ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱ + آدرس و سایت مجازی نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱

0

نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱ : بیست و نهمین نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱ تهران از ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد و بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به نمایشگاه قران در سال ۱۴۰۱ به آدرس مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران از آثار و محصولات جدید قرآنی دیدن کنند

ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه قرآن 1401 + آدرس و سایت مجازی نمایشگاه قران ۱۴۰۱

ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱ + آدرس و سایت مجازی نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱

نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱ همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام (۱۵ رمضان ۱۴۰۱) از ساعت ۱۷ کار خود را در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز کرده و این دوره از نمایشگاه با شعار «قرآن، کتاب امید و آرامش» به‌مدت ۱۴ روز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

سایت مجازی نمایشگاه قران ۱۴۰۱

لازم به ذکر است که نمایشگاه امسال قرآن، به دو صورت حضوری و مجازی برپا شده و نمایشگاه مجازی برای آن عده از افرادی است که به هر علتی توانایی حضور در محل نمایشگاه را ندارند، بر این اساس، بناست هرآنچه در نمایشگاه حضوری عرضه می‌شود در نمایشگاه مجازی نیز ارائه شود،

علاقه‌مندان از طریق آدرس www.iqfa.ir می‌توانند از امکانات این پایگاه استفاده کنند.

در این دوره از نمایشگاه، طراحیِ ۸۰ ایدۀ خلاقانه در قالب ۴۶ بخش دایر است. بخش فرهنگ دانش‌بنیان و سواد سایبری و مجازی از جملۀ این ایده‌هاست که بناست طی فرآیندی، بازدیدکنندگان با مقدمات سواد رسانه‌ای آشنا شوند تا به این ترتیب بسترهای لازم جهت کاهش آسیب‌های فضای مجازی به سبک زندگی خانواده‌ها به‌ویژه جوانان و نوجوانان را فراهم کند. خدمات‌محور و خدمات‌پایه بودن نمایشگاه در این دوره از مهم‌ترین ویژگی‌های این رویداد قرآنی شمرده شده است.

آدرس و سایت مجازی نمایشگاه قرآن 1401

آدرس نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱

این نمایشگاه به‌مدت ۱۴ روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در قالب ۴۵ کمیته و بخش نمایشگاهی و صدها غرفه میزبان مشتاقان قرآن و عترت خواهد بود.

آثار و محصولات قابل عرضه

از جمله بخش‌های نمایشگاه قرآن امسال «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز»، «آثار فرهنگی و صنایع دستی قرآنی»، «آواها و نغمات قرآنی»، «الگوهای فرهنگی»، «ترجمۀ قرآن»، «فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان»، «جهاد تبیین»، «ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه»، «خانواده و سبک زندگی قرآنی»، «نوجوان»، «باغ آیه‌ها»، «مشاوره‌های قرآن‌بنیان»، «نشر مکتوب و دیجیتال دینی»، «عفاف و حجاب»، «خادمان قرآن»، «هنرهای دینی»، «عرضۀ محصولات حجاب» و… است.

نظرات