دانلود زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۹ فرهاد پاپی

0

دانلود زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۹ تجربه مرگ فرهاد پاپی در برنامه زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۱و دیدن برزخ و عالم برخ را در این ببینید.

دانلود زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۹ فرهاد پاپی

دانلود زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۹ فرهاد پاپی

زندگی پس از زندگی یکی از برنامه ای مناسبتی ویژه ماه رمضان شبکه چهار سیما بوده که به دلیل محتوا و گفتگوها به یکی از پربازدیدترین برنامه های تلویزیون در ایام ماه رمضان تبدیل شده است

فرهاد پاپی در زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ مهمان قسمت نوزدهم این برنامه بود که با عباس موزون مجری و تهیه کننده برنامه به گفتگو نشست و درباره تجربه مرگ و حضور در عالم برزخ صحبت های عجیبی کرد . در لینک کامل برنامه فرهاد پاپی را زیر ببینید:

درباره تجربه مرگ موقت و رفتن از این دنیا به عالم بزرخ و حوادثی که برایش رخ داده توضیح می دهد.

فرهاد پاپی متولد دهه ۵۰ و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم متالوژی و شغل و اهل شهرستان دورود بوده و در حال حاضر ۴۰ ساله دارد و فوق دیپلم متالوژی دارد و شغلش آزاد است

زندگی پس از زندگی، برنامه ای گفتگو محور از شبکه چهار سیما است که روایتگر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند.

در این برنامه با تجربه گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

این برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهارسیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

 

نظرات