لازمه درآمدزایی صد میلیونی در اینستاگرام، ترفندهای این نوشته است!

0

لازمه درآمد زایی در اینستاگرام،  رعایت نکات مهم در این مسیر است. اگر شما کسب و کارتان را به صورت صحیح در اینستاگرام رشد ندهید، قطعا نتیجه مثبتی دریافت نخواهید کرد و سود شما از این فضا با فعالیت شما سازگاری نخواهد داشت. اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید و می خواهید افرادی که شما را فالو می کنند پیج شما را ترک نکنند و به پست های ارسالی شما توجه کنند این موارد را رعایت کنید.

 فالوور

ویدئو ارسال کنید

اگر شما تنها به ارسال پست در فرمت عکس بسنده کنید، پیجتان شادابی لازم را نخواهد داشت و کمی افسرده می شود. شما با ارسال ویدئو در اینستاگرام، به راحتی می توانید لایک بیشتری را از کاربرانتان دریافت کنید، می توانید به خوبی آنها را سر ذوق آورید و توجهات به پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.

از هشتگ استفاده کنید

استفاده از هشتگ های شناخته شده به افزایش فالوور شما کمک خواهد کرد. سعی کنید در هر پستی که ارسال می کنید حداقل ۲ هشتگ شناخته شده و پرکاربرد استفاده کنید.

پست های مشابه خود را لایک و دنبال کنید

پست های ارسال شده توسط پیج هایی با زمینه کاری مشابه را لایک کنید. اینکار باعث افزایش تعامل میان شما، کاربران و همکارانتان می شود.

در اینستاگرام مسابقه برگزار کنید

ساده ترین شکل مسابقه این است که شما میان لایک کنندگان یا کامنت گذاران مسابقه ای برگزار کنید و به قید قرعه یک نفر را برنده اعلام کنید.

تبلیغ پیج اینستاگرامی در سایر شبکه ها و بسترهای اجتماعی

پیج اینستاگرام خود را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. مطالبی را مختص اینستاگرام خود تولید کنید و در سایر شبکه های اجتماعی آنها را ارسال نکنید و در تبلیغات خود این موارد را نام ببرید.

منفعل نباشید!

اگر پستی را پسندیدید، از آن رد نشوید، آن را لایک کنید و برای آن کامنت ارسال کنید. کامنت ارسالی را مرتبط بنویسید و از یک ساختار مشخص (پست خوبی بود، عالی بود و…) استفاده نکنید. دقیق از آن تعریف کنید و نقاط قوت و ضعف را بنویسید تا دیگران هم برای شما همین کار را بکنند.

از هشتگ های ترند استفاده کنید اما با احساسات مردم بازی نکنید

از هشتگ های ترند شده یا معروف استفاده کنید. این کار باعث می شود تا شانس نمایش تصاویر شما در جستجوی اینستاگرام افزایش داشته باشد و در صورت نمایش شما را با افزایش فالوور روبرو نماید.

به موقع پست بگذارید و تقویم محتوایی داشته باشید

تحقیقات (در کشور های خاص) نشان داده است بهترین زمان ارسال پست ساعت ۵ بعد از ظهر و یا ۲ بامداد می باشد. از این زمان ها برای ارسال پست استفاده کنید و آن را بررسی کنید.

از فیلترهای محبوب اینستاگرامی استفاده کنید

تحقیقات انجام شده نشان می دهد فیلتر Mayfair یکی از فیلتر های مورد علاقه کاربران است که توجه آنها را جلب می کند. در برخی پست ها از این فیلتر اینستاگرام استفاده کنید و نتایج آن را بررسی کنید.

یک بیو اینستاگرامی حرفه ای داشته باشید

از کامل بودن بیو خود اطمینان حاصل کنید. هشتگ ها و کلمات کلیدی مهم را در بیو استفاده کنید و حتما وبسایت خود را لینک کنید. چیزی را در بیو بنویسید که واقعا در حال انجام آن هستید و از اسپم خودداری کنید.

در کپشن سوال طرح کنید و در تعامل باشید

یکی از راه های عالی برای افزایش تعامل میان شما و کاربرانتان و افزایش لایک و کامنت، طرح یک سوال زیر پست هایتان است. از این تکنیک به خوبی استفاده کنید و از کاربرانتان بخواهید به آن پرسش پاسخ دهند.

فعالیت را در روزهای تعطیل بیشتر کنید

در روزهای تعطیل و آخر هفته ها حتما پست ارسال کنید. در این روز ها، افراد زمان بیشتری را به شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند.

فالوورهایتان را بشناسید!

شناخت خوبی نسبت به فالوور هایتان داشته باشید، بعد از ارسال هر پست میزان تعامل آنها را بررسی نمایید و بیشتر بر مواردی تمرکز کنید که فالوور هایتان بیشتر می پسندند.

با مخاطبان تعامل داشته باشید

در توضیح عکس ها، از کاربرانتان درخواست مشارکت کنید و نظر آنها را در مورد تصویر ارسالی جویا شوید. می توانید با جملاتی مانند “علاقه مند هستیم نظر شما را در این مورد بدانیم ” کار را آغاز کنید

وسواس زیادی به خرج ندهید!

از ارسال پست نترسید. تحقیقات نشان داده است ارسال پست زیاد نمی تواند یک معیار منفی برای شما باشد اما یک مورد کافی برای افزایش مشارکت فالوورهایتان نیست. یک تعداد منطقی را در نظر بگیرید و طبق آن عدد پیش بروید و از تغییر شدید بپرهیزید.

همکاران را حتما دنبال و حمایت کنید

اگر در قسمت کاربران پیشنهادی افرادی را دیدید که مرتبط با کسب و کار شما هستند حتما آنها را فالو کنید. این می تواند یک ویژگی مثبت برای شما باشد. تعامل با همکاران از دیدگان کاربران به اعتبار کسب و کار اضافه می کند.

لوکیشن فراموش نشود!

اگر شما یک کسب و کار محلی را اداره می کنید، حتما از برچسب مکان استفاده کنید. این کار شانس دیده شدن تصاویر شما در جستجو کاربران را به شدت افزایش می دهد.

از ویژگی زمان بندی برای پست ها بهره ببرید

از ویژگی پست اتوماتیک اینستاگرام های فالوور استفاده کنید و پست های خود را به صورت زمان بندی شده در اینستاگرام منتشر کنید تا به صورت منظم پست گذاری انجام شود.

به افراد بازخورد بدهید و تعامل مثبت داشته باشید

سعی کنید با کسانی که با شما تعامل دارند گفتگو کنید. حتما پاسخ کامنت ها را بدهید و هیچ یک از آنها را بدون پاسخ نگذارید. اگر به دنبال افزایش فالوور ماندگار هستید، کاربرانتان را محترم بشمارید و ارزش زیادی برای آنها قائل شوید.

تصاویر ترکیبی استفاده کنید

تصاویر مختلف را به هم ترکیب کنید و در قالب یک عکس ارسال کنید. همچنین می توانید از قابلیت اسلایدر  تصاویر در اینستاگرام استفاده کنید و محتوای بیشتری را به کاربرانتان در قالب یک پست نمایش دهید.

ربات اینستاگرام را به عنوان مکمل استفاده کنید

بیایید اول ببینیم ربات اینستاگرام چیست؟ با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی و گسترش کسب و کارها در این فضا، لزوم استفاده از تبلیغات در این زمینه بیش از پیش نمایان شد. زمانی که شما کسب و کاری را در این شبکه مجازی آغاز می کنید، تنها با تولید محتوای جذاب نمی توانید بر رقیبانتان غلبه کنید، به ویژه این مورد را باید در نظر داشت که کاربران به صورت عمومی رغبت زیادی برای فالو کردن پیج های کاری ندارند. ربات اینستاگرام، ابزاری است که تبلیغات در این زمینه را به صورت خودکار انجام می دهد و باعث افزایش فالوور شما می شود. اگر شما هم کسب و کاری تحت اینستاگرام دارید و قصد دارید که پیشرفت مناسبی در این زمینه داشته باشید پیشنهاد می کنیم خصوصیات ربات اینستاگرام را بخوانید و با آن آشنا شوید.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام، می تواند به عنوان دستیار شما در شبکه های اجتماعی فعالیت کند. زمانی که شما آغاز به کار کنید، ویژگی های متعددی برای استفاده وجود دارد. شما می تواند به صورت هدفمند اقدام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود کنید و یا به صورت اتوماتیک به کاربرانتان دایرکت ارسال کنید. همچنین سیستمی تعبیه شده است تا برای ایجاد رفتار تعاملی و جلوگیری از ریزش فالوورهایتان، بتوانید پست های آنها را به صورت خودکار لایک کنید. های فالوور اولین و هوشمند ترین ربات اینستاگرام می باشد که هم اکنون می توانید از قابلیت های آن استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر شما، هر یک از قابلیت ها به صورت خلاصه توضیح داده می شود

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام

اصلی ترین ویژگی یک ربات اینستاگرام، توانایی افزایش فالوور اینستاگرام است. این قابلیت، همانطور که از نام آن مشخص است، وظیفه دارد به صورت هدفمند برای شما فالوور جذب کند. اما معنای فالوور هدفمند چیست و تفاوت آن با سایر جذب کنندگان فالوور چیست؟ فالوور هدفمند به این معناست که شما تعیین می کنید فالوور هایتان چه کسانی باشند، چه علایقی داشته باشند و دنبال کننده چه موضوعاتی باشند. در پنل کاربری، شما قادر خواهید بود پیج هایی هدف را به ربات اینستاگرام های فالوور معرفی کنید، این پیج ها مرتبط به زمینه کاری شما می باشند و قاعدتا کسانی که آن پیج اینستاگرام را فالو کرده اند علاقه مند به موضوع آن پیج هستند فرض کنید شما پیجی در زمینه فروش پوشاک زنانه در اینستاگرام راه اندازی کرده اید، شاید اولین نوع از تبلیغاتی که به ذهن شما برسد، ارسال پست تبلیغاتی برای پیج خودتان در پیج هایی با زمینه کاری پوشاک زنانه است که دارای فالوور بالایی باشند. اما هدف از این تبلیغات چیست؟ قطعا چیزی جز این نیست که فالوورهای آن پیج پر طرفدار، تبلیغ شما را دیده و پیج اینستاگرام شما را فالو کنند. اما توجه شما را به چند مورد جلب می کنیم.

  • میزان ماندگاری تبلیغ شما در این پیج محدود است
  • در زمان محدود، تمامی فالوورهای آن پیج تبلیغ شما را مشاهده نخواهند کرد
  • بسیاری از کاربران تنها پست را لایک می کنند و به متن تبلیغاتی و یا نوشته تبلیغاتی روی عکس توجهی نمی کنند

اینجاست که ربات اینستاگرام های فالوور، بهترین جایگزین برای شما است. شما با استفاده از این ربات، می توانید تمامی فالوور های آن پیج را تحت تاثیر خود قرار دهید و پیج خود را در معرض دید آنها قرار دهید. تنها کافی است که در سایت ثبت نام کنید، پیج های هدف را مشخص کنید تا ربات آغاز به کار کند و فالوور هایی که مد نظر شما است را برایتان جذب کند. اما فراموش نکنید تمام کار نباید به ربات اینستاگرامی سپرده شود، شما فقط و فقط باید به عنوان مکمل از آن استفاده کنید!

مورد دومی که ممکن است به ذهن شما برسد و بسیار تبلیغ آن را در اینترنت دیده اید، خرید فالوور است. اما آیا شما قادرید کسی را مجاب کنید که پیجی را فالو کند، آیا می توانید به یکباره برای تعداد بسیاری از افراد این کار را انجام دهید؟ قطعا جواب منفی است. اما راهکار چیست؟ کافه فالوور  این مشکل را برای شما حل کرده است. فالوور های جذب شما برای شما طبق نظر شما و علاقه مند به موضع کسب و کار یا پیج شما هستند. آن ها به دلخواه خود پیج شما را فالو می کنند. همچنین کاربرانی که های فالوور برای شما جذب می کند، فالوور ایرانی و واقعی هستند و به هیچ عنوان فالوور فیک به شما ارائه نمی گردد.

دایرکت اتوماتیک با ربات اینستاگرامی

بعد از اینکه کاربران توسط ربات اینستاگرام برای شما جذب شدند، باید به دنبال راهی باشید تا نظر آنها را به پیج خود جلب کنید، شما می توانید با ارسال یک پیام جذاب، آن هم به صورت اتومایتک، آنها را به بازدید از پیج اینستاگرام خود تشویق کنید. بدین صورت نه تنها بازدید از پست های شما باعث بیشتر داده شدن و بالا رفتن محبوبیت کسب و کار شما می شود، بلکه وفاداری فالوور ها را به پیج شما افزایش می دهد و از کاهش فالوور های شما جلوگیری می کند

لایک اینستاگرام با ربات

اگر مدتی در شبکه های اجتماعی کار کرده باشید، قطعا متوجه این مورد خواهید شد که کاربران توجه بسیاری به رفتار تعاملی دارند، یعنی زمانی که شما پست یک شخص را لایک می کنید، توجه آن شخص نیز به پست های شما جلب شده و پست های شما را لایک می کند، برای شما کامنت می گذارد و پست های شما را به اشتراک می گذارد. قاعدتا در یک کسب و کار، انجام این مورد برای صاحب کسب و کار، امری زمان بر است پس استفاده از ربات اینستاگرام های فالوور به کمک شما آمده است. این امر به صورت اتوماتیک انجام می گیرد و باعث محبوبیت هرچه بیشتر پیج اینستاگرام شما می شود.

فالوور فیک و واقعی را از هم تشخیص دهید

اما نحوه تشخیص فالوور واقعی و فیک چگونه است؟ حتما شما هم در اینستاگرام با پیج های متعددی برخورد داشته اید که فالوورهای عجیب و غریب دارند و از طرفی شما بنا به هر دلیلی در اعتماد به این پیج ها مشکوک هستید. یا میخواهید به آن ها تبلیغ بدهید یا میخواهید خرید کنید.

پس روش تشخیص فالوور واقعی و فیک چگونه است؟

ما در این قسمت چند روش برای تشخیص فالوورهای فیک یک پیج بیان میکنیم که شما با بررسی هر کدام از روش ها میتوانید به یک سطح از اطمینان برسید برای تشخیص فیک یا واقعی بودن آن ها.

  • روش اول: بررسی محتوا و موضوع پیج: یک پیج اینستاگرامی را در نظر بگیرید که تنها ۲۰ پست دارد و تاریخ اولین پستی هم که ارسال کرده است مربوط به سال گذشته است! اما ۲۰۰ هزار فالوور هم دارد!! خوب اولین چیزی که به ذهنتان میرسد فیک بودن فالوورهاست که درست هم هست. یا اینکه یک پیج با موضوع فروش کفش روزانه ۱۰ پست از مدل های مختلف کفش را ارسال می کند و ۴۰۰ هزار فالوور هم دارد. اولین سوالی که به ذهنتان میرسد این است که چرا ۴۰۰ هزار نفر هر روز باید ۱۰ مدل کفش را مشاهده کنند؟ البته هستند پیج های فروشگاهی که در کنار فروش محصول پست های بسیار جالبی هم ارسال میکنند که مخاطب را دل زده نکنند از مشاهده مکرر مدل ها که حساب این پیج ها جداست.
  • روش دوم: بررسی فالوورهای پیج: به قسمت فالوورهای پیج مورد نظر بروید و بصورت لیست وار آن ها را ببینید اگر تعداد زیادی فالوور خارجی یا عربی دیدید طبیعتا آن پیج فالوور فیک دارد یا تعداد زیادی پیج مشاهده کردید که نام و ای دی های عجیب و غریبی دارند یا تصویر پروفایل ندارند یا وقتی صفحه همین فالوورهای مشکوک را باز م یکنید تعداد فالوور و فالویینگ با هم همخوانی ندارد برای مثال میبینید ۱۰۰ فالوور دارد و ۵۰۰۰ فالویینگ! شک نکنید که این پیج فالوور فیک خریداری کرده است.
  • روش سوم: بررسی کامنت پست های پیج:یک راه ساده دیگر بررسی کامنت های پیج مورد نظر است. دقت کنید ببینید چه اکانت هایی کامنت گذاشته اند و مانند روش دوم به آی دی، تصویر پروفایل و تفاوت فالور و فالویینگشان دقت کنید. همچنین دقت کنید ببینید متن کامنت ها به چه صورت است. اگر دیدید اغلب کامنت ها جملات تکراری از قبیل “خیلی خوب، لایک، عالیه، پست های خوبی داری و غیره” بود شک نکنید کامنت ها فیک هستند!
  • روش چهارم: بررسی دریافت لایک و کامنت در پیج: پیج مورد نظر را فالو کنید و منتظر باشید پست ارسال کند. اگر دیدید در یک ساعت اول تعداد لایک کامنت ها بسیار کم است و به ندرت اضافه می شوند یا اینکه ملاحظه کردید بصورت ناگهانی تعداد لایک و کامنت ها بالا رفت این پیج مشکوک به فالوور فیک است. همچنین میتوانید ساعت کامنت ها را هم مشاهده کنید و ببینید که کامنت های پست در چه فاصله ای ارسال شده اند. برای مثال ۱۰۰ کامنت در کمتر از ۱۵ دقیقه ارسال شده و دیگر بجز چند مورد کامنت دیگری ارسال نشده باید شک کنید! با بررسی این موارد تا ۹۵ درصد متوجه فیک بودن پیج مربوطه می شوید. توجه داشته باشید هیچ روشی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بجز استفاده از ربات اینستاگرام وجود ندارد. تمامی روش هایی که با رنگ و لعاب های گوناگون در سایتهای مختلف می بینید همگی روش های گوناگون دریافت فالوور فیک هستند اما ربات ها با شیوه های جالبی بصورت هدفمند برای شما فالوور جذب می کنند جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به << ربات اینستاگرام چگونه فعالیت میکند؟ >> مراجعه کنید. یکی از این ربات ها، اینستاربات می باشد که به راحتی و بدون هیچ ریسکی میتوانید ۳ روز رایگان از آن استفاده کنید. برای ورود به این سایت روی ربات اینستاگرام کلیک کنید.

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور و لایک واقعی

خرید فالوور و لایک واقعی به چه صورت امکان پذیر است؟ تنها کافی است شما به وبسایت کافه فالوور مراجعه کرده و پیج اینستاگرام خود را به ما معرفی نمایید و پیج های مشابه زمینه کاری خود را نیز اضافه کنید. به همین سادگی روند افزایش فالوور هدفمند شما آغاز می شود. روند کار بسیار ساده انجام خواهد شد، برای خرید فالور و لایک واقعی کافی است راهنمای قدم به قدم استفاده از کافه فالوور را مشاهده نمایید تا با نحوه کار آشنا شوید و از رقبا پیشی بگیرید. اگر از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید، حتما دوست دارید که بیشتر دیده شوید و در مقابل چشمان خریداران بیشتری قرار بگیرید. داشتن فالوور بیشتر و به خصوص داشتن فالوور هدفمند در اینستاگرام شانس شما را برای دیده شدن و فروش بیشتر افزایش می دهد که یکی از بهترین راه ها، خرید فالوور ارزان هدفمند است. پیشنهاد ما به شما خرید فالوور واقعی و فعال بدون ریزش است، فالوورهایی که تفاوتی با افراد عادی پشت صفحات اینستاگرامی ندارند و با ضمانت و گارانتی به فروش می رسند و برای هر سوالی درمورد آن ها به پشتیبانی ۲۴ ساعته دسترسی کامل دارید. برای این منظور می توانید به سایت کافه فالوور مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

خرید فالوور واقعی

چرا از کافه فالوور خرید کنیم؟

می دانیم که احتمالا سایت ها و سرویس های زیادی برای افزایش لایک و فالوور را دیده اید و شاید هم تجربه خرید بدی از آن ها داشته اید یا مورد محدودیت های اینستاگرام واقع شده اید. تفاوت اصلی بین ما و آن سرویس ها این است که لایک ها و فالوور ها و کامنت های ما به صورت ۱۰۰% واقعی و توسط کاربران فعال و ایرانیست و با ضمانت خدمت شما عرضه می شود. همچنین پس از خرید از ما و ثبت سفارش تا انتهای آن و بعد از آن تا هر زمان که نیازی به ما داشته باشید به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم، هر سوالی، انتقادی، پیشنهادی و هر مورد دیگری را با جان و دل پاسخ می دهیم و همیشه کنار شما خواهیم بود تا رضایت صد در صدی شما را جلب نماییم، به طور خلاصه مزایای استفاده از خدمات کافه فالوور عبارت اند از:

  • اعتبار ما به رضایت شماست، خدمات توسط کاربران حقیقی و واقعی ارائه می شوند و هیچگونه کاربر فیک یا رباتی در مجموعه ما جای ندارد.
  • ما از شما رمز اکانت اینستاگرام نمی خواهیم، هر سایتی چنین اطلاعاتی از شما خواست بی شک کلاهبردار است.
  • دریافت سفارش ها در کمترین زمان ممکن ضمانت می شوند، وقت شما طلاست!
  • با پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیکت در خدمت شما بزرگواران خواهیم بود.

نظرات