بیوگرافی مهرداد عشقیان کارگردان نمایش های رادیویی و همسرش + عکس درگذشت و آثار

0

بیوگرافی مهرداد عشقیان کارگردان نمایش های رادیویی و همسرش + عکس درگذشت و آثار

بیوگرافی و سوابق مهرداد عشقیان کارگردان نمایش های رادیویی متولد سال ۱۳۴۱ در تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ درگذشت در ادامه بیوگرافی مهرداد عشقیان و همسرش و فرزندان همراه با عکس ها و سوابق هنری و آثار وی در رادیو و تلویزیون تا عکس و علت فوت و درگذشت مهرداد عشقیان گوینده و کارگردان و دوبلور را بخوانید

بیوگرافی مهرداد عشقیان کارگردان نمایش های رادیویی و همسرش + عکس درگذشت و آثار

بیوگرافی مهرداد عشقیان

مهرداد عشقیان، از هنرمندان رادیو نمایش، نویسنده، بازیگر، دوبلور و گوینده و کارگردان نمایش های رادیویی متولد سال ۱۳۴۱ در تهران بوده که در روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ بر اثر بیماری سرطان درگذشت و در روز پنجشنبه ۸ اردیبهشت در بهشت زهرا به خاک سپرده میشود. از زندگی شخصی و همسرمهرداد عشقیان و فرزندان ایشان خبری منتشر نشده است

بیوگرافی مهرداد عشقیان

سوابق هنری

مرحوم عشقیان از هنرمندان رادیو و گوینده و کارگردان نمایش های رادیویی بود که در طول فعالیت های هنری خود آثار بسیار ارزشمندی از خود برجای گذاشت.

علت فوت مهرداد عشقیان

علت فوت مهرداد عشقیان

مهرداد عشقیان نویسنده، بازیگر، گوینده و کارگردان نمایش‌های رادیویی، صبح امروز چهارشنبه ۷ اردیبهشت بر اثر سرطان درگذشت.

این هنرمند رادیو مدتی در بیمارستان فیروزگر بستری بود و امروز بر اثر سرطان درگذشت.

حمید یزدانی بازیگر و هنرمند تئاتر، تلویزیون و رادیو نمایش با اشاره به درگذشت این گوینده و کارگردان نمایش‌های رادیویی بیان کرد: مرحوم عشقیان سرطان معده داشت و بامداد امروز هفتم اردیبهشت ماه بر اثر بیماری درگذشت.

وی ادامه داد: عشقیان مدتی در بیمارستان فیروزگر بستری بود و سرطان او به مغز استخوان هم زده بود و بامداد امروز درگذشت.

عکس های مهرداد عشقیان

مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید، فردا پنجشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه ساعت ۹ صبح از میدان ارگ «پانزده خرداد»،ساختمان رادیو برگزار و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای تهران بود و از سال ۱۳۷۴ وارد رادیو شد و سال‌ها به عنوان نویسنده، گوینده، بازیگر و کارگردان نمایش‌های رادیویی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش به فعالیت مشغول بود. نشان صوتی اثر فاخر «نامورنامه» یکی از آخرین یادگارهای اوست.

او علاوه بر آن در حوزه کتاب‌های صوتی با آرشیو معاونت صدا رسانه ملی و ناشران خصوصی در حوزه تولید کتاب صوتی نیز همکاری نزدیکی داشت.

نظرات