فیلم کامل اذان گفتن بسیار زیبای مصطفی راغب در مراسم افطاری آیت الله رئیسی را ببینید

0

فیلم کامل اذان گفتن بسیار زیبای مصطفی راغب خواننده در مراسم افطاری آیت الله رئیسی رئیس جمهور را ببینید که پنجشنبه در مراسم افطاری هنرمندان و اهالی هنر و سینما پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار گردید

فیلم کامل اذان گفتن بسیار زیبای مصطفی راغب در مراسم افطاری آیت الله رئیسی رئیس جمهور را ببینید

فیلم کامل اذان گفتن بسیار زیبای مصطفی راغب در مراسم افطاری آیت الله رئیسی را ببینید

پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ مراسم افطاری رئیس جمهور (آیت الله رئیسی) با اهالی سینما و هنر و هنرمندان سینما و موسیقی برگزار شد و مصطفی راغب اذان مراسم را به زیبایی اجرا کرد که در ویدئوی زیر اذان گفتن مصطفی راغب خواننده مشاهده می کنید:

دانلود وبدئو

مصطفی راغب خواننده موسیقی پاپ متولد سال ۱۳۶۸ در تهران است که در افطاری رییس‌ جمهور با جمعی از هنرمندان اذان گفت. جالب است بهدانید که راغب هم قاری قرآن بوده است و هم مداح و حالا اذان گویی او نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لازنم به ذکر است که مراسم دیدار و ضیافت افطار رییس‌جمهور با اهالی هنر از جمله موسیقی، سینما و تئاتر عصر پنجشنبه ۲۵ فروردین برگزار شد.

اذان گفتن مصطفی راغب فیلم

مصطفی راغب در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است،وی بزرگ شده شهر تاریخی یزد خواننده جوان و خوش صدای پاپ ایرانی می باشد.از ۶ سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنرشد.راغب در جشنواره های مختلفی موفق به کسب بیش از بیست عنوان برتر در زمینه های مختلف شده است.

او در ابتدا با قرائت کلام وحی و با توجه به تسلط بر مقام های موسیقی عرب و ایرانی توانست ضمن کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید.

این خواننده جوان که خود مدرس آواز ایرانی می باشد.فعالیت رسمی خوانندگی خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده وی تاکنون آهنگ هایی مانند،همینه عشق، چشم های تو، صدای باران، نرو، شب یلدا و… را منتشر کرده است.

آثار راغب با همکاری هنرمندانی چون علی قمصری، فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکائی، بابک بابائی و… تولید شده است.

نظرات