متن جدید روز شوراها ۱۴۰۱ + اس ام اس، عکس و پیام تبریک روز شوراها ۱۴۰۱

0

متن جدید روز شوراها ۱۴۰۱ + اس ام اس، عکس و پیام تبریک روز شوراها ۱۴۰۱

پیامک و متن جدید تبریک روز شوراها ۱۴۰۱ + اس ام اس تبریک، عکس و پیام ادبی تبریک روز شوراها ۱۴۰۱ با عکس نوشته تبریک روز شوراها ۱۴۰۱ مبارک پروفایل و استوری روز شوراها مبارک با متن ساده و کوتاه روز شورا مبارک ۱۴۰۱ برای ارسال در شبکه های اجتماعی در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید

متن جدید روز شوراها ۱۴۰۱ + اس ام اس، عکس و پیام تبریک روز شورها 1401

متن تبریک روز شوراها مبارک همراه با عکس نوشته تبریک روز شورا ۱۴۰۱

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ روز شوراها مبارک : نهم اردیبهشت در تقویم شمسی در ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است. همه برای تبریک روز شوراها به همدیگر پیامک و متن های زیبا و عکس نوشته ارسال می کنند. در ادامه گلچینی از بهترین و جدیدترین متن ها و پیام های تبریک روز شوراها ۱۴۰۱ مبارک با عکس برای ارسال در شبکه های اجتماعی در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ را اماده کردیم که میتوانید دانلود کنید

🌹 ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ روز شوراها بر همه مبارک 🌹

متن تبریک روز شوراها مبارک همراه با عکس نوشته تبریک روز شورا 1401

فرا رسیدن سالگرد تاسیس نهاد مردمی شورا یادآور تحقق امر مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است. نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه (و امرهم شورا بینهم)را به شما تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

*****

با امید به فراهم کردن بسترهای مناسب فرهنگی و اجتماعی برای افزایش مشارکت و همراهی مردم و شوراها در مسایل شهری و کشوری، نهم اردیبهشت‌ ماه روز ملی شوراها گرامی‌باد.

عکس نوشته تبریک روز شوراها مبارک 1401

هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند. روز شورا را به اعضای شواری اسلامی ایران صمیمانه تبریک میگویم و امیدواریم که گام های مثبتی برای آبادانی شهر بردارند. سالروز فرا رسیدن روز شورای شهر و روستا گرامی باد.

****

حضور آگاهانه در انتخابات شوراها و انتخاب هوشمندانه اعضای شورا از سوی آحاد مردم، یک مشارکت در سرنوشت کشور است

روز ملی شوراها مبارک باد.

عکس استوری تبریک روز شوراها مبارک 1401

عکس استوری تبریک روز شوراها مبارک ۱۴۰۱

هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند مگر آنکه به راه درست راهنمایی شدند. فرا رسیدن روز شوراها را به همه اعضای گرامی شورای اسلامی شهرها و روستاهای ایران تبریک عرض می نماییم. از خداوند متعال خواستاریم که همه ما بتوانیم خدمتگزاری لایق برای این مردم شریف و عزیز باشیم.

*****
نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور ایران به عنوان روز ملی شوراها نامگذاری شده است. ارسال پیام تبریک به مناسبت این روز از طریق پیامک، استوری، شعر و متن تبریک مرسوم است.

جملات تبریک روز شوراها مبارک 1401

این حق آحاد ملت است که بتوانند انتخاب کنند و در تعیین مدیر کشور دارای نقش باشند و این اصل مهم از طریق تشکیل نهاد شورا اماکن پذیر است.
سالروز تاسیس شوراهای شهر و روستا گرامی باد

عکس تبریک روز شوراها مبارک پروفایل و استوری

شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است. روز شورا مبارک باد.
شورا چه کوچک چه بزرگ، چه شورای مدرسه چه شورای کشور، باید حامی مظلومان باشند.
روز شوراها مبارک

*****
هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند. پیامبر اکرم (ص)
نهم اردیبهشت سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر و روستا گرامی باد.

خدا میخواهد با دست شما دست دیگر بندگانش را بگیرد، وقتی دستی را به یاری میگیری بدان که دست دیگرت در دست خداست.
روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا مبارک باد.

متن تبریک روز شوراها مبارک 1401

اس ام اس درباره روز شورا قشنگ و کوتاه

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما و تحقق آیه شریفه «وَ أَمْرَهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ» دارد.

****
جناب آقای … عضو محترم شورا
با سلام
بدینوسیله سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر را به شماتبریک عرض نموده بر خود وظیفه میدانم از پیگیری، تلاش، مساعدت و راهنمایی های ارزنده شما در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری که یقیناً حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضای شورای اسلامی شهر بوده است تقدیر و تشکر نمایم.

نظرات