بیوگرافی فائزه هاشمی رفسنجانی و همسرش حمید لاهوتی و فرزندان +عکس

0

بیوگرافی و سوابق فائزه هاشمی رفسنجانی و همسرش حمید لاهوتی و فرزندان و خانواده فائزه هاشمی و عکس تصاویر خانوادگی و سوابق شغلی و زندگی شخصی فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی و مصاحبه جنجالی اخیر او را در ادامه این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بیوگرافی فائزه هاشمی رفسنجانی و همسرش حمید لاهوتی و فرزندان +عکس

بیوگرافی فائزه هاشمی رفسنجانی و همسرش حمید لاهوتی و فرزندان + عکس

فائزه هاشمی رفسنجانی متولد ۱۷ دی ماه ۱۳۴۱ در شهر قم بوده و دختر دوم آیت الله هاشمی رفسنجانی می باشد که یکی از چهره های جنجالی در عرصه سیاسی نسبت به سایر خواهر و برادرانش محسوب میشود.

او بیشتر در عرصه سیاست حضور دارد و سابقه نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد و در سال های اخیر حواشی و جنجال های زیادی داشته که از جمله مصاحبه ها و صبحت های اخیر و همچنین دیدار با بهایی ها را می توان اشاره کرد. امروز در این مقاله بیوگرافی کاملی از فائزه هاشمی را مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی فائزه هاشمی رفسنجانی

بیوگرافی فائزه هاشمی رفسنجانی

فائزه هاشمی رفسنجانی متولد ۱۷ دی ۱۳۴۱ در شهر قم است. او دختر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی می باشد و پدرش یکی از چهره های سیاسی تاثیرگذار در انقلاب و رئیس جمهور سابق ایران بود که در سال درگذشت.

وی از نظر سیاسی دارای گرایش اصلاح‌طلبی است و از اعضای بنیانگذار حزب کارگزاران سازندگی به‌شمار می‌آید.

سوابق و سال های فعالیت

خانم فائزه هاشمی نماینده مجلس پنجم از حوزه انتخابیه تهران است و مدتی به عنوان نماینده تهران فعالیت داشت

ایشان همچنین در عرصه ورزشی نیز فعالیت دارد و  او در سال ۱۳۶۹ ریاست فدراسیون اسلامی ورزش زنان ایران را برعهده داشت

لازم به ذکر است که فرزندان آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی مانند فائزه همگی در عرصه سیاست فعالیت دارند و یکی از چهره های جنجالی در عرصه سیاست محسوب میشود، اما خانم فائزه از همه بیشتر مورد انتقاد و حواشی قرار گرفته است.

زندگینامه فائزه هاشمی رفسنجانی

همسر فائزه هاشمی کیست

حمید لاهوتی همسر فائزه هاشمی است. حمید لاهوتی پسر فرزند حسن لاهوتی هستن و دندانپزشک است

فرزندانش

ایشان دارای دو فرزند است. یک دختر و یک پسر دارد. فائزه خانم همسر حمید لاهوتی یک دختر به نام مونا و یک پسر به نام حسن دارند. حسن لاهوتی پسر فائزه هاشمی متولد ۱۳۶۶ و در لندن تحصیل کرده است.

همسر فائزه هاشمی کیست

سوابق تحصیلی

وی دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق بشر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس رشته حقوق بین الملل می باشد. او همچنین در رشته مدیریت در دانشگاه الزهرا تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد تهران مرکزی نیز میباشد

تاسیس روزنامه زن

در سال ۱۳۷۷ روزنامه زن را تاسیس کرد، اما به دلایلی بعدا توقیف شد

عکس جوانی فائزه هاشمی و تصاویر جنجالی

ماجرای بازداشت و زندان فائزه هاشمی

هاشمی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از میرحسین موسوی حمایت می‌کرد. او در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۰ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به جرم فعالیت تبلیغاتی علیه نظام به شش ماه حبس تعزیری و پنج سال محرومیت از فعالیت های سیاسی فرهنگی و مطبوعاتی محکوم گردید.

بیوگرافی فائزه هاشمی

 

نظرات