بیوگرافی محسن بنگر بازیکن فوتبال و همسرش محبوبه وثوق +عکس های خانوادگی و جنجال ها

0

بیوگرافی محسن بنگر و همسرش محبوبه وثوق و فرزندانش +عکس های خانوادگی و جنجال ها

بیوگرافی محسن بنگر بازیکن فوتبال

محسن بنگر فوتبالیست، (Mohsen Bengar) متولد ۱۵ تیر ۱۳۵۸ در نوشهر، بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. وی دارای قد ۱٫۹۱ متر و پُست مدافع، برای تیم‌های تیم های شموشک و سپاهان و تراکتور و نفت تهران و پرسپولیس بازی کرده است و در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر را بر عهده دارد.

بیوگرافی محسن بنگر فوتبالیست و همسرش محبوبه وثوق +عکس ها و جنجال ها و اینستاگرام

همسرش مانند خودش شمالی است و دو دختر به نام های دریا و دنیز دارد

چکیده زندگینامه محسن بنگر و همسرش

  • نام کامل محسن بنگر
  • زادروز ۱۵ تیر ۱۳۵۸ ‏
  • زادگاه نوشهر، ایران
  • قد ۱٫۹۱ متر (۶ فوت ۳ اینچ)
  • اطلاعات باشگاهی: سرمربی باشگاه کنونی شهرداری نوشهر
  • پُست مدافع
  • همسر: محبوبه وثوق
  • فرزندان: دو دختر به نام های دریا و دنیز

زندگینامه محسن بنگر بازیکن فوتبال

همسر محسن بنگر کیست

محسن بنگر بازیکن فوتبال سال ها پیش با خانم محبوبه وثوق ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج دو دختر به نام های دریا و دنیز است. همسرش اصلا فوتبالی نیست.

بنگر درباره نحوه ازدواج و همسرش گفته: من و همسرم در شمال با هم بچه محل بودیم و همدیگر را می شناختیم. زمانی که در شموشک نوشهر بازی می کردم با هم آشنا شدیم و بعد از مدتی ازدواج کردیم. سال های اول زندگی مان هم مصادف با حضور من در اصفهان شد و آنجا زندگی می کردیم.

عکس همسر محسن بنگر

سوابق ورزشی

بنگر فوتبال را از شهر زادگاهش نوشهر آغاز کرد و با بازی در تیم شموشک نوشهر وارد فوتبال حرفه ای شد. او سابقه بازی در تیم های سپاهان و ترکتور ، نفت تهران، پارس جنوبی جم ، کارون اروند خرمشهر و تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

او در سال ۲۰۱۲ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا شد.

زندگی شخصی محسن بنگر و همسرش و دخترانش

دوران بازی محسن بنگر در پرسپولیس

او در فصل ۹۳–۱۳۹۲ لیگ برتر فوتبال ایران، با قراردادی دو ساله رسماً به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست و تا پایان فصل ۲۰۱۶ لیگ برتر فوتبال ایران در پرسپولیس ماند. انتقال بنگر به پرسپولیس، به همراه جذب ستارگان آن زمان فوتبال ایران همچون سید جلال حسینی و حسین ماهینی توسط پرسپولیس انجام شد

بنگر اولین گل مسابقه پرسپولیس و لخویا در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و در بازی های بین پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز و بازی بین پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی تهران نیز دو گل وارد دروازه حریف کرد.

این بازیکن باسابقه فوتبال کشورمان، با باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران عنوان نایب قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ، لیگ برتر خلیج فارس را بدست آورد.

سوابق ورزشی محسن بنگر

محسن بنگر جزو بازیکنان بدون شکست در شهرآورد تهران می‌باشد؛ او در شهرآورد هشتاد و دوم تهران که با نتیجه ۴–۲ به سود پرسپولیس پایان یافت نیز حضور داشت.

محسن بنگر جمعاً ۱۰۸ بازی رسمی برای پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس انجام داد و در این رقابت‌ها ۲ گل به ثمر رساند.

با جذب سید جلال حسینی توسط پرسپولیس، محسن بنگر از این تیم جدا شد و با قراردادی ۱ ساله به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست.

سپاهان

او سابقهبازی در تیم سپاهان به مدت یک دهه را در کارنامه خود دارد و در مدت حضورش در سپاهان ۱۲ گل در این مسابقات برای این باشگاه به ثمر رساند. او برای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی، جام باشگاه‌های فوتبال جهان و مسابقات داخلی لیگ ایران به میدان رفت.

عکس های جدید اینستاگرام محسن بنگر

دوران بازی در تیم ملی فوتبال ایران

محسن بنگر سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران دارد و در مجموع ۱۴ بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده‌است. او به همراه تیم ملی در تورنمنت جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ و مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۸ حضور داشت و با در سال ۲۰۰۸ با تیم ملی فوتبال ایران قهرمان غرب آسیا شد.

دوران مربیگری

آقای بنگر پس از خداخافظی از فوتبال در تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ،وارد حرفه مربیگری شد. او از سال ۹۹ سرمربی تیم های پارس جنوبی جم و سپس شهردار نوشهر بوده است.

بیوگرافی محسن بنگر بازیکن سابق پرسپولیس

مصاحبه و گفتگوی خواندنی محسن بنگر

من به خاطر تمرین و مسابقات اكثر اوقات در خانه نیستم و مشغول فوتبال هستم و همیشه كارهای خانه و امور منزل به عهده همسرم است؛ اوست كه مسوولیت‌ها را برعهده دارد و درنتیجه معلوم است که رئیس خانه خانم است.

مدیون همسرم هستم

موفقیت فوتبالی‌ام را تا حد زیادی مدیون همسرم هستم. جالب است كه همسرم اصلا فوتبالی نیست و حتی بازی‌های مرا نگاه نمی‌كند اما یك پشتیبان واقعی بوده و همیشه زحمت‌ها به گردن اوست. من به خاطر فوتبال از خانه دور هستم و او سختی‌های زیادی را تحمل كرده و همیشه كنارم بوده؛ با همین ازخودگذشتگی‌ها و حمایت‌های او است كه توانسته‌ام موفق شوم.

عکس های خانواده محسن بنگر

دریا و دنیز دختران محسن بنگر

دریا دختر بزرگم، سال ۸۵ متولد شد. می‌توانم بگویم بهترین روز زندگی‌ام بود. البته با تیم سپاهان در اردوی تركیه بودیم و من بعد از ۱۲ روز برگشتم به ایران و دریا را برای نخستین بار دیدم. اسم هر دو دخترم را خودم انتخاب كردم. واقعا پدر شدن خیلی لذت‌بخش است و همان اتفاقی كه می‌خواستم در زندگی‌ام افتاد.

همیشه دوست داشتم دوتا دختر داشته باشم كه خدا هم مرا به آرزویم رساند. البته نمی‌خواهم شعار بدهم اما واقعیت این است كه بچه سالم و صالح باشد، از هر چیزی مهم‌تر است و دختر و پسر بودن آن فرقی ندارد.

همیشه از قدیم گفته‌اند كه دخترها بابایی هستند و همین موضوع باعث شده من رابطه عجیبی با دخترهایم داشته باشم. درباره تصمیم‌هایی كه می‌گیرند من صددرصد از آنها حمایت می‌كنم و نمی‌توانم به خواسته‌های آنها نه بگویم.

بچه‌های امروزی

بچه‌های امروزی از وقتی به دنیا می‌آیند، آی‌پد و موبایل دست‌شان است و تكنولوژی باعث شده زندگی‌ها نسبت به گذشته عوض شود. از چند سال دیگر هم باید دخترهایم را كلاس زبان و كامپیوتر ثبت‌نام كنم. اما زمان ما اینجوری نبود و از این خبرها نبود؛ خیلی كودكی‌ ساده‌ای داشتیم.

محسن بنگر

تاثیر والدین در موفقیت فرزندان

تاثیر والدین در موفقیت فرزندان واقعا تاثیری خاص و مهم است. پدر و مادرم در موفقیت من خیلی سهم داشتند. وقتی متوجه شدند به فوتبال علاقه دارم خیلی حمایتم كردند و نقش بسزایی در فوتبالیست شدنم داشتند. درواقع حس می‌كنم این پدرها و مادرها هستند كه می‌توانند با حمایت صحیح و درست، راه را برای پیشرفت فرزندان خود باز كنند.

بهترین خاطره زندگی محسن بنگر

صددرصد بهترین خاطره زندگی‌ام به دنیا آمدن دریا و دنیز بوده است، البته دریا بیشتر چون بچه اول بود و اتفاقات جدیدی را در زندگی‌مان رقم زد. خدا را شكر روز بد و خاطرات تلخ هم نداشتیم و همه چیز در زندگی‌ام خوب بوده. به قول معروف تمام اتفاقات قسمت بوده و لطف خداوند بزرگ.

بیوگرافی محسن بنگر

تفریحات و سرگرمی ها

تفریح خاصی نداریم و در واقع فرصت برای این كار خیلی كم است. بعضی مواقع با خانواده كنسرت یا تئاتر می‌رویم و گاهی هم برای شام به رستوران می‌رویم كه البته موضوع رستوران خیلی كم اتفاق می‌افتد چون شمالی‌ها غذای خانگی را به هر چیزی ترجیح می‌دهند. ما هم مثل دیگر شمالی‌ها شام و ناهار، برنج می‌خوریم. وقتی هم شمال می‌روم مانند قدیم‌ها و خیلی از شمالی‌ها صبحانه هم برنج می‌خورم.

والیبالیست فوتبالی

من در نور بزرگ شدم و درواقع اصلا فوتبالی نبودم. از بچگی خانوادگی به والیبال علاقه داشتیم و بعد مسیر زندگی‌ام عوض شد و به سمت فوتبال كشیده شدم. كودكی ساده‌ای داشتیم و همانطور كه گفتم با كودكی‌های این دوره و زمانه خیلی متفاوت بود.

افتخارات

  • ۳ قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم سپاهان اصفهان از سال ۸۹ تا ۹۱
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۷–۱۳۸۶ با تیم سپاهان اصفهان
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۳–۱۳۹۲ به همراه تیم پرسپولیس تهران
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴ به همراه تیم پرسپولیس تهران
  • ۲ قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • نایب قهرمانی در جام حذفی ۹۲–۱۳۹۱ به همراه تیم پرسپولیس تهران
  • قهرمانی در جام حذفی ۹۶–۱۳۹۵ به همراه تیم نفت تهران
  • نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۸ به همراه تیم ملی فوتبال ایران
  • نامزدی دریافت بهترین بازیکن سال آسیا ۲۰۱۲

نظرات