بازیگر نقش آرام در سریال از سرنوشت ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

0

بازیگر نقش آرام در سریال از سرنوشت ۴ کیست

انتشار ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ * بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر نقش آرام در سریال از سرنوشت ۴ و همسرش کیست +بیوگرافی و عکس های ساناز سعیدی بازیگر نقش آرام در سریال از سرنوشت فصل چهارم ۴ با عکس های جنجالی جدید در اینستاگرام را در این صفحه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش آرام در سریال از سرنوشت ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش آرام در سریال از سرنوشت ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

ساناز سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۸ در تهران در سریال از سرنوشت ۴ نقش آرام را بازی کرده است. او به واسطه بازی در سریال بچه مهندس به شهرت رسید و در جدیدترین کار هنری خود برای ایفای نقش در کاراکتر ارام هرسینی از سوی عوامل سریال از سرنوشت ۴ انتخاب شد.

این بازیگر جوان کشورمان متولد  ۱۳۶۸ بوده و در تهران بدنیا امده و فارغ التحصیل رشته معماری می باشد. از جمله آثار هنری او در عرصه سینما و تلویزیون می توان به و سریال نفس در ماه رمضان در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد.

بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر نقش آرام در سریال از سرنوشت ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

 

سوابق بازیگری

خانم سعیدی در سریال های زیرخاکی و بوی باران و سارق روح نیز بازی کرده و از جمله کارهای دیگر ایشان به شمار می آید

او به تازگی در فصل چهارم سریال از سرنوشت در نقش آرام در کنار بازیگرانی چون حسین‌ پاکدل و مجید واشقانی و لیلا بلوکات و مائده طهماسبی و کیسان دیباج حضور دارد

لازم به ذکر است که سریال از سرنوشت به کارگردانی آقای محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان ساخته شده و در چهار فصل تا کنون به نمایش درامده و ساناز سعیدی در فصل چهارم به جمع دیگر بازیگران اصلی و ثابت این سریال اضافه شده است.

او فعالیت بازیگری را از سال ۱۳۹۲ با تاتر آغاز کرد و اولین نمایشی که در آن بازی کرد، گمشده در یانکرز بود که نقش که زن چهل ساله را بازی می کرد که کودک درونش فعال بود.

او درباره شغل قبل از ورود به بازیگری میگوید قبل شروع حرفه ای من در رشته تحصیلی خودم یعنی معماری در یک شرکت مشغول کار بودم یکی دو هفته از تستم گذشته بود که مرا برای تست گریم و تست لباس خواستند.

 

نظرات