بیوگرافی ابوالفضل کاهانی نویسنده و بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

0

بیوگرافی ابوالفضل کاهانی نویسنده و بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی و سوابق ابوالفضل کاهانی نویسنده و همسرش و فرزندان با عکس و اینستاگرام و سوابق و زندگی شخصی ابوالفضل کاهانی برادر عبدالرضا کاهانی کارگردان و حواشی و جنجال ها را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بیوگرافی ابوالفضل کاهانی نویسنده و بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ابوالفضل کاهانی

ابوالفضل کاهانی متولد دهه ۶۰ در نیشابور، یکی از نویسنده های معروف کشورمان بوده که سال ها در زمینه سینما و بازیگری و  فیلمنامه نویسی فعالیت دارد. او برادر کوچکتر عبدالرضا کاهانی کارگردان سینمای ایران می باشد.

ابوالفضل کاهانی نویسنده کشورمان علاوه بر فیلمنامه نویسی و نویسندگی در سینما و تلویزیون تجربه بازیگری دارد و تاکنون در چند فیلم و سریال نیز ایفای نقش کرده است و سابقه مستند سازی نیز در کارنامه او دیده می شود.

بیوگرافی ابوالفضل کاهانی نویسنده

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و وضعیت ازدواج و متاهل بودن ایشان خبری منتشر نشده است

ایشان به تازگی فیلم جنایت بی دقت را روی پرده های سینما را داشته و آثاری چون شب، بدون مرتضی، موهای زنتو کسی ندید، زیر نظر، رقص روی شیشه، استراحت مطلق، اسب حیوان نجیبی است، نگار، بی‌خود و بی‌جهت به عنوان بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده فیلمنامه، طرح اولیه، دستیار دوم کارگردان، گروه کارگردانی، تصویربردار پشت صحنه حضور داشته است.

زندگی شخصی ابوالفضل کاهانی

سوابق هنری

آقای کاهانی فعالیت هنری خود را در سینما و تلویزیون  با طراح تولید و نویسندگی فیلم آغاز کرد و سپس وارد عرصه مستند سازی و بازیگری شد. او در بیشتر کارهای برادرش عبدالرضا کاهانی همکاری داشته و به عنوان تهیه کننده و دستبار کارگردان با او همکاری کرده است.

آثار و فعالیت های ابوالفضل کاهانی نویسنده و بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

ابوالفضل کاهانی برادر عبدالرضا کاهانی است

عبدالرضا کاهانی در ۱ دی ۱۳۵۲ در نیشابور زاده شد. وی از چهارده سالگی در نمایش‌های گوناگونی بازیگری، نویسندگی و کارگردانی را تجربه کرد و به‌خاطر آن‌ها چندین جایزه در مقاطع دانش‌آموزی و دانشگاهی دریافت کرد. او دیپلم خود را در شهر نیشابور و در رشتهٔ فرهنگ و ادب (علوم انسانی) در سال ۱۳۷۰ دریافت کرد و پس از آن راهی دانشگاه آزاد اراک شد تا به تحصیل رشتهٔ بازیگری (نمایش) بپردازد و مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۷۵ دریافت نماید. عبدالرضا کاهانی کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر را در دانشکده هنر و معماری آغاز نمود. اما در مرحلهٔ پایان‌نامه تحصیلاتش را رها کرد.

 

نظرات