فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مدار بسته

0

فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مداربسته و جزییات کامل فیلم لحظه سرقت و دزدی از طلافروشی خیابان شهید بهشتی قم ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مدار بسته

فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مدار بسته

روز گذشته دو سارق مسلح به یک طلافروشی در خیابان بهشتی قم دستبرد زدند و کمتر از ۳۰ دقیقه توانستند انبوه طلاهای این طلافروشی را به سرقت ببرند و با خوردوی پژو ۴۰۵ از محل متواری شوند. این اتفاق ناگوار در خیابان شهید بهشتی قم در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ رخ داد و در نهایت تلاش پلیس برای دستگیری و بازداشت سارقان ادامه دارد

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ سارقین مسلح به یک طلا فروشی در خیابان بهشتی قم دستبرد زدند و کمتر از ۳۰ دقیقه توانستند طلاهای زیادی از این طلافروشی را به سرقت ببرند و با خوردوی پژو ۴۰۵ از محل متواری شوند.

حسین امیری مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم درباره سرقت دیروز از طلا فروشی گفت: سارقین دو نفر بودند که با سلاح کمری وارد طلافروشی می‌شوند و در کمتر از ۳۰ دقیقه از مغازه طلافروشی خارج شده و بلافاصله با یک خودرو پژو متواری شدند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: این دو سارق با سلاح گرم وارد یک واحد طلافروشی در خیابان شهید بهشتی قم می‌شوند و پس از تهدید مالک طلافروشی اقدام به دزدی طلا‌های موجود داخل ویترین مغازه کرده اند.

سارقان بلافاصله با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که صبح روز جاری به سرقت رفته بود از محل متواری می‌شوند که برغم اقدام به موقع پلیس، موفق به فرار می‌شوند.

پیرو این خبر سرهنگ مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم با تایید این خبر اظهار داشت: بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و تحقیقات اولیه جهت شناسایی سارقان آغاز شده و در حال پیگیری است.

فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مدار بسته

جزئیات

همچنین سرهنگ امیر مختاری روز چهارشنبه با اشاره به حادثه دستبرد به یک طلافروشی افزود: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز دو سارق فرصت طلب با استفاده از غفلت فروشنده هنگام چیدن ویترین طلافروشی وارد مغازه شده و با تهدید اقدام به سرقت طلاهای ویترین طلافروشی می‌کنند و در نهایت و با یک دستگاه خودرو سرقتی متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و تحقیقات اولیه جهت شناسایی سارقین و دستگیری آنها را آغاز می کنند.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی قم به صورت دائم به طلافروشی ها تذکرات ، هشدارها و توصیه پلیسی را برای ایمنی مغازه خود و حفظ اموالشان ارائه می کند اما محل مذکور دارای تجهیزات ایمنی کاملی جهت پیشگیری از سرقت نبوده که باعث سهولت سرقت شده است./ منابع: باشگاه خبرنگاران و ایرنا

نظرات