سید مجتبی احمدی دانشجوی تربیت مدرس کیست / علت درگذشت ناگهانی مجتبی احمدی + عکس

2

بیوگرافی سید مجتبی احمدی دانشجوی تربیت مدرس کیست / علت درگذشت ناگهانی مجتبی احمدی + عکس

سید مجتبی احمدی دانشجوی تربیت مدرس در تهران و ورودی ۹۷ دکتری بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس بود که در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ به علت نا معلوم و نا مشخص درگذشت. او ساکن خوابگاه‌ دانشگاه تربیت مدرس در تهران و در شرف فارغ‌ التحصیلی بود. در ادامه بیوگرافی سید مجتبی احمدی دانشجوی دکتری بیوشمی دانشگاه تربیت مدرس و علت فوت و علت درگذشت ناگهانی سید مجتبی احمدی دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس ورودی سال ۹۷ را میخوانید.

سید مجتبی احمدی دانشجوی تربیت مدرس کیست / علت درگذشت ناگهانی مجتبی احمدی + عکس

بیوگرافی سید مجتبی احمدی

سید مجتبی احمدی, متولد دهه هفتاد, دانشجوی دکترای دانشگاه تربیت مدرس در تهران بود. او که ورودی سال ۱۳۹۷ به این دانشگاه بود در شرف فارغ التحصیلی در مقطه دکترا در رشته بیوشیمی بود. احمدی او ساکن خوابگاه‌ دانشگاه تربیت مدرس در تهران و در شرف فارغ‌ التحصیلی بود که ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ به ضرب شلیک گلوله در یکی از بوستان‌ های ورداورد بطور ناگهانی درگذشت و علت فوت و درگذشت او هنوز مشخص نشده است.

بیوگرافی سید مجتبی احمدی دانشجوی تربیت مدرس علت فوت

سوابق و شغل

او یکی از دانشجویان مقطه دکترای بیوشیمی تربیت مدس بود. دکتر خسرو خواجه رئیس دانشکده علوم زیستی دانشگاه تربیت مدرس و اساتید ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه،‌ ضمن اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این دانشجو اظهار داشتند: سید مجتبی احمدی دانشجویی متین، آرام، درسخوان و وارسته بود و هیچگاه کاری با کسی نداشت.

 

علت فوت و علت درگذشت سید مجتبی احمدی

هنوز علت دقیق فوت و درگذشت این جوان نخبه کشورمان مشخص نشده و خانواده ایشان نیز تاکنون درباره علت فوت او توضیحی ندادند

علی معینی مدیر توسعه روابط با دولت و جامعه دانشگاه تربیت مدرس ضمن تایید این خبر گفت: نتیجه‌ پیگیری‌های ما و حراست دانشگاه تربیت مدرس نشان داد که این دانشجو در یکی از بوستان‌های ورداورد به ضرب گلوله جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه کنار جنازه این دانشجو یک قبضه اسلحه کمری پیدا شده است، گفت: هنوز نتیجه بررسی پزشکی قانونی اعلام نشده است.

پیام تسلیت

دانشگاه تربیت مدرس در‌پی درگذشت سیدمجتبی احمدی دانشجوی دکتری بیوشمی دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون

‘با نهایت تأثر درگذشت آقای سیدمجتبی احمدی دانشجوی دکتری بیوشیمی دانشگاه را به خانواده داغدار ایشان، جامعه علمی کشور و دانشگاهیان تربیت مدرس تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این جوان سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم.’
شایان ذکر است ریاست دانشگاه به محض اطلاع از فوت ایشان، طی هماهنگی با خانواده آن مرحوم، دستورات لازم را به معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی، دفتر حقوقی و حراست دانشگاه جهت پیگیری از مراجع قانونی و احراز چگونگی فوت این دانشجوی دانشگاه که در یکی از پارک های اطراف تهران اتفاق افتاده است، صادر نموده اند.
همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه و ریاست دانشکده علوم زیستی بصورت مجزا پیام تسلیت ریاست محترم دانشگاه را به خانواده مرحوم اعلام نمودند.

2 دیدگاه در “سید مجتبی احمدی دانشجوی تربیت مدرس کیست / علت درگذشت ناگهانی مجتبی احمدی + عکس

  1. مرتضی گفت:

    سید مجتبی احمدی، زاده‌ی شهر فال شهرستان مُهر در جنوب استان فارس

  2. مرتضی گفت:

    سید مجتبی احمدی زاده‌ی شهر فال شهرستان مُهر در جنوب استان فارس و برادرزاده مرحوم سید محمد احمدی استاندار اسبق فارس

نظرات