بیوگرافی آرمین بشرویه مرد نقره ای تئاتر ایران از بیماری تا درگذشت +علت فوت و عکس ها

0

بیوگرافی آرمین بشرویه مرد نقره ای تئاتر ایران از بیماری تا درگذشت +علت فوت و عکس ها

بیوگرافی و سوابق آرمین بشرویه مرد نقره‌ای تئاتر ایران از بیماری تا علت فوت آرمین بشرویه بازیگر گیلانی تئاتر در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ + عکس درگذشت و آثار و زندگینامه آرمین بشرویه معروف به مرد نقره ای تئاتر گیلان همراه با عکس ها و پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی آرمین بشرویه مرد نقره ای تئاتر ایران از بیماری تا درگذشت +علت فوت و عکس ها

بیوگرافی آرمین بشرویه بازیگر تئاتر

آرمین بشرویه بازیگر تئاتر متولد سال ۱۳۶۱ در آستارا بود که در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به علت بیماری سرطان مغز استخوان در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت. او یکی از بازیگران تئاتر اهل آستارا بود که به مرد نقره‌ای تئاتر ایران و گیلان معروف بود و نمایش های زیادی را با لباس و استایل نقره ای در خیابان و سالن های تئاتر سراسر کشور اجرا کرده بود.

وی فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران بود.

بیوگرافی آرمین بشرویه بازیگر

علت فوت و درگذشت آرمین بشرویه بازیگر اهل آستارا

«آرمین بشرویه» مرد نقره‌ای تئاتر ایران و گیلان، صبح یکشنبه ۴ اردیبهشت، به دلیل بیماری سرطان مغز استخوان در بیمارستان دکتر شریعتی تهران درگذشت.

مرحوم بشرویه سال ها درگیر بیماری سرطان استخوان بو که در نهایت در چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت

او همزمان با عید غدیر خم به دنیا آمد و ایام لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) به دیار باقی شتافت.

علت فوت و درگذشت آرمین بشرویه بازیگر اهل آستارا

سیلورمن و مرد نقره ای ایران

آرمین بشرویه از جوانان فعال عرصه تئاتر و سینمای گیلان بود و در طول فعالیت های هنری خود در زمینه تئاتر و بازیگری، مبتکر شخصیت هنری سیلورمن یا مرد نقره‌ای در ایران بود که در دهه گذشته تحول عظیمی را در هنر تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در کشور ایجاد کرد.

زندگینامه آرمین بشرویه بازیگر تئاتر

سوابق و قعالیت ها

آقای بششرویه فعالیت هنری را از تئار آستارا شروع کرد و تا کنون در چندین نمایش بازی کرده بود. او عنوان سوم بازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر ایران، کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در فستیوال‌های نمایش کشور‌های جمهوری کوزوو و لهستان و ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در شهر‌های تهران، رشت، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، ساری، رامسر، آستارا، تالش و سایر شهر‌های کشور و … را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

این هنرمند جوان گیلانی علاوه بر فعالیت مستمر در هنر نمایش کشور، با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف داخلی و خارجی در عرصه‌های بین المللی، به خصوص در کشور‌های کوزوو و لهستان به ایفای نقش پرداخته بود.

تشییع پیکر آرمین بشرویه هنرمند تئاتر گیلان در آستارا

تشییع پیکر آرمین بشرویه هنرمند تئاتر گیلان در آستارا

پیکر مرحوم آرمین بشرویه هنرمند تئاتر گیلان عصر دوشنبه ۵ اردیبهشت در بندر آستارا تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مراسم تشییع وی ساعت ۱۶:۳۰ عصر روز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه از مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا آغاز و در آرامستان این شهر به خاک سپرده می‌شود.

رامین بشرویه (برادر وی) درباره جزئیات مرگ این هنرمند گفته: علایم بیماری سرطان مغز استخوان از حدود یک ماه گذشته در وی بروز کرد و با توجه به اینکه از ماه گذشته وضعیت جسمانی وی وخیم شد، با تشخیص پزشکان «آرمین بشرویه» در بیمارستان دکتر شریعتی تهران بستری شد.

عکس های اینستاگرام آرمین بشرویه بازیگر آستارا

آثار و افتخارات

  • مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره‌ای) در ایران
  • کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی
  • کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر،
  • حضور در فستیوال‌های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان
  • ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در سراسر ایران

نظرات