کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم که جذاب باشه؟

0

ولنتاین یکی از روزهای جهانی است، که در آن تمام عشاق جشن می‌گیرند. حالا سوال مهم این است که چه کادویی به همدیگر هدیه بدهیم. بسیاری از خانم‌ها در این روز به‌دلیل وسواس فکری که دارند، دچار آشفتگی می‌شوند. کادو ولنتاین برای آقایان می‌تواند پوشیدنی، خوردنی و یا حتی کادویی دکوری باشد.

 کادو ولنتاین

چند ایده عالی برای خرید کادو ولنتاین برای آقایان

گاهی با صرف هزینه بسیار زیاد کادو‌های نامناسبی خریداری می‌‌کنیم؛ در حالی که با یک دهم آن هزینه می‌توان هدیه ای بسیار شیک انتخاب کرد. در ادامه به بررسی خاص ترین هدیه‌های ولنتاین برای آقایان می‌پردازیم:

گل سرخ

گل سرخ از قدیم الایام یکی از بهترین هدیه‌های روز ولنتاین بوده است. این گل در کشور ما نماد عشق و وفاداری است. خانم‌ها می‌توانند برای شاد کردن طرف مقابل چند شاخه گل سرخ به او بدهند. نیازی به صرف هزینه بسیار زیاد و خرید‌های تجملاتی نیست؛ بلکه با انتخابی درست می‌توانید گل سرخ را به عنوان کادو ولنتاین برای پسر انتخاب کرده و عشق را به هم ارزانی دارید.

ماگ حرارتی

ماگ حرارتی از جمله هدیه‌هایی است که در چند سال اخیر جزو انتخاب‌های اول عشاق قرار می‌گیرد. این لیوان سفالی زیبا به رنگ سیاه است که وقتی آب جوش یا قهوه و یا چای داغ در آن می‌ریزید، طرحی بر روی آن نمایان می‌شود. در بیشتر موارد عشاق از فروشندگان و طراحان می‌‌خواهند که عکس شخص مورد نظر خود را بر روی آن ایجاد کنند. با وجود اینکه این لیوان سفالی حرارتی بسیار جذاب است ولی قیمت بسیار بالایی دارد. در صورت نیاز می‌توانید از طراحان بخواهید تا جملات مد نظر شما را بر روی ماگ حرارتی تصویر کنند. با داغ شدن لیوان جملات مورد نظر یا نام معشوقه شما بر روی آن ظاهر گردد.

ساعت مچی

ساعت مچی از انتخاب‌های اول خانم‌ها در روز ولنتاین است. اگر به دنبال کادو ولنتاین برای آقایان هستید، ساعت می‌تواند یکی از خاص ترین اتفاقات را رقم بزند. برای این کار می‌‌توانید با صرفه جویی در زمان خود، ساعت مچی را از فروشگاه‌های اینترنتی را انتخاب کنید. در بیشتر مواقع ساعت‌های ست نیز از جذابیت بالایی برخوردارند.

اسباب بازی برقی

هر چقدر که به سن یک مرد افزوده شود، باز هم نوستالژی‌هایی در ذهن خود دارد یکی از نوستالژی‌های ایام کودکی مردان بازی با تفنگ و ماشین‌های کنترلی است. می‌‌توانید برای ذوق زده کردن آقایان،  لوازم بازی برقی خریداری کنید. سعی کنید شیک ترین تفنگ یا خاص ترین ماشین کنترلی را انتخاب کنید. مینی خودروها نیز انتخاب بسیار جالبی هستند. در بیشتر مواقع قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. می‌‌توانید چند مینی خودرو کنترلی برای او خریداری کنید. خرید هلیکوپتر کنترلی نیز گاهی باعث خوشحالی یک مرد خواهد شد. سعی کنید آن را با شور و شوقی خاص به او بدهید تا نوستالژی‌های کودکی که در ذهن دارد یک به یک مرور شوند.

لباس‌هایی با طرح عکس دو نفره

اگر می‌خواهید مرد زندگی شما از کادوی شما شگفت زده شود، سعی کنید به دنبال خاص ترین کادو ولنتاین برای آقایان باشید؛ چیزی که کمتر کسی به شریک زندگی خود می‌دهد. امروزه کادو‌هایی با طرح عکس روی لباس به عنوان خاص ترین کادو‌ها به‌شمار می‌روند. می‌توانید از طراحان مربوطه بخواهید تا تصویر عکس دو نفره شما را بر روی لباس طرح کنند یا اینکه این عکس‌ها را بر روی ملحفه‌های اتاق خواب ایجاد کنند. قطعاً با این کار آقایان در خواب و بیداری به شما فکر خواهند کرد. به این صورت وقتی مرد به خواب می‌رود آخرین چیزی که در ذهن خود تصور می‌کند، تصویری است که بر روی ملحفه دیده است.

انواع کتاب

انتخاب کتاب برای یک مرد به این معنی است که شما از سلیقه که او آگاه هستید. کادو ولنتاین برای پسر می‌تواند یک کتاب داستانی یا علمی‌باشد. بنابراین می‌‌توانید کتابی مناسب با سلیقه او تهیه کنید. اگر می‌خواهید شریک زندگی شما در مسئله ای پیشرفت کند ولی از ترس آشفتگی او درباره آن مسئله صحبت نمی‌کنید، بهتر است درباره موضوع آن کتابی تهیه کنید و آن را در روز ولنتاین به شریک زندگی خود هدیه بدهید. هیچ‌ کس هدیه‌ای را که با ذوق به او داده اید پس نمی‌دهد. بنابراین مجبور است که آن را بخواند تا شما خوشحال شوید و در نتیجه هم شما به مقصود خود ( القا مسئله ای خاص به او ) رسیده‌اید و هم او با گرفتن هدیه خوشحال شده است. با انتخاب کتاب مناسب، مسئله کادو ولنتاین برای آقایان قابل حل خواهد بود.

خوراکی‌های خوشمزه

همه ما می‌‌دانیم که یکی از نقطه ضعف‌های اصلی مردان غذا‌ها و خوراکی‌های خوشمزه است‌. بنابراین می‌‌توانید برای او خوراکی‌ها و خوردنی‌های خوشمزه آماده کنید. در واقع یکی از کادو ولنتاین مورد علاقه برای آقایان می‌تواند خوراکی دلخواه آن‌ها باشد. وقتی در روز ولنتاین در پی خوشحالی شریک زندگی خود هستید، شکلات‌های خانگی و دست ساز با طرح‌های جالب گزینه ای مناسب به نظر می‌رسند. امروزه طرح‌های بسیار مختلفی از شکلات‌ها وجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب آن‌ها احساس بسیار خوبی به مرد خود بدهید. اگر می‌توانید سعی کنید، شکلات‌ها را با طرح‌های خاص و عاشقانه به صورت دستی درست کنید؛ این کار هم عشق و علاقه شما را به همسرتان نشان می‌دهد و هم اینکه او در ذهن خود القا می‌کند که شما فردی باهوش و ماهر هستید.

کادو ولنتاین

نتیجه گیری

معمولا خانم‌ها وسواس فکری زیادی در انتخاب کادو ولنتاین برای آقایان از خود نشان می‌دهند. ما در متن لیستی از بهترین کادو‌ها را آماده کردیم که به نوبه خود می‌توانند جزو شیک ترین‌ها باشند. در انتخاب کادو ولنتاین برای پسر سعی کنید چیزی به یاد ماندنی و شیک حاضر کنید. انتخاب کادویی صرفا گران ولی بی مصرف که موجب شادی عشق شما نیز نخواهد شد، هدر دادن هزینه است.  اگر طرح خاصی در ذهن ندارید، مراجعه به سایت‌های فروش کادو ولنتاین می‌تواند به شما راهکارهای مناسبی در این زمینه ارائه دهد.

نظرات