۵۵ تبریک جانانه و عالی روز ارتش ۱۴۰۲ به پدر و پدرم +عکس نوشته استوری و متن

0

۵۵ پیامک و متن و تبریک روز ارتش ۱۴۰۲ به پدر و بابا و پدر +عکس نوشته و استوری تبریک روز ارتش برای پدرم و جملات و متن تبریک روز ارتش به پدر در ادامه همراه با جملات و عکس زیبا در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

روز ارتـش، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد، بر پدر شجاعم مبارک باد

اس ام اس تبریک روز ارتش به پدر

تو، خورشید روزهاى خاکسترى دفاع بودى و پرنده جانت، شکستن قفس هاى وابستگى را به ما آموخت
آمدى تا کوچه هاى وارستگى و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همیشه بودنمان باشد.
پدر عزیزم روز ارتـش مبارک باد

 

متن تبریک روز ارتش به پدرم

۵۵ تبریک جانانه و عالی روز ارتش ۱۴۰۲ به پدر و پدرم +عکس نوشته استوری و متن

در این مقاله از مجله اینترنتی حرف تازه زیباترین پیام ها و متن تبریک روز ارتش به پدر و پیام تبریک روز ارتش برای پدرم همراه با عکس های جدید پروفایل و استوری آماده کردیم. می توانید از متن برای تبریک روز ارتش ۱۴۰۱ به پدر ارتشی خود ارسال کنید

*****

۲۹ فروردین، یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

****

پیامک و متن و تبریک روز ارتش 1401 به پدر

***

بابای خوبم، درود خدا بر تو که از مردان خدا و رهرو خون شهدا هستی. روز ارتش مبارک.

****

تلاش ستودنی تو برای حفظ استقلال کشور و حفظ تمامیت ارضی ایران غرورآفرین است. روزت مبارک پدر عزیزم.

****

عکس نوشته تبریک روز ارتش به پدرم و بابا و پدر

****

پدر عزیزم، ما امروز به استقلال خاک ایران می‌بالیم و آن را مرهون حماسه‌آفرینی و پایمردی شما شجاعانی هستیم که با خدمت در ارتش در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان ایستادگی می‌کنید و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیزمان به ارمغان می‌آورید. روز ارتش مبارک باد.

پدر ارتشی نازنینم! از خودگذشتگی‌ات در سنگر‌های دفاع و امنیت را قدر می‌دانم و استواری گام‌هایت را در صیانت از هستی وطن، آرزومندم؛ روزتان خجسته باد.

****

عکس پروفایل تبریک روز ارتش به پدر ارتشی

عکس نوشته پدر ارتشی من روزت مبارک

پدر جان، روز ارتش روزی است که با روح مقاومت آمیخته و با هیاهو و تکاپو عجین است؛ امروز روز شماست که در صف ارتش، رزم‌آزمایان ایران و پرچم‌داران استقلال میهن ما هستید. پدر عزیزم روزت مبارک باد.

***

پدر عزیزتر از جانم، خدمت تو در ارتش تنها چراغ روشنِ دل ما در شب‌های تاریک جنگ بود و اکنون آرامشمان را مدیون تلاش تو و همکاران ارتشی‌ات هستیم. روز ارتش بر شما مبارک باد.

****

عکس نوشته پدر ارتشی من روزت مبارک

 

پدر عزیزم، افتخار می‌کنم که صیانت از آب و خاک کشورمان بر عهده شریک زندگی من است. روز ارتش مبارک.

***

ارتش عشق برای فتح چشمانت به پا خواسته است و من می‌خواهم قلب مهربانت را تسخیر کنم! روزت مبارک پدر ارتشی‌ام.

***

بابای گلم، ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه‌سازی و ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک را بهت تبریک می‌گویم.

****

پدر بی‌باک و نترس من، روز ارتش بر تو دلاورمرد عرصه دفاع از میهن مبارک باد. تو مایه افتخار همه خانواده هستی.

عکس پروفایل و عکس استوری تبریک روز ارتش به پدرم

عکس پروفایل و عکس استوری تبریک روز ارتش به پدرم

بابای خوبم، تو با خدمت در ارتش، دست در دستِ آزادی به پیش می‌روی و از خنکای تلاشت، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می‌وزد. روزت مبارک باد.

****

پدر شجاعم، تو خورشید روز‌های خاکستری دفاع هستی و پرنده جانت شکستن قفس‌ها را به ما آموخت. تو آمدی تا کوچه‌های وارستگی و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همیشه بودنمان باشد. روز ارتش مبارک باد.

***

تبریک روز ارتش به پدر

****

پدر عزیز و افتخار آفرینم،‌ ای دلاورمرد ولایت‌ مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک مرا به مناسبت این روز بزرگ پذیرا باش.

****

بردار ارزشی و خدمتگزار ارتشی! همت تو را در سنگر‌های دفاع از میهن پاس می‌دارم. روزت گرامی باد برادر عزیزم.

متن تبریک روز ارتش به پدر

بابای ارتشی من، درود بر شما ارتشیان که میراث‌دار خون شهیدانید؛ پاینده باشید و سربلند. روز ارتش مبارک باد.

***

بابای خوبم؛ ارتش، تبلور استقلال و آزادی مردمی است که آوازه غیرت و همبستگی‌شان، دروازه‌های پولادین جهان را درنوردیده است. روز ارتش بر تو مبارک باد.

جملات زیبا برای بابای ارتشی

پدرم، روز ارتش حماسه بزرگ مردان و زنانی را یادآوری می‌کند که با عشق و ارادت به حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استقلال را فریاد می زنند

 روزت مباک باباجون ارتشی من

***

درود بر ارتش سرافراز ایران که مایه سربلندی کشور است. روزت مبارک ارتشی جان.

****

۲۹ فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند. روز ارتش مبارک باد.

***

فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بر غیورمردان و دلاوران جان بر کف نهاد مقدس ارتش بویژه ارتشیان از خطه شهیدپرور محمدآباد مرکزی ، گرامی باد

نظرات