شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال کیست؟ + ماجرای دستگیری و کینگ مانی

0

شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و همسرش کیست + ماجرای دستگیری شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و همسرش رمزارز کینگ مانی و کلاهبرداری چیست و چرا شهره موسوی بازداشت و دستگیر شد را در ادامه میخوانید

شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال کیست؟ + ماجرای دستگیری و رمز‌ارز کینگ مانی

شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال کیست؟ + ماجرای دستگیری و رمز‌ارز کینگ مانی

از روز گذشته خبر بازداشت شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال توسط وزارت اطلاعات در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی خبرساز شده و فیلم لحظه بازداشت شهره موسوی توسط وزارت اطلاعات واکنش های زیادی همراه بوده است.

همشهری نوشت: پیش از این هم آقای (ف.ق) متهم ردیف اول و همسر نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این پرونده کلاهبرداری بازداشت و با قرار وثیقه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی روانه زندان شده است.

تاکنون بیش از ۳ هزار نفر مالباخته در این پرونده ثبت شکایت کرده اند و در این باره چندین هزار میلیارد تومان کلاهبرداری شده است.

بازداشت و دستگیری نایب رئیس فدراسیون فوتبال

ماجرای رمزارز کینگ مانی

این منبع آگاه با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از مالباختگان در این پرونده کلاهبرداری ثبت شکایت کرده اند، تصریح کرد: پرونده رمز‌ارز کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال است و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده و مطالبات شاکیان در حال رسیدگی کارشناسی است.

جماران به نقل از جی پلاس نیز نوشت: احسان اصولی در مورد خبر دستگیری نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتسال و فیلمی که در فضای مجازی از زمان بازداشت وی منتشر شده است، عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و اطلاع دقیقی ندارم؛ البته این بحث به فعالیت‌های فدراسیون ارتباطی ندارد بحث بازداشت هم از منبع موثقی نشنیدم، اما موضوع را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

فغانپور: دستگیری عضو هیأت رئیسه ربطی به فدراسیون ندارد

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال فغانپور درخصوص انتشار خبری مبنی بر دستگیری یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: این موضوع ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد و یک موضوع شخصی است. یک موضوع شخصی و یک مشکل اقتصادی به وجود آمده که یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون از سال‌های قبل درگیر این ماجرا بود و هیچ ارتباطی به فدراسیون ندارد. نمی‌دانم کسی دستگیر شده است یا خیر، اما می‌دانم موضوعاتی مطرح شده بود.

در سال ۹۹ در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال شهره موسوی با ۷۱ رای به عنوان نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
پیش از این شهاب عزیزالدین خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود که در اسفند ۱۴۰۰ از سمت خود برکنار شد

نظرات