فیلم کامل اجرای آواز خوانی حسینعلی شبانپور پیرمرد چوپان و واکنش ها را ببینید

3

فیلم کامل اجرای بسیار زیبا و احساسی آواز خوانی حسینعلی شبانپور پیرمرد چوپان و واکنش ها را ببینید که در ده کیلومتری شهرضا بعد از مزرعه معروف چغاد در تپه های دشت تنها زندگی می کند.

فیلم کامل اجرای آواز خوانی حسینعلی شبانپور پیرمرد چوپان و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل اجرای آواز خوانی حسینعلی شبانپور پیرمرد چوپان و واکنش ها را ببینید

اواز حسینعلی شبانپور پیرمرد چوپان در صحرا و بیابان مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته و تحسین همایون شجریان رلا در پی داشت.

حسین علی شبانپور به طور خودآموز از روی کاست های زنده یاد استاد شجریان، خوانندگی سنتی را فراگرفته و چند سالی است که خوانندگی و آوازخوانی می کند که در ادامه خوانندگی زیبایی او را بشنوید:

دانلود ویدئو

او در سال ۹۹ مهمان برنامه فرمول یک شبکه یک سیما بود که درباره فعالیت ها و شغل و خانواده و خوانندگی خود سخن گفت. آقای شبانپور در ده کیلومتری شهرضا بعد از مزرعه معروف چغاد در تپه های دشت تنها زندگی می کند. مشهدی حسینعلی شبانپور پیرمرد ۸۰ ساله که تمام عمر خود را در بیابان بوده است. او می گوید در خانه ای که درست کرده به تنهایی زندگی کرده است و خانواده اش در شهر زندگی می کنند.

او سه دختر و دو پسر دارد که یکی از فرزندانش در جوانی در جنگ در فاو شهید شده است و ما بقی در شهر زندگی می کنند.

او پدر شهید است و یکی از فرزندانش به شهادت رسیده است و در کلبه ای که خود در بیابان ساخته تنها عکس او را با خود دارد. پیرمرد چوپان گفت از پنج سالگی همراه پدرش به شبانی پرداخته است. با این که استادی ندیده آواز را با شنیدن تمرین کرده و در ۱۲ دستگاه موسیقی سنتی از جمله راست پنجگاه و چهارگاه آواز می خواند.

حسینعلی شبانپور ، چوپان باديه نشين خوش صدایی است که علاقه فراوانی به استاد شجریان دارد و این آواز را پس از درگذشت ایشان خوانده است.

3 دیدگاه در “فیلم کامل اجرای آواز خوانی حسینعلی شبانپور پیرمرد چوپان و واکنش ها را ببینید

  1. خوشصدا گفت:

    یاد صدای دلنشین خدابیامرز پدرم افتادم اصالت خلوص در صدای ناب……. لاجرم بر دل نشیند دمت گرم پدر در اوج بی ریایی در صدر نشیند

  2. Mohammad گفت:

    قربون صدات .دمت گرم .حیف ازاین صدا

  3. ناشناس گفت:

    بسیار عالی
    زنده و سلامت باشید پدرجان

نظرات