۳۰ مدل جدید پیراهن تابستانه زنانه و دخترانه راحتی و اسپرت ۱۴۰۱

0

پیراهن تابستانه زنانه ۱۴۰۱ : از انواع پیراهن هایی است که در فصل تابستان بسیار مورد توجه  قرار میگیرد. این پیراهن ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی  هستید که میخواهید پیراهن تابستانی زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشد. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. جدیدترین انواع مدل های پیراهن تابستانه زنانه ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا مجلسی و اسپرت و راحتی و ساده و فانتزی در رنگ های متنوع قرار داده ایم. برای مشاهده جدیدترین انواع مدل های پیراهن ویژه تابستان در طرح های زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

 

۳۰ مدل جدید پیراهن تابستانه زنانه و دخترانه راحتی و اسپرت ۱۴۰۱

شاخص اصلی لباس تابستانی ،  لباس با پارچه ای است که هوا از داخل آن براحتی عبور کند که باعث می گردد کمتر عرق بریزند و در اصطلاح لباس خنک تری بپوشید. پارچه های پنبه ای، پارچه های کتان ،‌ پارچه های ابریشمی، پارچه های ریون ، پارچه های جین ، پارچه هایی شمبری  دارند، پارچه های چروک و در نهایت پارچه های ترکیبی، پارچه های لباس های تابستانی  هستند. پس به سراغ این جنس ها هنگام انتخاب بروید بنابراین پارچه های کتانی نازک، تور، ابریشمی و نخی برای این فصل مناسب هستند.                                                                                   

 

در فصل تابستان یکی از نکات مهم در انتخاب اجناس و لباس توجه به رنگهای مناسب این فصله .تابستان  فصل رنگی و دل انگیزی از ترکیب رنگ های زرد و سفید و سفید و آبی و کرم  یا سبز ملایم زرد و نارنجی ، قرمز، قهوه ای  روشن طوسی و….است.

مدل جدید پیراهن دخترانه اسپرت گل گلی تابستانی

انتخاب رنگ امری سلیقه ای،اما برای فصل تابستان بهتره تم مناسب این فصل گرم و رنگی رو انتخاب کنید که غالبا ترکیبی از سفید  و زرد و قرمز و نارنجی و فیلی و…. هستند.

مدل جدید پیراهن زنانه گشاد راحتی برای تابستان ۱۴۰۱

مهم‌ترین نکته برای جنس لباس تابستانی این است که پوست شما در آن به راحتی نفس بکشد. موضوعی که برای انواع پوشاک یعنی رسمی و اسپرت، شلوار، مانتو و یا حتی کفش نیز عمومیت دارد. در هر صورت تابستان فصل پوشاک سبک است؛ یکی از آیتم‌هایی که باعث می‌شود شما در طول یک روز گرم از به تن کردن لباس پشیمان نشوید و احساس خستگی کمتری کنید.

مدل پیراهن بلند راحتی خانگی

مدل پیراهن گلدار تابستانه جدید ۱۴۰۱

مدل پیراهن خانگی اسپرت زنانه 1401

مدل پیراهن نخی سرهمی تابستانی

مدل جدید پیراهن تابستانه اسپرت 1401

عکسی از پیراهن تابستانی رکابی ۱۴۰۱

مل پیراهن تابستانه دخترانه 1401

عکسی از پیراهن دخترانه خنک تابستانه

مدل پیراهن تابستانه زنانه 1401

مدل پیراهن تابستانه 1401

با ما همراه باشید.

نظرات