وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد! + اسامی شهرها

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد + اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس مشهد و تهران فردا دوشنبه ۲۹ فروردین۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس تهران فردا ۲۹ دوشنبه فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 29 فروردین 1401 مشخص شد! + اسامی شهرها

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد! + اسامی شهرها

دانش آموزان عزیز توجه کنید تا ساعاتی دیگر تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ بروز رسانی میشود و هنوز تصمیم‌گیری نشده است

🔹در صورت صدور هرگونه اطلاعیه جدید اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

بر اساس آخرین گزارش های هواشناسی آسمان تهران فردا دوشنبه (۲۹ فروردین) صاف تا کمی ابری و در اواسط روز وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) کمی ابری و وزش با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از ورود گرد و غبار، فردا (دوشنبه ۲۹ فروردین) خبر داد و بر اساس هشدار هواشناسی گرد و خاک دوباره کشور را در بر می‌گیرد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ توده هوای نسبتا سرد و کاهش نسبی دما، میانگین ۴ تا ۶ درجه سلسیوس از اوایل وقت یکشنبه تا دوشنبه (۲۸ تا۲۹ فروردین) خبر داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش شدید باران در پنج استان و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشورخبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در روز یکشنبه (۲۸ فروردین) در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل مرکزی و شرقی خزر و در استان‌های تهران و سمنان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش امروز در خراسان‌ شمالی، خراسان‌ رضوی، خراسان‌ جنوبی، گلستان و سمنان خواهد بود.

صبح فردا (۲۸ تا۲۹ فروردین) کاهش نسبی دما مورد انتظار است. از اواخر وقت امروز به‌تدریج کاهش ابر و برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۹ تا۳۱ فروردین) آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد و روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) کمی ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی ‌روز سه‌شنبه ( ۳۰ فروردین) کمی ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ فروردین) بوشهر با دمای ۲۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

نظرات