فیلم کامل و ماجرای ضرب و شتم سرباز راهور در بابل کتک زدن وحشتناک

0

فیلم کامل و ماجرای ضرب و شتم سرباز راهور در بابل کتک زدن وحشتناک

روز گذشته کلیپ و فیلم کامل و ماجرای ضرب و شتم سرباز راهور در بابل کتک زدن وحشتناک در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه ها داشت سرباز راهنمایی و رانندگی شهرستان بابل مورد ضرب و شتم یک راننده قرار می گیرد .

فیلم ضرب و شتم سرباز راهور در بابل

فیلم ضرب و شتم سرباز راهور در بابل

فیلم کامل و ماجرای ضرب و شتم سرباز راهور در بابل کتک زدن وحشتناک سرباز راهور بابل و علت درگیری و ضرب و شتم سرباز راهور در بابل و مجازات کتک زدن سرباز راهور چیست جزئیات را در این صفحه نمایید.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به دستگیری ضارب گفت که متهم به شدت ابراز ندامت و پشیمانی کرده و برای او پرونده تشکیل داده شده و به مراجع قضایی معرفی گردیده است.

رئیس پلیس بابل ذکر درخواست از رسانه ها مبنی بر انتشار ندادن این ویدیو اعلام کرد که ضارب دستگیر و روانه زندان شده است

ماجرای کتک زدن سرباز راهنمایی و رانندگی

بعد از این اتفاق معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل با سرباز راهور دیدار کردند این سرباز که در میدان شهید بزار مشغول به خدمت است روز گذشته توسط یک راننده خودرو مورد ضـرب و شتم شدید قرار گرفت و فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد لازم به ذکر است که سال گذشته نیز یکی از نماینده های مجلس با یک سـرباز درگیر شد و مورد ضـرب و شتـم قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی و بازتاب آن در فضای مجازی مبنی بر کتک زدن سرباز راهنمایی و رانندگی در شهرستان بابل، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری عامل ضرب و شتم سرباز راهور شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به دستگیری متهم و ابراز ندامت و پشیمانی وی، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل با تاکید بر اینکه شما نماینده قانون هستید و ما هم وظیفه حمایت از شما را داریم، خاطرنشان کرد: قوانین در کشور ما در این گونه موارد نیاز به اصلاح دارد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم در خصوص وضع قوانین حمایتی از پلیس اقدام کنند.

در پی این حادثه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در دیدار با سرباز راهور در میدان شهید بزار در حین خدمت، با تقدیر از زحمات کارکنان پلیس راهور، گفت: زحمات شما بر کسی پوشیده نیست.

قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه واکنش های کاربران اجتماعی در حمایت از سرباز راهور را داشتیم، تصریح کرد: یقیناً مرجع قضائی در حال پیگیری و برخورد با فرد خاطی خواهد بود.

 

نظرات