامانه بارشی قدرتمند جدید، شاهد بارش باران های سیل آسا باشیم. این بارش ها بخصوص در غرب کشور، وقوع آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، اصابت صاعقه و ریزش تگرگ را به همراه خواهد داشت.

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی با اعلام صدور یک هشدار نارنجی، از تشدید فعالیت سامانه بارشی در سه روز آینده در بیشتر استان های ایران بخصوص در غرب کشور خبر داد.

هواشناسی شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در خراسان شمالی، گلستان، گیلان، آذربایجان شرقی، مازندران، اردبیل، زنجان، نیمه غربی اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات سمنان، لرستان، آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، احتمال برخورد صاعقه، لغزندگی جاده‌ها، خیزش گرد و غبار موقت و کاهش دید، آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده و آسیب به محصولات کشاورزی.

توصیه: عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ رو، پاکسازی دهانه پل‌ها و آبروها، احتیاط در تردد بین شهری، استحکام سازه‌های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی و غیره، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمانهای نیمه کاره، عدم چرای دام، عدم سم پاشی در مزارع.»

1 دیدگاه در “آیا فردا شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلوگی هوا

  1. رضا گفت:

    چند شهر خوزستان فردا تعطیل شد

نظرات