چرا هر کسب و کاری به سئو نیاز دارد؟

2

چرا هر کسب و کاری به سئو نیاز دارد؟

امروزه تعداد کسب و کارهای اینترنتی که پی به اهمیت سئو و لزوم استفاده از آن برده‌اند بسیار افزایش پیدا کرده است ولی هنوز هم که هنوز است افراد زیادی از مزایای سئو غافل می‌شوند و آن را بیهوده می‌دانند. در این مقاله قصد داریم برای اینگونه افرد چند نمونه از مزایای سئو را نام ببریم تا بیشتر پی به اهمیت کار روی سئو سایت ببرند.

مزایای بی‌شمار سئو

سئو سایت

هدف از کار بر روی سئو یک سایت افزایش رنک و بهبود رتبه سایت در نزد موتورهای جست‌و‌جو گر می‌باشد. این افزایش رنک باعث می‌شود تعداد ورودی‌های هدفمند به سایت نیز افزایش پیدا کند که نتیجه آن نیز فروش بیشتر است. کسانی که از مزایای سئو اطلاع دارند و از آن استفاده نمی‌کنند در واقع در حال هدایت کسب و کار خود به سمت مرگ هستند.

تعداد کسانی که در گوگل به دنبال شما و خدماتتان هستند زیاد است

شاید باور نکنید ولی بیش از ۲ میلیارد نفر همواره در اینترنت آنلاین هستند. این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید ۹۳ درصد فعالیت‌های آنلاین از موتورهای جست‌وجو گر شروع می‌شود. با نگاهی به این آمار متوجه خواهید شد که میلیون‌ها فرصت برای کسب و کار شما در موتورهای جست‌وجو گر وجود دارد که اگر رنک بالایی در نزد آن‌ها نداشته باشید همه آن‌ها را از دست خواهید داد.

احتمال بالای تبدیل شدن ورودی‌ها از سئو به مشتری

آمارها نشان می‌دهند که کسانی که از موتورهای جست‌وجوگر وارد سایت می‌شوند نرخ تبدیل به مشتری بیشتری دارند. اگر شما موقعیت خود را در موتورهای جست‌وجوگر مانند گوگل تثبیت کنید حتما موقعیت‌های بیشتری را برای کسب و کار خود صاحب خواهید شد. سئو تلاش می‌کند که بازدید شما روز به روز افزایش پیدا کند و زمانی که کسی وارد سایت شما می‌شود کاری را که شما پیش‌بینی کرده‌اید را انجام دهد.

کاهش هزینه‌ها از دیگر مزیت‌های سئو به شمار می‌آید

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو بسیار ارزانتر از انجام دیگر روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی برای پیدا کردن مشتریان جدید است. تنها هزینه برای سئو، هزینه به کارگیری یک شرکت معتبر با خدمات سئو می‌باشد. شما نیاز خواهید داشت که از تجربه و خدمات یک شرکت قابل اطمینان استفاده کنید تا روز به روز فروش بیشتری داشته باشید. متاوب می تواند همراه کسب و کار شما باشد تا آن را از مزایای سئو بهره‌مند سازد.

سئو محدودیت زمانی ندارد (هر روز درحال پیشرفت خواهید بود)

سئو فعالیتی است که به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال انجام می‌شود. در تمامی زمان‌ها حتی روزهای تعطیل نیز روند رشد سایت شما ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد. امتیاز سئو همواره همراه سایت شما خواهد بود و یک شبه از بین نخواهد رفت.

سئو سایت

افزایش احتمال بازگشت مشتری

هرچه شما بیشتر دیده شوید احتمال خرید بالاتر خواهد رفت و همچنین احتمال بازگشت مشتری نیز افزایش می‌یابد. سئو باعث خواهد شد که شما و کسب‌وکارتان همیشه در معرض دید باشید.

تصاحب بازارهای جدید با سئو

اگر بر روی سئو سایت خود کار کنید و رنک آن را افزایش دهید می‌توانید کسب‌و کار خود را بیشتر از گذشته توسعه دهید چرا که زیر ساخت لازمه را ایجاد کرده‌اید و می‌توانید کلمات بیشتری را در اهداف خود جای دهید. می‌توانید محصولات و خدمات جدیدی را به کسب و کار خود اضافه کرده و کلمات مرتبط با آن‌ها پیدا کنید و آن‌ها را نیز جزو اهداف خود قرار دهید. فقط سئو است که این مزیت بزرگ را دارد.

سئو باعث افزایش ارزش کسب و کار شما می‌شود

با افزایش رنک سئو شما در نزد موتورهای جست‌وجو گر ارزش کسب و کار شما نیز افزایش خواهد یافت. این ارزش زمانی به درد شما خواهد خورد قصد فروش کسب و کار خود را داشته باشید. بسیاری از خریداران کسب و کار رتبه بندی قدرتمند سئو را مزیتی بسیار با ارزش دانسته و به عنوان دارایی نامحدود به آن نگاه می‌کنند. این مورد یکی از دلایل گرایش کسب و کارهای بزرگ به سئو می‌باشد.

هوشمندانه‌ترین سرمایه گذاری بازاریابی اینترنتی، سئو می‌باشد

سئو هوشمندانه‌ترین شیوه‌ی بازاریابی اینترنتی به شمار می‌رود که هر کسب و کار آنلاینی می‌تواند از آن استفاده کند چون یک دارایی بلند مدت برای کسب و کار است. مشتری‌های شما همیشه در حال جست‌وجوی خدماتتان هستند، اگر می‌خواهید گزینه اول برای آن‌ها باشید باید روی سئو سایت خود کار کنید.

جای نگرانی نیست چرا که شرکت متاوب به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه خدمات سئو می‌تواند شما را در انجام این کار یاری و همراهی کند. برای ارتباط با متاوب و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

 

2 دیدگاه در “چرا هر کسب و کاری به سئو نیاز دارد؟

  1. رنگ اپوکسی گفت:

    فوق العاده بود توضیحاتتون

  2. Adineh گفت:

    مقاله جالبی بود! موفق باشید

نظرات