آیا فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلودگی هوا فردا

1

آیا فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات الودگی هوا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ سراسر ایران در شهرهای تهران و البرز و خوزستان و اهواز و ایلام و شهرهای جنوبی و تعطیلی ادارات و تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید

آیا فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات فردا آلودگی هوا

آیا فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است+تعطیلی مدارس و ادارات آلودگی هوا فردا

کاربران عزیز هنوز خبری درباره تعطیلی فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بطور رسمی از وزارت آموزش و دولت و دولت اعلام می شود

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

درباره تعطیلی استان تهران فردا ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ به دلیل گرد و غبار و آلودگی هوا خبری نشده و مشخص نیست آیا فردا تهران تعطیل است؟ و یا همچنین خبری از تعطیلی مدارس تهران و البرز و کرج و تبریز و مشهد و تبریز و خوزستان و اهواز و شهرهای غربی و جنوبی به علت آلودگی هوا و گرد و غبار و طوفان نشده است.

در حال تکمیل..

پیش بینی هواشناسی شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ سراسر ایران

ساعاتی پیش صادق ضیاییان درباره وضعیت آب‌وهوایی کشور طی روزهای آینده، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز جمعه (۲۶ فروردین ماه) تا یکشنبه( ۲۸ فروردین ماه) با تقویت ناپایداری آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید در روز جمعه در نیمه جنوبی گاهی خیلی شدید و دربعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

وی افزود: جمعه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ در نواحی جنوب غرب، غرب، جنوب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و به تدریج بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ با ورود سامانه بارشی دیگر، این شرایط برای نواحی شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود و در نواحی مرکز، شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

برای روز دوشنبه ( ۲۹ فروردین ماه) در ارتفاعات و شرق استان احتمال بارش پراکنده و دیگر نواحی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. از امشب تا یکشنبه شاهد کاهش دما (دمای شبانه تا ۶ درجه سانتی گراد) به ویژه در ارتفاعات و از یکشنبه شب با روند تدریجی افزایش دما مواجه خواهیم بود.

 

1 دیدگاه در “آیا فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات آلودگی هوا فردا

  1. حسن گفت:

    یکی بگه فردا تعطیل هست یا نه

نظرات