سانیکس ارزانترین سایت خرید یوسی و سی پی ارسال آنی

0

با توجه به پیشرفت صنعت بازی‌سازی، بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی سعی می‌نمایند تا متناسب با سلیقه خود بهترین بازی‌ها را انتخاب کنند. یکی از بازی‌های پرطرفدار امروزی که در سبک بتل رویال است، بازی پابجی موبایل بوده که از محبوبیت زیادی برخوردار است. این بازی دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای با نام یوسی است. بسیاری از پلیرها برای پیشرفت در این بازی سعی می‌کنند تا خرید یوسی را در برنامه خود قراردهند. استفاده از امکانات درون‌برنامه‌ای می‌تواند مزیت‌های زیادی برای پلیرها داشته باشد. استفاده از آیتم‌های درون بازی به بازیکنان کمک خواهد کرد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن به نسبت سایر پلیرها، پیشرفت کنند. در صورتی که می‌خواهید در مورد بازی پابجی موبایل و یوسی بیشتر بدانید کافی است تا پایان همراه ما باشید.

بازی پابجی موبایل چیست

 سایت خرید یوسی و سی پی

پابجی موبایل یک بازی متفاوت از استودیوی بازی‌سازی Tencent Games است که در سبک اکشن برای کنسول‌ و سیستم‌عامل اندروید و آی او اس ساخته شد. این بازی با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد توانست در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بازی پابجی موبایل دارای پرداخت درون برنامه‌ای است که به پلیرها این امکان را می‌دهد که بتوانند در کمترین زمان ممکن پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در بازی کسب کنند. یوسی نام پول پرداختی بازی پابجی موبایل است که توسط برخی مجموعه‌های معتبر به فروش می‌رسد. خرید یوسی برای بسیاری از بازیکنان این بازی دارای اهمیت است و بازیکنان همواره در تلاش‌اند تا بتوانند بهترین سایت را برای خرید انتخاب کنند. بازی پابجی موبایل دارای یک سری ویژگی‌های جذاب و کلیدی است که از ویژگی‌های قابل‌توجه بازی این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای گرافیک عالی و خیره‌کننده
  • مبارزه ۱۰۰ بازیکن در نقشه‌های متنوع با قابلیت‌های جذاب
  • مجموعه متنوعی از سلاح‌های کاربردی
  • دارای افکت‌های صوتی سه‌بعدی
  • به کارگیری موتور گرافیکی قدرتمند
  • امکان استفاده از سلاح‌های غول‌پیکر
  • دارای گیم‌پلی جذاب

سایت خرید یوسی و سی پی

حال که با بازی پابجی موبایل و ویژگی‌های آن آشنا شدید بهتر است در ادامه در مورد یوسی و کاربردهای آن بیشتر بدانید.

یوسی چیست

بازی‌های بتل رویال دارای پرداخت درون برنامه‌ای هستند که از طریق آن می‌توان به یک سری از امکانات ویژه دسترسی پیدا کرد. یوسی، واحد پول بازی پابجی موبایل است که کاربران با خرید یوسی از یک فروشگاه معتبر می‌توانند به نسبت سایر پلیرهای بازی در مدت زمان کوتاهی قدرت خود را افزایش دهند. عبارت UC مخفف کلمه Unknown Cash است که در واقع بیان‌گر واحد پولی بازی است. با داشتن یوسی می‌توان از امکانات درون برنامه‌ای بازی نظیر خرید انواع لباس، کاراکتر و اسلحه استفاده کرد. اهمیت یوسی را کسانی که در بازی پابجی موبایل به صورت حرفه‌ای به نبرد می‌پردازند و همواره به دنبال موفقیت هستند، درک می‌کنند. افراد اگر بتوانند یوسی‌ زیادی کسب کنند، قطعا قادر خواهند بود تا پیشرفت قابل‌توجهی در بازی داشته باشند.

آشنایی با کاربردهای یوسی

یکی از مزیت‌های خرید یوسی در بازی پابجی موبایل این است که پلیرها می‌توانند آیتم‌های ویژه بازی را خریداری کنند. در بازی پابجی موبایل یک بخش استور وجود دارد که در آن فروشگاه تجهیزات مختلف به فروش می‌رسد. با وجود یوسی می‌توان از طریق پرداخت درون برنامه‌ای به‌راحتی آیتم‌های ویژه را خریداری کرد. وجود آیتم‌های ویژه و بهره‌گیری آن‌ها در نبرد باعث می‌شود تا بتوان به پیروزی دست یافت. یکی‌دیگر از کاربردهای استفاده از یوسی در بازی پابجی موبایل این است که می‌توان به راحتی در یک سری رقابت‌های ویژه شرکت کرد. با خرید یوسی می‌توان در رقابت‌های مختلف که با نام رویال‌پس و الیت‌پس عرضه می‌شود شرکت کرد که این امر می‌تواند هیجان بازی را چندبرابر نماید. مزیت شرکت در رقابت‌های ویژه این است که در صورت رسیدن به پیروزی قادر خواهید بود تا به راحتی چند برابر یوسی که هزینه کرده‌اید را کسب کنید که این امر برای بسیاری از بازیکنان دارای اهمیت است.

.

معرفی بازی کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی که به ندای وظیفه‌ نیز شهرت دارد توسط شرکت اکتیویژن تولید شده است. این بازی برای پلتفرم‌های مختلف از جمله پی سی و موبایل عرضه شده و دارای گیم پلی بسیار فوق‌العاده‌ای است. به طور کلی این بازی را می‌توان به بخش‌هایی مانند مولتی، بتل رویال، کاستوم و بازی کالاف دیوتی دسته‌بندی کرد؛ البته ناگفته نماند که بخش مولتی کالاف از چندین زیرمجموعه تشکیل می‌شود که  خرید سی پی  برای به‌کارگیری در این بخش در نظر گرفته خواهد شد.

از ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توان به نقشه‌های متعدد در این بازی اشاره کرد که هر بازیکن ممکن است در یک نقشه به بازی بپردازد. ضمن اینکه وجود تجهیزات و اسلحه‌های قدرتمند مانند اسلحه ak117، اسلحه دی ال کیو ۳۳ و مواردی از این دست پیگیری بازی و نبردهای تن به تن را جذاب‌تر کرده است. همچنین وجود اسکین‌های پرطرفدار و مناسب از دیگر خصوصیات این بازی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بازی کالاف دیوتی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخش‌‌های چند نفره.
  • نقشه‌های معروف.
  • سیستم کنترلی با امکان شخصی‌ سازی.
  • موسیقی‌های جذاب.
  • و…

سایت خرید یوسی و سی پی

سی پی کالاف دیوتی چیست

اگر حداقل یک بار هم به بازی کالاف پرداخته باشید، حتماً با واژه سی پی آشنا شده‌اید. در واقع هر کدام از بازی‌های سبک اکشن/بقا مخصوصاً کالاف دیوتی موبایل دارای یک ارز اختصاصی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان در بازی به خرید انواع تجهیزات پرداخت. این موضوع که توسط کمپانی سازنده کالاف در بازی گنجانده شده است دارای دو دلیل مهم است. ابتدا اینکه شرکت اکتیویژن قصد افزایش هیجان و انرژی در بازی را داشته که به همین منظور خرید سی پی را در بازی قرار داده است و دلیل دوم درآمدزایی از این روش است که درنتیجه به توسعه‌ بازی کالاف در نسخه‌های بعدی منجر خواهد شد. به طور کلی سی پی نام ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی است که با استفاده از آن می‌توان به ارتقا سطح کیفی بازی پرداخت تا رقابت دلچسب‌تری را با حریفان داشت.

 

افزایش ارزش اکانت با خرید سی پی کالاف دیوتی

یکی از مهم‌ترین مواردی که سبب شده است تا گیمرهای این بازی روی به خرید cp کالاف بیاورند، افزایش ارزش اکانت بازی‌شان است. در واقع پر واضح است که علاقه‌مندان به هر بازی، قرار نیست که تا ابد اکانت بازی‌شان را در اختیار داشته باشند و ممکن است دیر یا زود از بازی کناره‌گیری کنند؛ اما به طور حتم قبل از هرگونه اقدام، اکانت کالاف دیوتی را به دیگر افرادی که تا به حال به این بازی نپرداخته‌اند واگذار خواهند کرد (می‌فروشند). بنابراین هر چه یک اکانت کالاف دارای سی پی بیشتری باشد، از ارزش بالاتری برخوردار خواهد بود و در زمان فروش، با قیمت بیشتری خریداری می‌شود.

نقش سی پی در روند بازی کالاف

بعید است که گیمری وارد بخش‌های مختلف کالاف دیوتی شود اما علاقه‌ای به پیروز شدن بر حریفان نداشته باشد. درواقع این بازی نیاز به روحیه‌ جنگندگی بسیاری دارد و افراد نهایت تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا درنهایت پیروز از میدان خارج شوند. با این حال موارد مختلف دیگری نیز در برتری نسبت به حریفان نقش خواهند داشت که از جمله می‌توان به پیشرفته بودن تجهیزات نبرد مانند لباس، اسلحه و حتی ماشین اشاره کرد که پر واضح است که در اختیار داشتن هر کدام نیاز به خرید سی پی دارد.

خرید یوسی و سی پی از سانیکس

سایت خرید یوسی و سی پی

سانیکس به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر فروش پول درون برنامه‌ای بازی‌های مختلف نظیر پابجی موبایل است. از ویژگی‌های کلیدی این فروشگاه می‌توان به قیمت ارزان آن اشاره کرد. پلیرها می‌توانند با یک روش امن و سریع و با کمترین قیمت یوسی مورد نیاز خود را خریداری کنند. ارسال یوسی از طریق آیدی بازی و سی پی از طریق لینک وروود به بازی امکان‌پذیر است و ارسال سفارشات به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های خرید از فروشگاه سانیکس این است که خریداران می‌توانند در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی، از پشتیبانی ۲۴ ساعته این مجموعه بهره‌مند شوند. اگر می‌خواهید در بازی پابجی موبایل با سرعت بیشتری پیشرفت کنید و نیاز به خرید یوسی دارید، بهتر است به فروشگاه سانیکس به آدرس اینترنتی sonics.ir سر زده و از بخش‌های مختلف آن دیدن کنید.

منبع : https://sonics.ir

نظرات