بیوگرافی شهید محمود آبسالان و همسر و فرزندانش + عکس ها و نحوه شهادت

10

بیوگرافی شهید محمود آبسالان و همسر و فرزندانش + عکس و نحوه شهادت

بیوگرافی و سوابق شهید محمود آبسالان فرزند سردار پرویز آبسالان و همسر و فرزندانش + عکس ها و فعالیت ها و نحوه شهادت شهید محمود آبسالان محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی زاهدان را در ادامه میخوانید

بیوگرافی شهید محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان و همسر و فرزندانش + عکس نحوه شهادت

بیوگرافی شهید محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان

شهید پاسدار محمود آبسالان یکی از نیروهای  سپاه پاسداران و محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان بود که در سحرگاه سوم اردیبهشت ۱۴۰۱ بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل شد. او فرزند سردار پرویز آبسالان یکی از سرداران سپاه و جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان است.

سوابق و فعالیت ها

شهید آبسالان از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی زاهدان بود. ایشان متاهل بود و دارای دو فرزند کوچک و خردسال هستند.

نحوه شهادت

سحرگاه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شب قدر ۲۱ ماه رمضان، خودروی سردار «حسین الماسی» فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان مورد حمله یک خودروی حامل چهار سرنشین قرار گرفت که براثر این حادثه تروریستی محمود آبسالان محافظ وی به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار در محل ایست و بازرسی نیروهای امنیتی بسیج در منطقه تأمین اجتماعی زاهدان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده است.

لازم به ذکر است که با عکس العمل سریع نیروهای سربازان گمنام امام زمان عج، هر چهار سرنشین خودروی ضارب دستگیر شدند.

نحوه شهادت شهید محمود آبسالان

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات جدید درگیری در محل ایست و بازرسی زاهدان که به شهادت «محمود آبسالان» فرزند سردار «پرویز آبسالان» جانشین سپاه سلمان فارسی سیستان و بلوچستان منجر شد. از دستگیری تعدادی از عوامل این حادثه تروریستی خبر داد.

او بیان کرد: به دنبال وقوع این درگیری هیچ کسی مجروح نشده و بقیه افراد درگیر با عملیات در محل ایست و بازرسی سالم هستند.

در رابطه با این حادثه تاکنون تعدادی دستگیر شده‌اند و اقدامات اطلاعاتی در حال انجام است که متعاقباً نتایج آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

شهید آبسالان از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی زاهدان بود

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید پاسدار محمود آبسالان امروز شنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ ظهر از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدای شهرستان زاهدان انجام می‌شود.

10 دیدگاه در “بیوگرافی شهید محمود آبسالان و همسر و فرزندانش + عکس ها و نحوه شهادت

  1. رفیق محمود گفت:

    شهید محمود آبسالان بسیار پسر موادبی بود بنده در دهه هشتاد قبل از اینکه وارد این شغل بشه باهاشون آشنا شدم و بعد اینکه وارد این سمت شد هیچ تغییری و غروری نداشت و همون محمودی بود که هروقت می‌دید حتی سر ایست تا میخواستی سلام کنی دستشو همراه با لبخند گرم به نشانه سلام زودتر بالا میکرد،خیلی این دل و جگر سوخت از این حادثه تروریستی

  2. یلدا گفت:
    1
    1

    شهادت برازنده قامت رعنای خوبان است
    خوش به سعادت گلچین شده ها

  3. نورزهی گفت:

    شهادت هنر مردان خداست.
    هیچ فردی حق ندارد به بهانه اینکه مأمورین حکومتی عاشق شهادت هستند گلوله شلیک کند.آن افرادیکه به ناحق مأمورین حکومت را به شهادت میرسانند در حکم محارب یا مفسد فی الارض طبق آیات وحیانی باید با آنان برخورد شود

  4. امید گفت:

    روحش شاد و شادی روح شهدا صلوات.

  5. ارد گفت:

    شادی روح شهدا صلوات

  6. حکمت گفت:

    شهادت هنر مردان خدا

  7. حمید گفت:

    روح پاکش قرین رحمت الهی شهید امنیتخداوند به خانواده بزرگوارشان صبر دهد.

  8. عدالت خواه گفت:

    شهداشمع محفل بشریتند (امام خمینی)
    روحش شاد و یادش همیشه گرامی وجاودان
    برای شادی ارواح پاک وطیبه شهداصلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  9. گمنام گفت:

    شادی روح شهدا صلوات

  10. یاور گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد.(شادی روح شهدا صلوات)

نظرات