بیوگرافی سردار شمس الدین فرزادی پور سرپرست ایران ایر +عکس و سوابق

0

شمس الدین فرزادی پور کیست؟ بیوگرافی سردار شمس الدین فرزادی پور سرپرست ایران ایر همراه با عکس ها و سوابق سردار خلبان شمس الدین فرزادی پور از فرماندهی عملیات هوایی نیروی هوا فضای سپاه تا سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سردار شمس الدین فرزادی پور سرپرست ایران ایر +عکس و سوابق

بیوگرافی سردار شمس الدین فرزادی پور سرپرست ایران ایر +عکس و سوابق

سرتیپ دوم پاسدار شمس الدین فرزادی پور یکی از سرداران سپاه است که فرماندهی عملیات هوایی نیروی هوا فضای سپاه را بر عهده داشته و در اردیبهشت ۱۴۰۱ با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) منصوب شد.

سوابق و فعالیت ها

پس از استعفای علیرضا برخور از سمت مدیرعاملی ایران ایر، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حفظ سمت، سرپرستی این شرکت هواپیمایی را نیز برعهده داشت که بر اساس گزارش ها، رستم قاسمی در حکمی شمس‌الدین فرزادی‌پور را به عنوان سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار خلبان فرزادی پور پیش از این فرماندهی عملیات هوایی نیروی هوا فضای سپاه را عهده‌دار بوده است.

سوابق سردار شمس الدین فرزادی پور

از جمله شاخص ترین فعالیت های ایشان مهار شدن حریق در نیزارهای هورالعظیم عراق توسط نیروهای هوا فضای سپاه بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار فرزادی پور فرمانده عملیات هوایی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات هوایی به‌چه‌معنا است و حیطه وظایف و مأموریت‌های فرماندهی عملیات هوایی گفته: وظیفه اصلی فرماندهی عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه پشتیبانی پروازی از سایر نیروهای سپاه است، یعنی بخش پروازی متمرکز در فرماندهی عملیات هوایی است که پروازهای پشتیبانی، ترابری و رزمی را انجام می‌دهد و دارای یک بخش محدود بالگردی برای پشتیبانی از مأموریت‌های خود نیروی هوافضا است.

ایشان همیشه در صحنه حضور داشته و در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان صحنه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در چه در عرصه داخلی کشور و چه در عرصه بین الملل دستاورد های بسیاری بدست آورده که اولین دستاورد آن حکومت اسلامی است چرا که قبل از انقلاب ثروت های مردم به چپاول می رفت.

فرمانده عملیات هوا فضای سپاه تصریح کرد: شعار ما می توانیم در همه عرصه های کشور بزرگترین ضربه را به دشمنان اسلام و انقلاب زده است.

نظرات