عکس و فیلم مراسم خاکسپاری و تشییع شهلا ناظریان دوبلور معروف را ببینید

0

فیلم و تصاویر مراسم تشییع جنازه شهلا ناظریان+ عکس های خاکسپاری شهلا ناظریان با حضور هنرمندان دوبله و فرزندان و خانواده اش را در ادامه مشاهده کنید

پیکر شهلا ناظریان در خانه ابدی آرام گرفت : مراسم تشییع پیکر شهلا ناظریان پیشکسوت عرصه دوبله سینما و تلویزیون صبح امروز (چهارشنبه ۷ اردیبهشت) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد. شهلا ناظریان از پیشکسوتان عرصه دوبله و همسر مرحوم حسین عرفانی است که شامگاه یکشنبه (چهارم اردیبهشت) بر اثر سکته قلبی در گذشت.

در مراسم تشییع و خاکسپاری این دوبلور فقید، چهره‌هایی همچون: افشین ذی نوری، علیرضا جاویدنیا، منوچهر زنده دل، کیکاووس یاکیده، جواد پزشکیان، شهراد بانکی، شهروز ملک آرایی، رابعه مدنی، علیرضا باشکندی، شوکت حجت، ناهید امیریان و بسیاری دیگر از اهالی دوبله و رادیو حضور داشتند.

 

عکس و فیلم مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه شهلا ناظریان دوبلور معروف را ببینید

عکس و فیلم مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه شهلا ناظریان دوبلور معروف را ببینید

شهلا ناظریان دوبلور سرشناس کشور امروز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به خاک سپرده می شود . در ادامه تصاویر و فیلم مراسم وداع با شهلا ناظریان و همچنین گریه های دختران شهلا ناظریان و خانواده و همکاران و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان دوبلور و بازیگر معروف را مشاهده کنید

🎬 پیکر شهلا ناظریان چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد

🔹 در جدیدترین خبرها اعلام شد که پیکر شهلا ناظریان دوبلور معروف چهارشنبه ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار همسرش به خاک سپرده میشود

مهسا عرفانی دوبلور و صداپیشه سینما و تلویزیون و فرزند شهلا ناظریان، اظهار داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد شهلا ناظریان فردا چهارشنبه هفتم اردیبهشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

عرفانی خاطرنشان کرد: زمان و مکان برگزاری مراسم یادبود هنوز مشخص نیست و به زودی پس از قطعی شدن اعلام خواهد شد.

شهلا ناظریان دوبلور و صداپیشه سینما و تلویزیون روز گذشته بر اثر ایست قلبی در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

او از سال ۱۳۴۱ و همزمان با تحصیل در دبیرستان، وارد عرصهٔ دوبله شد و در حقیقت شروع حرفه‌ای دوبله وی به سال ۱۳۴۲ برمی‌گردد.

مدیر دوبلاژ سیما خبر درگذشت شهلا ناظریان را تأیید کرد و گفت: روز چهارشنبه پیکرِ این دوبلور قدیمی و توانمند به خاک سپرده خواهد شد.

او شبِ گذشته به خاطر مشکلات قلبی راهی بیمارستان شد و بر اثر ایست قلبی درگذشت. این خبر را مجتبی نقی‌ئی مدیر دوبلاژ سیما تأیید کرد و به خبرنگار تسنیم گفت: قرار است روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه مراسم تشییعِ خانم ناظریان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شود.

بنابر گفته این مدیر دوبلاژ او در روزهای پایانی عمرش، کارهای خوبی برای ایام عید نوروز روانه آنتن تلویزیون کرد. فیلم‌های سینمایی هندی که به عنوان کارهای نوروزی صداوسیما توسطِ او مدیریت شد.

خانم ناظریان یکی از دوبلورهای سرشناس و باسابقه کشورمان ساعتی پیش در سن ۷۵ سالگی درگذشت و فردا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع جنازه او در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شود

او در طول سال‌های فعالیت خود در دوبلاژ، به‌جای بسیاری از بازیگران مطرح جهان از جمله اینگرید برگمن، لورن باکال، سوفیا لورن، دایان کیتون، راکوئل ولش، فی داناوی، آن مارگرت، کاترین اسپاک، کاترین راس، الیزابت تیلور، جولی کریستی، سیلوا کوشینا، ژاکلین بی سه، کاترین دنوو، میشل مرسیه، و… حرف زده‌است.

اجرای مسابقه تلویزیونی «تلاش» به همراه حسین عرفانی و نیز گویندگی در تیزرهای تبلیغاتی از دیگر فعالیت‌هایش به‌شمار می‌روند.

نظرات